Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Poduri si Podete in localitatea Manzati, com. Ibanesti, jud. Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 252447
Autoritate contractanta
Comuna Ibanesti (Primaria)
Cod de identificare fiscala: 16146798
Adresa: Ibanesti, jud.Vaslui, Ibanesti
Telefon: 0235-429309
Fax: 0235-429309
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare Poduri si Podete in localitatea Manzati, com. Ibanesti, jud. Vaslui
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: , ,AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATEA MINZATI?, COMUNA IBANESTI, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.05.2010 13:11
Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Ibanesti, com. Ibanesti, jud. Vaslui, cod postal 737013
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ibanesti, com. Ibanesti, jud. Vaslui
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 1, 363, 737.13 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea certificatelor constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, Bilanturi contabile, etc.
Din motive tehnice documentatia de atribuire poate fi achizitionata numai de la sediul Primariei Comunei Ibanesti, in baza unei scrisori de intentie din partea operatorilor economici.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
77
Descriere: Componenta financiara
Programul Calitatii
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Programul calitatii propus pentru executia lucrarii" se va acorda avand in vedere modul de prezentare, organizarea executiei lucrarilor, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrari precum si gradul de acoperire a cerintelor de calitate prin procedurile tehnice de executie care urmeaza sa fie aplicate si prin planul efectiv de control propus.a) Procedurile tehnice de executie (proceduri operationale) - 5 puncte;b) Planul Calitatii propus pentru executia lucrarii ? 5 puncte;c) Programul de Control Calitate, Verificari si Incercari - 5 puncte.
Durata de executie a lucrarii
5
Descriere: Pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarii (De)? punctajul se acorda astfel : a) pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat de 5 puncte.b) pentru o durata de indeplinire a lucrarilor mai mare decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctajul astfel : Den = (termen minim / termen n) x punctajul maxim alocat.Vor fi respinse ofertele care vor propune durate de executie prea mici pentru a asigura calitatea si siguranta lucrarilor ce urmeaza a fi executate si care nu pot fi justificate. Termenul de executie se va exprima in luni calendaristice.Pentru utilizarea altei unitati de masura decat ?luni calendaristice? pentru ofertarea termenului de executie, se obtin 0 puncte.Durata de executie va fi confirmata prin prezentarea graficului fizic si valoric aferent activitatilor, defalcat pe zilesi categorii de lucrari.
Participarea la vizita in teren
3
Descriere: Toti operatorii economici care vor participa la vizita in teren, stabilita pentru data de 19.05.2010, ora 9.00, vor primi 3 puncte. Pentru cei care nu vor participa la vizita in teren se va acorda 0 puncte. Dovada participarii la vizitarea amplasamentului lucrarii va fi Procesul Verbal care se va incheia cu aceasta ocazie si care va fi semnat de catre toti reprezentantii operatorilor economici si de catre reprezentantul Primariei Comunei Ibanesti. Delegatii trimisi la vizita in teren vor prezenta o imputernicire de semnatura si o copie dupa actul de identitate.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer