Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Amenajare punct de trecere frontiera Romania-Bulgaria, comuna Lipnita, judetul Constanta"


Detaliu pentru invitatia numarul 353277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)
Numar invitatie: 353277/02.09.2013
Denumire contract: "Amenajare punct de trecere frontiera Romania-Bulgaria, comuna Lipnita, judetul Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)Cod fiscal: 4896001, Adresa: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Telefon: 0241856545, Fax: 0241856545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Romania, cod postal: 907165, telefon: +40 241856545, fax: +40 241856545, persoana de contact: FLORINA-VERONICA DURAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LIPNITA, STR. MORII NR. 350, COMUNA LIPNITA, JUD. CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Amenajare punct de trecere frontiera Romania-Bulgaria, comuna Lipnita, judetul Constanta"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Amenajare punct de trecere frontiera Romania-Bulgaria, comuna Lipnita, judetul Constanta", conform proiectului tehnic publicat in SEAPValoarea estimata a contractului de achizitie publica a fost calculata avandu-se in vedere Devizul general aferent acestui obiectiv, respectiv: a) cheltuieli pentru investitia de baza= 738.478, 00 lei(constructii si instalatii = 492.798, 00 lei, utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj = 179.823, 00 lei, dotari = 65.857, 00 lei) ;b) Organizare de santier = 6.718, 00 lei.c) valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute = 36.414 lei. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4, 93097% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 781, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 14.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO04TREZ2425006XXX000308, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 4896001 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile(Formularul nr.5).In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004, in conditiile in care fiecare membru al asocierii(consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul depunerii unei contestatii, daca C.N.S.C. respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006, suma de 4561 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare, la cursul de schimb valutar stabilit de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (completare Formular nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare ). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (completare Formular nr. 7, din Sectiunea IV ? Formulare ). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.Cerinta nr. 3 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare). Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5: Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Conditie de calificare : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare). Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Onescu Florin Georgel ? primar, Burcea Ioan ? viceprimar, Geileanu Nela ? secretar comuna, Coman Constantin ? contabil ? membru in comisia de evaluare, Durac Florina Veronica ? responsabil achizitii publice ? membru in comisia de evaluare, Craciun Natalia ? membru in comisia de evaluare, Consilieri locali: Carp Virgil, Ciochina Ion, Cercel Gelu, Guta Ion, Manea Valentin, Mocanu Camelia, Subtirelu Dumitru, Suliman Emin, Serban Viorica, Tutor Petre, Vasile Gheorghe, Vlaicu Nicolae. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executie lucrari similare obiectului prezentei proceduriin care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de cel putin700.000 lei, fara tva.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.In cazul in care ofertantul a participat la executia unor lucrari similare, in calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat.Prezentarea de certificari de buna executie pentru contractul de lucraricare demonstreaza experienta similara, astfel: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiat proces verbal de receptie finala), intocmite in conformitate cu prevederile HG nr. 273/1994 / Recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indeplinire a obligatiilor contractuale si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari /Document constatator, emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa reiasa informatiile de mai sus;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta.Personal cheie: 1. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniulconstructii civile si industriale, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie cf. Lg.nr.10/1995, valabila la data limita de depunere a ofertelor;2.Responsabil calitate CQ; documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conf.cu legislatia in viguare;3.electrician atestat ANREPentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: informatii din sistemul REVISAL, in cazul persoanelor angajate/contract de colaborare/contract de prestari servicii/ Angajament de participare/ Declaratii de disponibilitate.Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/sustinatorului tert, conform Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Cerinta nr. 4Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractuluiDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare, in termenul de executie ofertat, a contractului de lucrari (conform listei cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor aferentaproiectului tehnic).Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta propietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriare se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare, etc. sau angajamente de punere la dispozitie.Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr.6Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer