Achizitie publica - Amenajare Piata Revolutiei, zona centrala Cisnadie
Detaliu pentru invitatia numarul 347916
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347916/04.06.2013
Denumire contract: Amenajare Piata Revolutiei, zona centrala Cisnadie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CisnadieCod fiscal: 4406002, Adresa: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Telefon: +40 269561147, Fax: +40 269561012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300, telefon: +40 269561147, fax: +40 269561012, persoana de contact: Gheorghe Huja
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300, telefon: +40 269561147, fax: +40 269561012, persoana de contact: Gheorghe Huja
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Piata Revolutiei, zona centrala Cisnadie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a: - structurii rutiere, pietonale si a locurilor de parcare- retelei de canalizare pluviala- instalatiilor electrice de iluminat public stradalValoare Constructii montaj - 1.234.410lei fara TVAValoare Cheltuieli diverse si neprevazute - 42.760lei TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 277, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 24.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din HG 925/2006Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, constituita: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf art.90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006, in original.Se vor completa Formularele 1, 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta 34/2006, in original. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar, Gheorghe HUJAViceprimar, Johann Krech ;Secretar, Ciprian Constantin RusuSevriciul Buget, Impozite si Taxe ? Sef serviciu, Heutschy StelaServiciul Public de Asistenta Sociala ? Sef serviciu Dragomir SorinServiciul Politia Locala ? Sef serviciu, Lunca MirceaDirector executiv Directia administratie publica locala, Szasz DanielaDirector executiv Directia Tehnica Nicolae Valer Radoiu;Director executiv Directia EconomicaBarbu Cornel;Consilieri Locali: - Cioranu Manuela Rafira- Curea Ionel- Filip Danut Mihai- Florea Gabriel- Florea Gabriela Maria- Hozat Zaharie- Iordache Aurel- Lepsa Dumitru Vasile- Prica Vladimir Dorian- Rogos Lucian Emil- Sorici Gheorghe Silvian- Tagarta Nicolae Marius- Ungureanu Gabriela Lucretia- Vecerzan Marius Ioan- Vintila Cornel- Vladu Lucian NicolaeMembrii: 1. Radoiu Nicolae Valer ? presedinte2. Preda Ioan ? membru3. Gligor Daniela Carmen ? membru.Membrii de rezerva: 1. Cristea Ioan Florin2. Lepadatu Maria.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in original - Formularul 9.Daca este cazul, documente doveditoare privind apartenenta ofertantului la categoria IMM ?se va completa declaratia privindincadrarea in I.M.M.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general, de la sediul social al ofertantului.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local, de la sediul social al ofertantului.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice romane: Se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoanele juridice/fizice straine au obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Pentru persoanele fizice/juridice romane toate documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, toate cerintele prezentate anterior trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (model Formular din sectiunea III)., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte similare cu obiectului contractului in valoare cumulata de minim 1.200.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Resurse umane ? personal cheie: Pozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executiaspecialitatea constructii rutiere, drumuri1ResponsabilC.Q1 (Nota *)Personal tehnic de specialitate conf. cerintelor pe obiecte din documentatia tehnica: - inginer constructor specializarea CFDP1- ResponsabilS.S.M.1Electricieni atestati ANRE grad IIB (sau echivalent)1Geolog1Topometrist1, Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul).Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti).Angajamentul ferm autentificat de sustinere tehnica si profesionala reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele tehnice/profesionaleinvocate., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat. -Se va prezenta certificatul ISO 9001:2001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor- Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei asocieri, se vor prezenta aceste documente pentru oricare dintre operatorii economici.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 13:12