Achizitie publica - Amenajare Sala Chek-IN
Detaliu pentru invitatia numarul 329146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329146/11.06.2012
Denumire contract: Amenajare Sala Chek-IN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA Aeroportul craiova calea Bucuresti 325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Sala Chek-IN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare Sala Chek-IN
II.1.6) CPV: 45213333-6 - Lucrari de instalare de ghisee de inregistrare pentru aeroporturi (check-in) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de 4200lei. Valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor.Se constituie conform HG 925/2006 , Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 42. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006.In conformitate cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potentialofertant , Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare , in raport cu valoarea estimata a contractului .Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
se constituie conf art 90 -HG nr 925/2006, de catre contractantAC poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului , cand contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii pretentilor asupra garantiei AC notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile nerespectate.Cuantumul este 5% din pretul fara TVA al contractuluiMod de constituire: retineri din facturi partialescrisoare de garantie bancara de buna executieMod de restituire: a) 70% din valoare, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, b) restul de 30% din valoare, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza pv de receptie finala.In cazul ofertantilor din categoria IMM , conf Lgnr. 346/2004garantia de buna executie este de 50% din cuantum formularul nr. 3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuirePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu MEIA-MTA (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12.Vasile Cosmin ? membru Comisia de evaluare13. Simcelescu Ana- membru Comisia de evaluarePrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competentetrebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa executarea de servicii si lucrari similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei. . (In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006 , certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor in termenul solicitat de autoritatea contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridicestrainedocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor lucrari si efectuatein ultimii 5 aniCerinta obligatorie: - declaratie cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 aniLista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, aceste informatii se vor completa de catre Lider si va include serviciile furnizate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani, Informatii privind experienta similaraCerinta obligatorie: - Ofertantul va face dovada ca a executat cel putin un contract similar, iar valoarea cumulata a contractelor prezentate drept experienta similara sa fie de minimum prestaredeminim420.968 lei fara TVA, Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie contract legalizata sau lizibila si conform cu originalul, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala legalizat, o recomandare beneficiar, care trebuie sa precizeze cel putin urmatoareleaspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Alte informatii privind capacitatea tehnicaAgrementare A.A.C.R.Ofertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, AsociereAcordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 11:38