Achizitie publica - Amenajare rigole pluviale in Pincota si Maderat
Detaliu pentru invitatia numarul 351109
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351109/25.07.2013
Denumire contract: Amenajare rigole pluviale in Pincota si Maderat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANCOTACod fiscal: 3518911, Adresa: str. TUDOR VLADIMIRESCU nr. 68, Pancota, Telefon: 0257.466.679, Fax: 0257.466.679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. TUDOR VLADIMIRESCU nr. 68, Pancota, Romania, cod postal: 315600, telefon: +40 0257466679, fax: +40 0257466679, persoana de contact: PINCOTANMONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. TUDOR VLADIMIRESCU nr. 68, Pancota, Romania, cod postal: 315600, telefon: +40 0257466679, fax: +40 0257466679, persoana de contact: PINCOTANMONEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare rigole pluviale in Pincota si Maderat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare rigole pluviale in Pincota si Maderat.Valoarea estimata a contractului este de 1156289 lei fara TVA , conform devizului general, din care 1106497 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului de lucrari, iar 49792 lei fara TVA reprezentandvaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 1106497 lei fara TVA.Procentul de 4.5% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 49792 lei fara TVA (4.5% din valoarea estimataca contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45112100-6 - Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 156, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 20.000 lei.(10.000 lei pentru I.M.M.-uri). Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.936, 29 lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire 90 zile) - se va folosi Formularul model nr. 11. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO29 TREZ 02724 700271X XXXX, deschis la Trezoreria Pincota, cod fiscal 3518911. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.-Cursul de referinta leu/euro este cursul BNR din data de 04.06.2013
Garantie de buna executie
Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Seconstituie prin: - instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Dacaeste emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantulva deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nuva fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isiindeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op.economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12A).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (sevacompleta Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (incazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt urmatoarelepersoane: 1.Retter Iosif-primar;2.Procriser Dan Stefan-viceprimar;3.Morar Elena-contabil sef;4.Balint Codruta Cristina-secretar ;5.Pincotan Ioan Monel-admin public.; 6.Rusa Gheorghe-inspector; 7.Cornea Diana-Nicoleta-consilier juridic; 8. Morar Ovidiu-referent de specialitate; 9.Neag Mioara-inspector; 10.Crisan Mircea-consilier local ;11.Vitan Traian-consilier local; 12.Lupsea Vasile-consilier local; 13.Batran Liviu-consilier local; 14.Gulyas Ladislau-consilier local; 15.Bar Radu-consilier local; 16.Motiu Petru-consilier local; 17.Draucean Dorel-consilier local;18.Farcas Ioan-consilier local;19. Lavric Gheorghe-consilier local;20.Blasko Florenta-consilier local; 21.Gaica liviu-consilier local;22.Faur Adrian-consilier local; 23. Horga Ioan-consilier local.2. Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (incazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 12 C? ). Vor depune acestcertificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. - urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1.Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent inobiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copievizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele treiforme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decatromana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta orice documente relevante pentru dovedirea informatiilor. Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediustabilit de B.N.R..In cazul in care la procedura participa o asociere, aceastacerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004)valoarea pentru media globala a cifrei de afaceri care vizeaza activitatea dincel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazulofertei comune asocierea este considerata I.M.M. daca toti asociatii seincadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor si numai dacaasocierea in ansamblu se incadreaza in categoria IMMurilorIn cazul asocierilor se completeaza de lider in numele si pe seama asocierii.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazulofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitatea economica si financiara).Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare dinurmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta nu impune si nu recomandaofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatedeplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor infunctie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba vor fi insotitede traducerea autorizata.Media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fiede min. 680, 000 lei. In cazul asoc., cerinta va fi indeplinita prin cumul.Incazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a C.A.care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% dincuantumul precizat. In cazul of. comune asoc. este I.M.M. daca toti asoc.sunt in mod individual, in categoria IMM-urilor si daca asoc. in ansamblueste IMM.Vor depune doc.: of. (in cazul of. individuale), liderul de asoc. siasoc. (in cazul of. comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitateaeconomica si financiara). Doc. pot fi prezentate in: original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. A.C. nu impunefolosirea uneia dintre