Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare pista de biciclisti in Comuna Vladimirescu, Tronsonul 1, Judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 348353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladimirescu
Numar invitatie: 348353/11.06.2013
Denumire contract: Amenajare pista de biciclisti in Comuna Vladimirescu, Tronsonul 1, Judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladimirescuCod fiscal: 3519615, Adresa: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Telefon: 0257514101, Fax: 0257514101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Romania, cod postal: 317405, telefon: +40 257514101, fax: +40 257514101, persoana de contact: Primar Crisan Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei comunei Vladimirescu, loc. Vladimirescu, str. Revolutiei nr. 4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare pista de biciclisti in Comuna Vladimirescu, Tronsonul 1, Judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: - Amenajare pista de biciclisti in Comuna Vladimirescu, Tronsonul 1, Judetul Arad. Valoare totala: 279909 lei fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 25446 lei
II.1.6) CPV: 45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 909 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. 5089 lei; pt. garantia de particip. const. in alta moneda (in valuta) se va fc echivalenta leu/valuta avand ca data de ref. data public. invit. de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC;perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de dep. a of. Contul in care se va depune este RO94TREZ0215006XXX006667 deschis la Trezoreria AradIn temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, daca garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatrea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renuntala contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui: 70% din val. garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la term. lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor exec., pe baza procesului - verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Viceprimar - Horga Dorel ? Presedinte al Comisiei de Evaluare2. Secretar- Tanasa Ovidiu- Membru al Comisiei de Evaluare3. Dohangie Cristian ? Secretar al Comisiei de Evaluare4. Consilier Local - Ardelean Oltean Ioan ? Membru al Comisiei de Evaluare5. Consilier Local - Farcas Gheorghe ? Membru al Comisiei de Evaluare6. Consilier Local - Iacob Sorin ? Membru al Comisiei de Evaluare7. Consilier Local ? Ioja Elita ? Membru al Comisiei de Evaluare8. Consilier Local ? Kovacs Stefan - Membru al Comisiei de Evaluare9. Consilier Local ? Lazar Adrian - Membru al Comisiei de Evaluare10. Consilier Local ? Luchian Valerica Dumitru ? Membru al Comisiei de Evaluare11. Consilier Local ? Mag Mihai ? Membru al Comisiei de Evaluare12. Consilier Local ? Mitrea Florin Dorin ? Membru al Comisiei de Evaluare13. Consilier Local ? Onet Dumitru ? Membru al Comisiei de Evaluare14. Consilier Local ?Pantos Ioan ? Membru al Comisiei de Evaluare15. Consilier Local ? Popescu Dorel ? Membru al Comisiei de Evaluare16. Consilier Local ? Rus Alexandru ? Membru al Comisiei de Evaluare17. Consilier Local ? Sas Bujor ? Membru al Comisiei de Evaluare18. Consilier Local ? Dinu Ion ? Membru al Comisiei de Evaluare19. Primar al Comunei Vladimirescu ? Crisan IoanMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 508926 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.- Formularul nr. 3 ? in original.- Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18, 3. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 76339 lei pentru o perioada de 90 de zile.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 76339lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai susPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 254463 lei exclusiv TVA (valoare rezultata din 1 lucrare executata), insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Formularul nr. 4 ? in original., 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele din lista de utilaje a proiectului, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.- Formularul nr. 6 -in original.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele din lista de utilaje a proiectului, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului - in copie simpla, 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 manager proiect, cu experienta dovedita prin participarea in cadrul unui proiect similar.Se vor depune: Diploma studii; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica.b) 1 RTE cu experienta intr-un proiect similar.Se vor depune: Atestat; CV; Decl. de disponib.c) 1 responsabil tehnic cu calitatea inginer, cu experienta intr-un proiect similar;Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica.d) 2 persoane cu calificare asfaltator si 2 persoane cu calificare lucrator in drumuri. Se vor depune : declaratia de disponibilitate si diploma de calificareMentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.Formularul nr. 7 - in original.- Formularul nr. 8 - in original., 4) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 19 si anexele la acesta., 5. Cerinta obligatorie: Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. documentatiei de atribuire. Anterior semnarii contr., operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontr. din care sa rezulte partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Daca contr. de subcontr. sunt incheiate in alta lb. decat lb. romana, se va prez. copie de pe contr. si traducere legalizata in lb. romanaFormularul nr. 10 ? in originalFormularul nr. 11 - in original, 6. Cerinta obligatorie: Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. romana, se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. romana de pe acestea.Formularul nr. 12 ? in originalFormularul nr. 13 ? in originalFormularul nr. 14 ? in original Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare CAENrelevant obiectului proccedurii - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea., Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent), corespunzatoare CAENcorespunzatoare CAENrelevant obiectului proccedurii - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer