Achizitie publica - ?Amenajare rigole carosabile?
Detaliu pentru invitatia numarul 352453
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352453/12.08.2013
Denumire contract: ?Amenajare rigole carosabile?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIHAILESTICod fiscal: 5246201, Adresa: CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Telefon: +40 0246278004, Fax: +40 0246278392
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORAS MIHAILESTI, CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Romania, cod postal: 085200, telefon: +40 0246278004, fax: +40 0246278392,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS MIHAILESTI, CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Romania, cod postal: 085200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare rigole carosabile?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul ? cadru are ca scop executia de lucrari de amenajare de rigole carosabile in Orasul MihailestiValoarea estimata minima a lucrarilor este de 242.320 lei fara TVA din care: ? 230.682 lei fara TVA valoarea C+M;? 11.638 leifara TVA cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5% din valoarea C+M.Valoarea estimata maxima a lucrarilor este 1.448.811 lei fara TVA din care: ? 1.381.424 lei fara TVA valoarea C+M;? 67.387 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5% din valoarea C+M.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 484.643 lei fara TVA din care: ? 461.366 lei fara TVA valoarea C+M;? 23.277 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5% din valoarea C+M.
II.1.6) CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 448, 811 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei sau echivalentul in euro la cursul de schimb LEI/EUR comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Modul de constituire a garantiei de participare - in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: 1. Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmit conform Formular 1.2 din Sectiunea Formulare si carese prezinta in original la sediul autoritatii contractante (Primaria Orasului Mihailesti, Calea Bucuresti nr.142, Mihailesti, judetul Giurgiu) pana la data si ora de deschidere a ofertelor. 2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO04TREZ3235006XXX000039 deschis la Trezoreria Mihailesti, Cod fiscal: 5246201. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art. 278ยน alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va acoperi intreaga perioada de executie si perioada de garantie a lucrarilor executate pana la emiterea procesului-verbal de receptie finala. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-Completare Formular nr.2.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 ori inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la cel local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire: ?Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal- Completare Formular nr.2.2?Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat pentru luna anterioara celei limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul.);?Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata (original, copie legalizata sau conform cu originalul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuireModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.2.3In cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr.1.54.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.2.45.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 691din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.2.5Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Dobre Mihai-primar, Stancu Gheorghe-viceprimar, Prica Mirela-secretar, Dinu Cornelia-contabil, Dragne Lucica - responsabil achizitii, membri comisie evaluare: Gajaila Violeta, Dinu Cornelia, Dinu Marian, Zanfir Cornel, consilieri locali: Aldea Alexandru, Sotir Stefan, Bratu Dumitru, Ion Constantin, Vasile Nicolae, Dobrin Constantin, Visan Daniel, Petrica George Cristian, Costici Alina, Stancu Gheorghe, Stoian Vasile, Craciun Ion, Tudose Dumitru, Tudose IonIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna - asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toatedocumentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180- Formular nr.2.1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Formular nr.2.2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.2.3;Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr.2.4, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- Formular nr.2.5; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local. Ofertantul are capacitatea legala de a executa lucrarile ce fac obiectul contractului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana si trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari care sa fi inclus oeratiuni similare cu cele care se vor executa pe perioada de derulare a acordului-cadru, in valoare cumulata de minim 400.000 lei (fara TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea a minim 1 sau mai multe contracte.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari- Formular 4.1 si 4.2Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara lucrari, ofertantul va prezenta Formularul 4.3 ? Fisa de experienta similara.Se vor atasa documente suport: recomandari/ certificari de buna executie/documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise sau confirmate de beneficiarFiecare recomandare/certificare de buna executie/document va contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul, volumul si contributia ofertantului la lucrarile/activitatile executate;
- perioada in care s-au realizat aceste lucrari/activitati;, Cerinta nr.2Prezentarea unei declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului, in corelare cu oferta tehnica prezentata.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc.) care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Cerinta nr. 3Prezentarea listei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - completare Formular 4.5 Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. In document se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul ontractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: , 1. Manager de proiect- Studii superioare- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor- Se va face dovada ca expertul a fost implicat intr-un proiect pe post de manager.-Se va demonstra ca expertul a participat in cadrul a cel putin unui proiect in care s-au desfasurat activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei.2. Sef de santier- Studii superioare in domeniul constructii- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor- Se va face dovada ca expertul a fost implicat intr-un proiect pe post de sef de santier.- Se va demonstra ca expertul a participat in cadrul a cel putin unui proiect in care s-au desfasurat activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei3. Responsabil tehnic cu executia, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice sau echivalent4. Responsabil cu controlul tehnic al calitatii- Studii superioare in domeniul constructiilor- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor- Se va face dovada ca expertul a fost implicat intr-un proiect pe post de responsabil cu controlul tehnic al calitatii.- Se va demonstra ca expertul a participat in cadrul a cel putin unui proiect in care s-au desfasurat activitati similare cu cele care fac obiectul achizitieiSe vor prezenta urmatoarele documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata: - CV tip Europass;
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copie contract de munca pentru specialistul angajat permanent al ofertantului ori contract de colaborare si declaratie de angajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului- Formular 4.8.Nota: Pentru fiecare pozitie de expert se va desemna cate o persoana distincta. Ofertantii pot desemna si alte persoane de specialitate pe care le considera necesare pentru executia lucrarilor, CV-urile vor fi semnate de catre titular si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta. La CV se vor atasa diplome (pentru managerul de proiect, seful de santier, responsabil cu controlul tehnic al calitatii), certificate, atestate, legitimatii, sau orice alte documente edificatoare care sa ateste calificarile persoanelor angajate in contractul de achizitie publica (in copie).Nota: Pentru Responsabil tehnic cu executia nu este necesara prezentarea de diplome de studiiDocumentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.Ofertantii au posibilitatea de a prezenta mai multe persoane pentru aceeasi pozitie, in functie de propriile estimari cu privire la volumul activitatilor care vor intra in sarcina expertilor respectivi.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice documente de la entitatile pentru care membrii echipei au prestat servicii specifice, care sa confirme informatiile mentionate in CV., Ofertantul poate sa isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular 5, dupa caz. Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii mediului, conform ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
20
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 09:08