Achizitie publica - "Amenajare podet, Dumbrava Nord" din municipiul Zalau
Detaliu pentru invitatia numarul 348839
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348839/18.06.2013
Denumire contract: "Amenajare podet, Dumbrava Nord" din municipiul Zalau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Iuliu Maniu nr. 3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260610550, fax: +40 0260661869, persoana de contact: Centrul de relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr. 3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260610550, fax: +40 0260661869, Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Amenajare podet, Dumbrava Nord" din municipiul Zalau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectare (intocmire proiect tehnic, inclusiv detalii de executie, verificator de proiect si asistenta tehnica din partea proiectantului) si executia lucrarilor, inclusiv organizare de santier, pentru obiectivul de investitii ?AMENAJARE PODET, DUMBRAVA NORD? din municipiul Zalau.Valoarea estimata a obiectivului de investitii este de 182.700, 00 lei fara TVA din care :163.998, 00 lei fara TVA ? constructii montaj; 10.002, 00 lei fara TVA ? proiectare +asistenta tehnica; 8.700, 00 lei fara TVA ? diverse si neprevazute (5%)
II.1.6) CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip este 3.480, 00 lei (art.43^1, alin 2, lit.a/OUG nr. 34/2006) In cazul aplic prev art.278^1 / O.U.G. nr.34/2006 se va retine suma de 1.740, 00 lei.Constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, in contul RO76TREZ5615006XXX000186, pt Primaria municip Zalau, cod fiscal 4291786. sau instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari , care se prezinta in original sau se const prin dep la caseria autorit contract a unei sume in numerar sau OP sau fila CEC cu cond confirmarii acesteia decatre banca, pana la data deschiderii ofertei . IMM-urile benef de reduceri de 50% conform Legii nr. 346/2004, cu cond prezent dovezii de incadrare in IMM conform modelului prev in lege (Formularul 3).Perioada de valabilit este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor egala cu perioada de valabilitatea a ofertei. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara, elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se complet conf Formular 24. Garantia de particip constit de of a caror oferta nu a fost stabilita castig se va returna numai dupa semnarea contrac de achizitie publica de autorit contractanta cu of a carui of a fost desemnata castigat dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data ex perioadei de valabilit a ofertei. Ca excep garantia de particip constit de op ec a carui of a fost stab castig se va returna numai dupa semn contr. si constit garantiei de buna executie Echivalenta leu/euro se determina conform cursului de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant de buna exec este 10% din valoarea fara TVA a contr de lucr. IMM-urile benef de red de 50% conf Legii nr. 346/2004, cu cond prez dovezii de IMM conf (Formularul 3). Se constituie prin instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau o societ de asig, care devine anexa la contract. sau prin ret succesive din sumele datorate pt facturi partiale. In acest caz op ec are oblig de a deschide un cont la disp autorit contract, la TREZ. Suma initiala care se dep de op ec in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr de lucr. Pe parcursul indeplinirii contr , autorit contract urmeaza sa alim acest cont prin ret succesive din sumele datorate si cuvenite op ec pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna ex in doc de atrib. Aut contract va instiinta op ec despre vars ef. Contul deschis este purtator de dob in fav of.Aut contr va restit garantia de buna exec conf. art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 6.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 7In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev. lit. a), c) indice 1 si d) ale acestei prev. legale;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeModalitatea de indeplinire3.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .3.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 8.In Anexa I la Formularul 8 sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Acestea sunt: Capilnasiu Sandu Victor Radu, Cota Gabriela Daniela, Fazakas Nicolae, Nistorescu Radu Mihai, Potrovita Stelian, Ardelean Dorina Cornelia, Bagarean Monica, Balajel Teodor, Birsan Cristian Claudiu, Bogdan Zsolt Miklos, Crisan Mariana Dana, Daraban Vasile, Dragos Raul Bogdan, Haller Otto, Hosu Ioan Valentin, Lakatos Alexandru, Lupa Ilie Ioan, Margin Gabriel Adrian, Muresan Cristian Rares, Muresan Rodica Maria, Pop Eugen, Rusu Daniel, Seling Pop Rodica, Ticala Maria, Opris Doina, Sabou Gligore, Puscas Maria Erzsebet, Pop Angelica, Mirisan Maria, Brudasca Maria, Galea Anica, Hanga Delia, Mezei Mihaela Corina, Butcovan Ramona Maria, Tulai Ioan, Predescu Adina Claudia, Sandu Constantin, GavraTerezia, Cuibus Mariana, Lipovan Ioan, Pausan Margareta, Pop Gabriela Ioana, Sabou Nela Marinela, Guset Lidia, Margin Silvia, Ardelean Claudia Florica, Muresan Loredana Viorica, Dobra Cristian Lucian, Pop Rodica Elena, Opris Traian, Contras Claudia Dorina, Pop Nicoleta CameliaModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 8 cu anexa IIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, subcontractanti formularul va fi prezentat si pentru acestia. Asociatul, tertul sustinator, subcontractantul are obligatia neancadrarii in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 10.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Documente de inregistrarePersoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente / echivalente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici ), original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteOfertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1.Listalucrarilorexecutatein ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ? completarea Formularului 12 si a anexei acestuia din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract sau maximum 3 contracte de lucrari similare obiectului contractului, a carui/carorvaloare cumulata a fost de minim 163.000, 00 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei (copii ale partilor relevante din contracte/ copii procese verbale de receptie /recomandari (Formularul 13)/ documente constatatoare /orice alt document). In cazul in care ofertantul are un contract comun si pentru alte lucrari , va prezenta documente relevante din care sa rezulte valoarea lucrarilorce fac obiectul achizitiei .Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativsi2. Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (aferenta serviciului de proiectare), calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ? completarea Formularului 16 si a anexei acestuia din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contractsau maximum 3 contracte de servicii de proiectare similare obiectului contractului, a carui/carorvaloare cumulata a fost de minim 7.000, 00 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a cel putin un contract ce cuprinde atat proiectare cat si executie., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completarea Formularul 14 si a anexei acestuia.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind capacitatea profesionala1.Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si a cadrelor de conducere - completarea Formularului 15.2.Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului: - 1 Responsabil tehnic cu executia in constructii rutiere, drumuri, poduri (Domeniul II)-Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare / atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitateIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind asocierea si subcontractantii1. Prezentarea Acordului de asociere ? Formular 19, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic, valoric si procentual din valoarea contractului).2. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 20 cu Anexa.3. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare - Formular 21.4. Prezentarea de catreasociati sisubcontractanti adeclaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completarea Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt nominalizate in Anexa la Formularul 8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 13:32