Achizitie publica - Amenajare racord DN 2G - DJ 117, zona monumentului DADA
Detaliu pentru invitatia numarul 342525
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342525/08.02.2013
Denumire contract: Amenajare racord DN 2G - DJ 117, zona monumentului DADA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare racord DN 2G - DJ 117, zona monumentului DADA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lungime strada - 196 metri, latime 5, 50- 6, 00 metri, strada de categoria III, ranforsare cu imbracaminte asfaltica in 2 straturi peste structura rutiera existenta: strat de legatura din binder BADPC 25 cu pietris concasat si strat de uzura din beton asfaltic BA16; trotuare pietonale: tronson 1 - 340 metri liniari (schimbare borduri carosabile, structura pietonala noua din dala de beton de ciment si trat de uzura BA8), tronson 2 -310 metri liniari (demolare betoane existente, montare de borduri carosabile, dala de beton de ciment si strat de uzura din BA8); ridicare la cota camine de vizitare si de colectare ape pluviale, aerisiri de gaz metan si hidranti; semnalizare rutiera verticala si orizontala.Valoarea estimata indicata la Capitolul II.2.1 cuprinde si suma de 20.922, 75 lei aferenta procentului de diverse si neprevazute respectiv 5% din valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 378 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8300 lei. Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valab: egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cf Formular 24. Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. -prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez Mun Moinesti) , CF 4591490. Nota: in aceasta situatie se va atasa la doc depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa cf art. 278^1 alin.(1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4219, 38 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010 si modificat prin OUG 77/2012. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din op ec in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sect Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA.Se va constitui fie prin: scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari?Formular 26 din sectiunea Formulare; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular?model propriu, in cadrul prop tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comunabeneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAFprivind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrareaofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care au aprobat bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu UATAPC, Dospinescu Valerica ? Consilier Serviciu IRLDC, Toma Valentina ? inspector Serviciu IRLDC, Alazaroaie Costica - referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Ghinet Laura Ioana - inspector Serviciu UATAPC, Padureanu Gabriela - Sef Serviciu Buget Contabilitate, Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC, . Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN (Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor)); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data limita de depunere a ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional. A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin 830.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei deafaceri., Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca aucapacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor lucraride natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de 400.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de buna executie pentrucel putin un contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului in valoare de minim 400.000 lei, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Sesolicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginerconstructor), avand in vedere obiectul contractului., Cerinta 4: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentruindeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv: - Sef santier cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare; - Inginer/subinginer CFDP;
- Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele conform Ordin MDLPL 777/2003 modificat si completat prin Ordin MDLPL 651/2007., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice si laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele :1. Cilindru compactor ? 1 buc.2. Autobasculanta ? 1 buc.3. Finisor repartizator ? 1 buc.4. Instalatie de imprastiat emulsii bituminoase ? 1 buc.5. laborator pt incercari mixturi asfaltice;6. laborator pt incercari betoane de cimentNota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fiindeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv de subcontractanti., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile desubcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/, Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau agrupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent denatura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ISO 9001 sau certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 12:49