cele trei forme of. avand libertatea de a opta intre ele.Nu se va acorda punctaj special of. in functie de forma aleasa. Doc.redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata, Media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie de min. 680, 000 lei. In cazul asoc., cerinta va fi indeplinita prin cumul.Incazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a C.A.care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% dincuantumul precizat. In cazul of. comune asoc. este I.M.M. daca toti asoc.sunt in mod individual, in categoria IMM-urilor si daca asoc. in ansamblueste IMM.Vor depune doc.: of. (in cazul of. individuale), liderul de asoc. siasoc. (in cazul of. comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitateaeconomica si financiara). Doc. pot fi prezentate in: original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. A.C. nu impunefolosirea uneia dintre cele trei forme of. avand libertatea de a opta intre ele.Nu se va acorda punctaj special of. in functie de forma aleasa. Doc.redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va depune declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Executarea in ultimii 5 ani a unei/unor lucrari similare a caror valoareinsumata este de 493.629 lei fara TVA.Ofertantul va depune o lista aprincipalelor lucrari nr.similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Pentru lucrarilementionate vor fi depuse unul sau mai multe documente/contracte /PV-receptie si certificate de buna executie din partea beneficiarilor (autoritatipublice/clienti privati) din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte si copii dupa partile relevante din contracte invocate ca experienta similara. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: oferatantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine experienta similara). Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original , copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumulare. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere siasociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustineexperienta similara). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentelesolicitate persoanelor juridice/fizice romane., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari. -Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari.Vor depune documentele solicitatela aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul deasociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acestasustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pecare o va executa, Informati referitoare la personalul /organism tehnic de specialitate de care dispune/al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Persoanalul implicat in derularea contractului.: Coordonator proiect inginerconstronstructor , R.T.E., atestat in domeniul drumuri si poduri, ResponsabilCQ atestat in dom. drumuri si poduri, Sef de santier.Personalul muncitoricalificati in domeniu(betonist, dulgher, fierar, montator prefabricate beton, muncitor deservire constructii-montaj, pavator, sapator, zidar).Ofertantul va depune o declaratie insotita de lista personalului de care dispune/al carui angaj. de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului.1.Lista cu personalul implicat in derularea contractului .Pentru personal seva prezenta: -copie diploma de studii;CV-uri in original -contract de munca incopie certificate /contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sauangajament de participare ;copia atestat si a legitimatiei pentru R.T.E.;copiaautorizatiei responsabilui CQ;
-R.T.E. si CQ vor completa si declaratie dedisponibilitate .2.Lista cu personalul muncitori calificati -se va prezenta odeclaratie pe propria raspundere insotita de un tabel cu numele siprenumele personalul calificat si calificarea (meseria) acestuia, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune o oferta comuna. Autoritatea contractanta va solicita ca asociatia safie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Oferta depusa de operatorii economici care alcatuiesc o asociere trebuie : sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulasociatiei precum si categoria de activitati executate de acestia; sa fiesemnata in mod care obliga legal toti partenerii; unul din membri trebuienumit ca partener conducator (lider) - responsabilul de contract si aceastanumire trebuie sa fie confirmataprintr-o imputernicire scrisa semnata defiecare partener in parte;sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti parteneriisunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizareacontractului ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si satransmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si carealizarea contractului ., inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea liderului. Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei valabil la data limita de depunere a ofertei. Vor depunedocumentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare dinurmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitatepersoanelor juridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniul lucrarilor care fac obiectul contractului., Oferatantul va prezenta un certificat care confirma ca firma prestatoare a implementat si aplica sistemul calitatii pentru domeniul de activitate conform standard ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertei. Ofer vor prezenta certif. ISO 9001 sau documente echivalente. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: oferatatul (in cazulofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare dinurmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite detraducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contineanexata o explicatie asupra echivalentei cu documentul solicitat persoaneijuridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniul lucrarilor care facobiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 14:54