Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare platforma betonata in incinta spitalului municipal de urgenta


Detaliu pentru invitatia numarul 346888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 346888/17.05.2013
Denumire contract: Amenajare platforma betonata in incinta spitalului municipal de urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare platforma betonata in incinta spitalului municipal de urgenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Platforma betonata cu dimensiuni 24 X 24 metri, alee de legatura intre spital si platforma din beton armat cu o latime de 4 metri, sistem de fundare realizat din retele de grinzi de echilibrare, ziduri de sprijin din beton pentru consolidare teren.Valoarea estimata indicata la Capitolul II.2.1 cuprinde si suma de 54.919 lei reprezentand cuantumul aferent procentului de cheltuieli diverse si neprevazute (8% din valoarea estimata totala a cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2., 2 si 4 ale Devizului general conform HG 28/2008 Anexa 4, sectiunea B, art. 8 subcapitolul 5.3)
II.1.6) CPV: 45262311-4 - Lucrari de structura de baza din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 797, 407 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
14.500 RON Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publ invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valab: egala cu perioada de valab. a ofertei - 90 zile de la termenul limita de primire a of. Formele de constit acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. Legii de o soc. bancara sau de o soc de asig, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib, cf Form. nr. 14. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita de depunere a of(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez mun. Moinesti), CF 4591490. Documentul careatesta constituirea gar. de part. va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 si art17 alin (3) din HG 1660/2006, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor iar in cazul constituirii prin instrument de garantare va fi prezentat si in original la sediul aut contr. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa conform art. 278^1 alin. (1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4577, 41 RON conform art. 278*1, alin. (1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 / 2010 si modificat prin OUG 77/2012.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din op ec din categoria IMM, PJ romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a gar de part.Pt a face dovada incadrarii in cat IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA.Se va constitui fie prin: scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari?Formular 26 din sectiunea Formulare; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular?model propriu, in cadrul prop tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratieprivind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu UATAPC, Dospinescu Valerica ? Consilier Birou IRLDC, Moga Adrian ? consilier Birou IRLDC, Alazaroaie Costica - referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Toma Valentina - inspector Birou IRLDC, GhinetLaura Ioana - inspector Serviciu UATAPC, Padureanu Gabriela - Sef Serviciu Buget Contabilitate, Motei Adrian - inspector Serviciu UATAPC; jr. Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPCCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sacontina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei deafaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin 1.400.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat deBNR http: //www.bnr.ro. Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vorprezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase debilant/rapoarte de audit/ balante etc)., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cuprivire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in modindividual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractulde lucrari. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati panala data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de minim 700.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de buna executie pentrucel putin un contract sau maxim 2 contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului in valoare / valoare cumulata de minim 700.000 lei., Cerinta 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii, colaboratori sau sa prezinte angajament de participare la executarea obiectului contractului. In cazul in care persoanele propuse nu sunt angajati proprii se vor prezenta contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/angajamente de participare etc. Operatorii economici vor prezentaFormularul nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat, al cadrelor de conducere si al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului se vor prezenta documente care atesta expertiza acestora (CV, autorizatii, diplome, certificari, decizii interne de numire etc). Se va prezentasi Formularul nr. 10 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.Se solicita: - cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ (inginer/subinginer constructor), avand in vedere obiectul contractului.- Sef santier cu experienta profesionala, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare celor care fac obiectul contractului; -Inginer/subinginer CCIA; - Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul I ? Constructii civile, industriale si agrozootehnice conform Ordin MDLPL 777/2003 modificat si completat prin Ordin MDLPL651/2007.Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului conform Formularului nr. 11 insotite de Declaratia de disponibilitate ? conform Formularului nr. 12, aferente fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fiinsotit de: - pentru responsabilul CQ diploma de studii care atesta specializarea inginer / subinginer constructor;
- pentru seful de santier se vor prezenta orice documente relevante care dovedesc participarea in aceasta calitate in cel putin un contract de lucrari similar(ex: decizii interne denumire, declaratii ale angajatorului etc);
-pentru inginer / subinginer CCIA diploma de studii;
-pentru RTE atestatul si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor. Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire a responsabilului CQ in cadrul contractului ce face obiectul prezentei documentatii., Cerinta 4: Informatii privind masurile pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari conform art 188 alin(3) lit e) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta - Declaratie privind protectia mediului., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- laboratoarele implicate in realizarea contractului trebuie sa fie autorizatede catre Inspectoratul de stat in constructii avand gradul corespunzator lucrarilor (cf prevederilor Legii 10/*1995 art. 15 si HG 808/2005). Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fi indeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv de subcontractanti., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 alin(7)din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar parteape care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: - Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 15 ?Acordul de subcontractare., Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Angajamentul privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?, la data limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire. ISO 9001 sau certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer