Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare pod peste paraul ?Podul" comuna Borlesti, Judetul Neamt - etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 290627
Autoritate contractanta
COMUNA BORLESTI
Cod de identificare fiscala: R2612898
Adresa: Comuna Borlesti, Borlesti
Telefon: 0233.297.971
Fax: 0233.297.353
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare pod peste paraul ?Podul" comuna Borlesti, Judetul Neamt - etapa I
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajare pod peste paraul ?Podul" comuna Borlesti, Judetul Neamt - etapa I: In cadrul etapei 1 se vor executa urmatoarele lucrari: - infrastructura si suprastructurapodului;
- terasamentele rampelor;
- dispozitivele de scurgere ale apelor;
- apararea de mal in aval de podpe partea dreapta in directia de scurgere a paraului pe o lungime de 56 ml.Listele de cantitati din Formularele F1-F3 reflecta exclusiv lucrarile enumerate mai sus.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 15:36
Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Borlesti, Comuna Borlesti, Judetul Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Borlesti, Comuna Borlesti, Judetul Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 035, 805.81 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita declaratii si documente: 1 Declaratie de eligibilitate;2 Declaratie art. 181;3 Declaratie participant la proc.;4 Certif. part. cu oferta indep.;5 Certif. constatatoare taxe si impozite buget de stat si local;6 Certificat de inregistrare ORCJ ? copie legalizata ;7 Certif. const. ORCJ ? original sau copie legalizata;8 Fisa de informatii generale (cifra de afaceri min. 2000000 lei);9 "Lichiditatea generala sa nu fie mai mica de <100 %10 Declaratie experienta similara, fisa de experienta similara, recomandare (maxim 2 contracte anterioare in valoare cumulata minima de1.000.000 lei si minim un contract finalizat ;11 Declaratie personal angajat;12 Declaratie dotari utilaje, instalatii pentru executia lucrarii;Standarde :13 Sistemul de Management al Calitatii ISO 900114 Sistemul de Management de Mediu ISO 1400115 Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001Conform Fisei de Achizitie
1. SEAP - Fisa de Achizitie2. Sediul Primariei pe suport electronic CD - documentatia tehnica, motivat de dimensiunea mare a documentatiei.Garantia de participare la licitatie: 20.000 LEI
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
CARACTERISTICI OFERTA TEHNICA
35
Descriere: Conform Fisei de Achizitie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer