Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Piata Unirii - fantana - renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 344501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 344501/29.03.2013
Denumire contract: Amenajare Piata Unirii - fantana - renovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 7(registratura institutiei), Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: Carmen Rusu, Liana Hent
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: Carmen Rusu, Liana Hent
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Piata Unirii - fantana - renovare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare Piata Unirii - fantana - renovareNu exista valoare de ''diverse si neprevazute'', procedura fiind PROIECTARE SI EXECUTIEproiectare: expertiza tehnica, PAC, PT si caiet de sarcini pentru executia lucrarilor, detalii de executielucrari: reabilitare, renovare, lurare in piatra, instalatii. etc., conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 243.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 4984, 878 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul 11. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine 1% din valoarea estimata, respectiv 2492, 439 lei. Garantia de participare se va depune cu OP in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), sau prin fila CEC; acestea trebuie confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. Data echivalentei leu-euro pentru obligatii de plata ofertanti este 13.03.2013 (1 euro = 4, 3837 lei)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din val.contractului.Se constituie astfel: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari(formular18);prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trezorerie, cu respectarea art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C;3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;4)Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data limita de depunere a ofertei;5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;6. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6.a) si 6.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente pentru luna anterioara datei la care se depun ofertele7)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: PRIMAR: EMIL BOC, Comisie de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, LIANA HENT, CARMEN RUSU, RAMONA GABOR, RODICA RETEGAN. Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Horvath Anna, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Morar Dan Ioan, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Popa Irimie, Radu Ratiu, Stoica Doru, Surubaru Gheorghe, Tomos Constantin, Tarcea Dan Stefan, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 6.a) si 6.b)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6.a)- 6.b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Pentru anul 2012, in cazul in care nu s-a depus bilantul, trebuie prezentate orice alte documente justificative echivalente acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract, prin care sa se fi prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini., Lista cu principalelor lucrari din ultimii 5 ani, Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile, Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere atat pentru proiectare cat si pentru executie., Cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, prin care sa se fi executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Informatii privind asocierea - daca este cazul, Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare si pentru executarea lucrarilor conform cerintelor caietului de sarcini, Precizare: in sustinerea experientei similare se poate depune un contract de proiectare si executie, nu neaparat contracte separate. Ofertantul are posibiltatea alegerii modalitatii in care cosidera ca poate dovedi indeplinirea acestei cerinte Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer