Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE (REALIZARE) SI DOTARE CU MOBILIER URBAN PARC MINERUL


Detaliu pentru invitatia numarul 305777
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL MOTRU
Cod de identificare fiscala: 5455844
Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru
Telefon: 0253-410560
Fax: 0253-410560
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJARE (REALIZARE) SI DOTARE CU MOBILIER URBAN PARC MINERUL
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: amenajare parc Minerul: plantari, alei ecologice, fantana arteziana, locuri de joaca, mobilier urban, ilumina, toalete ecologice
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.07.2011 14:49
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Primariei Motru, etaj I, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local Motru, etaj II, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 367, 064.87 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- prezentare formulare eligibilitate;
- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local;
- certificat inregistrare si constatator emise de ORC;
- informatii generale;
- bilanturile contabile anii 2008, 2009, 2010;
- Cifra de afaceri: minim 2.500.000 lei;
- sa faca dovada ca dispune de lichiditati financiare in valoare de minim 400.000 lei.- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- experienta similara: un contract de lucrari avand ca obiect amenajarea peisagistica a unui parc in valoare de minim 1.300.000 lei fara TVA;
- dotare cu personal tehnic de specialitate (RTE, ingineri: constructor, horticultor, electrician, instalator, topograf) si personal de executie;
- dotare cu utilaje (utilajeexcavare, nivelare, transport, autocisterna, utilaje arat si semanat);
- atestat ANRE de tip B;
- certificare sistem management calitate si de mediu
documentatia de atribuire se descarca din SEAP. pers. contact ing. Luta Florian.Garantie participare: 20000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
5
Descriere: Ofertele care propun o durata de executie a lucrarilor de cel mult 7 luni vor primi 5 puncte pentru acest factor de evaluare. Ofertele care propun o durata de executie mai mare de 7 luni vor primi zero puncte pentru acest factor de evaluare.
Garantia acordata lucrarilor
10
Descriere: Oferta care propune termenul de garantie cel mai mare (dar nu mai putin de 4 ani) va primi 10 puncte. Celelalte oferte vor primi urmatorul punctaj: pn=(garantie n/garantie max) *10 puncte, cu conditia ca garantie n sa fie cel putin 4 ani. Ofertele care propun un termen de garantie mai mic de 4 ani se resping.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer