Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SCARI (TREPTE), STR. NOUA - ORASUL BORSEC


Detaliu pentru invitatia numarul 330962
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Borsec
Numar invitatie: 330962/03.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE SCARI (TREPTE), STR. NOUA - ORASUL BORSEC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul BorsecCod fiscal: 4245380, Adresa: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Telefon: +40 266337001, Fax: +40 266337007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoane de contact: Patka Robert Alexandru, Borsos Orsolya
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SCARI (TREPTE), STR. NOUA - ORASUL BORSEC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aleea cu trepte este situata in partea de nord a localita?ii si asigura legatura dintre str. Noua si str. Cerbului si se compune din doua tronsoane de pachete de trepte. In prezent lungimea aleei este de 211 ml., iar latimea de 2, 20 m.Pachetele de trepte sunt dispuse la distante relativ egale si sunt compuse din 6-8 trepte de beton in stare dgradata, avand dimensiunea treptelor variabila de 13-16 cm. inaltime, si 27-35 cm. adancime. Treptele sunt marginite de un parapet in stare degradata de beton si piatra zidita. Starea tehnica a acestora prezinta o degradare avansata, suprafetele pietonale ce leaga pachetele de trepte prezinta ?i ele o suprafa?a degradata.Prin aceasta investitie se va urmari reamenajarea treptelor si asigurarea unei suprafete pietonale stabile, amenajate. La marginea treptelor se va urmari reamenajrea cadrului natural.
II.1.6) CPV: 45233250-6 - Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 002 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat - Formular 4 - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie de participare la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o societate de asigurari, pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autoritatii contractante (in ORIGINAL) sau Ordin de plata vizat de banca emitenta (in ORIGINAL).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie in cadrul proceduriide atribuire, care a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor, conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modelul scrisorii de garantie bancara este Formularul 3.
Garantie de buna executie
Execut.are oblig.de a constitui garantia de buna exec. a contractului pentru asig. beneficiarului de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Aceasta se constit.pe toata perioada de derulare a contractului, prin scris. de garantie bancara de buna exec., instrument de garant.emis in conditiile L. de o soc.de asigurari sau soc. bancara, sau prin retineri succesive.Execut.are oblig. de a deschide un cont bancar la dispoz.achizit., la Trezoreria Statului.Suma initiala depusa in contul deschis reprezinta 0, 5% din valoarea, fara TVA, a contractului. Achizitorul va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate Execut., pana la concurenta sumei stabilite pentru garantia de buna executie.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de lucrari.Intreprind.mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% astfel garantia de buna exec., este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare individual, pentru cap. III.2.1.a) Situatia personala a ofertantului, si trebuie: - sa faca dovada in mod declarativ si argumentat cu documente justificative ca nu se incadreaza in situatiile de excludere prevazute de O.U.G. 34/2006;
- sa faca dovada capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, prin prezentarea de documente privind domeniul de activitate;
- in cazul unei asocieri s-a luat in considerare necesitatea formarii unei asocieri stabile, pe toata durata executarii contractului. De asemenea, se impune ca liderul asociatiei sa preia integral responsabilitatea platilorModalitati de participare la licitatie-Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.-Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.-Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de produse furnizate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: -Completarea si prezentarea formularului 6 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.-Completare si prezentare Formular 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Completare si prezentare Formular nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;
-Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;
-Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 2).-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - se va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul 22 - prin care se certifica faptul ca participarea la este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1. Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul 8 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Mik Jo;zsef ? primar, Patka Robert Alexandru ? responsabil achizitii publice, Borsos Orsolya ? consilier, Fokt Paula ? responsabil urbanism, Patka Eniko ? sef birou economic, Moldovan Kemenes Ildiko Anna ? secretar, Consilieri Locali al ora?ului Borsec: Benkes Zsolt, Moga Nandor, Mosneag Ilona, Mik Karoly, Farkas Aladar, Szabo Noemi Csilla, Kovacs Geza, Simon Lehel Laszlo, Szabo Tibor, Pepel Anton, Lazaroiu Florin Raducu. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare individual pentru cap. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Se solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in una din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf. ord. 509/2011 al ANRMAP. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Neconformitatea fiecarui criteriu de calificare reprezinta motiv de excludere a ofertelor in procesul de evaluare. Nu se va admite completarea documentelor care trebuie prezentate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si de selectie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - cumulat pentru cap. III.2.2) Capacitatea economica si financiaradocumente prezentate in acest sens - conforme cu originalul, Informatii privind situatia economico-financiara. Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Formularul 5 - (respectiv 2009, 2010, 2011) va fi egala sau mai mare decat 324.000 RON, (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea formularului 10 - Lista principalelor contracte de lucrari in ultimii 5 ani. Se va prezenta obligatoriu minim un contract de lucrari similare insotite de recomandari din partea beneficiarilor, de o valoare de minim 162.000 RON, prezentand in acest scop urmatoarele documente: - copia dupa contractul respectiv (sau copii dupa paginile relevante din care reies informatiile solicitate de Autoritatea Contractanta;
- recomandarea beneficiarului;
- fisa de informatii privind experienta similara in conformitate cu formularul anexat;
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati., 2.Completarea si prezentarea formularului 11 -Declaratie privind utilaje echip.tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Existenta utilajelor si dotarilor se dovedeste prin: Cartea de identitate, inspectia tehnica, sau contract de inchiriere pentru utilaje, respectiv acte de proprietate, contracte de concesiune sau inchiriere cu anexe doveditoare pentru spatiile de productie., 3. Completarea si prezentarea formularului 12 ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profes.ionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate in copie formularul 13) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): -Manager de proiect, inginer de specialitate, 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru domeniul contractului;
- Personal de executie suficient pentru executarea contractului in perioada de timp programata., 4. Completarea si prezentarea formularului 14 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Informatii privind lucrarile executate de subcontractanti. Informatii despre joint venture/consortii ? formularul 18, In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare cumulat pentru cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer