Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Piata Comunala Etapa I,comuna Islaz, judetul Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 326894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Islaz (Primaria Comunei Islaz)
Numar invitatie: 326894/15.05.2012
Denumire contract: Amenajare Piata Comunala Etapa I, comuna Islaz, judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Islaz (Primaria Comunei Islaz)Cod fiscal: 4652805, Adresa: Comuna Islaz, Judetul Teleorman, Islaz, Telefon: 0247420206, Fax: 0247420206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Islaz, Judetul Teleorman, Islaz, Romania, cod postal: 147160, telefon: +40 0247420206, fax: +40 0247420206, persoana de contact: Mertoiu Rodian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ISLAZ, JUSETUL TELEORMAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Piata Comunala Etapa I, comuna Islaz, judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 11.1.2) Amenajare Piata Comunala Etapa I, comuna Islaz, judetul Teleorman.
II.1.6) CPV: 45213142-0 - Lucrari de constructii de piete in aer liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 003 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
da, 5.000 LEI, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original. (Formular H) Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate. CONTUL de depunere a garantiei de participare este: RO80TREZ6075006XXX000075 deschis la Trezoreria Turnu MagureleIn cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.b) Chitanta de depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.c) Garantia de participare se poate constituii si prin orice alta modalitate prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Observatii: 1. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278"1, alin. 1 lit. b din OUG 34/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea contractului, sumele prevazute conform OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
da , 5 % din valoarea contractului prin retineri succesive din situatia de lucrari (in cazul IMM, cuantumul se reduce cu 50 %)Formular 19 Modul de constituire : instrument de garantare conform art. 90 din HG 925/2006 cu mod si comp ulterioareretineri succesive din sumele datorate : contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competentsi depune o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. autoritatea contractanta alimenteza contul prin retineri succesive din sumele datorate .Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea, Formularul A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaFormularul B.3.Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din OUG34/2006, cu completariel si modificarile ulterioare. Lista personalului de conducere al Primariei comunei Islaz care detin functii de decizie: PRIMAR-GEARA ION GHEORGHE CATALIN, VICEPRIMAR- ACHIMESCU RODIAN, SECRETAR- DRAGAN VERONICA, RESPONSABIL ACHIZITII- HAINANGIU ADRIAN, CONTABIL-UNGUREANU PETRUTA DANIELA, RESPONSABIL URBANISM SI AMENAJAREA TERIT.-MERTOIU RODIAN.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69"1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 165.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertei, 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertei7.Pentru persoane juridice straine: 8.Dovezile privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original sau copie legalizata), insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, valabile la data deschiderii ofertelor.9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul N10.Cazier judiciar al operatorului economic.11.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 Formularul 15 Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" "eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Documentul prezentat trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedurain cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs cu o valoare de cel putin 564.006 lei.Pentru IMM cifra medie poate fi de 50% din valoarea impusa. Curs mediu anual lei/euro: 2008 - 3, 6827lei2009 - 4, 2373lei2010 - 4, 2099lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, Recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor, finalizare lucrari similare fisei de date, de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;3.O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele care atesta detinerea vor fi prezentate de catre ofertantul castigator, 2.Personal de specialitate: -ing. constructor; -1 ing. RTE cu specializareconstructii civ. si lucrari edilitare;1 coordonator Sanatatea si Securitatea in Munca (SSM) cu atestare indomeniu sau contract cu o firma specializata in dom. -Sef de santier cu exp.in min. cel putin un contr. de lucrari constructii civ. in care sa fi indeplinitfunctia de sef de santieRRR, 3.Decl.referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec., precum si forma de detinere :1 macara turn; - 1 incarcator cu brat telescopic; - 2 buldoexcavatoare; - 1 camion; - 2 pompe sapa , 1 pompa beton. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 in copie.Ofertantul vor face dovada certificarii sistemului de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in state ale Uniunii Europene care confirma certificarea sistemului de management al mediului sau echivalent. Se va prezenta in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Pt oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte.Pentru preturile
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: se acorda dupa cum urmeaza: a)pt. cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim
Termen de executie
10
Descriere: Pentru cea mai scurta perioada de executie a lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer