Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare scuar sat Rotbav , Comuna Feldioara


Detaliu pentru invitatia numarul 323885
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FELDIOARA (PRIMARIA COMUNEI FELDIOARA)
Numar invitatie: 323885/10.04.2012
Denumire contract: Amenajare scuar sat Rotbav , Comuna Feldioara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELDIOARA (PRIMARIA COMUNEI FELDIOARA)Cod fiscal: 4728326, Adresa: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Telefon: 0268/265403, Fax: 0268/265403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268/265403, fax: +40 268/265403, persoana de contact: Marilena Ungureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268/265403, fax: +40 268/265403, persoana de contact: Marilena Ungureanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare scuar sat Rotbav , Comuna Feldioara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in Comuna Feldioara, Sat Rotbav, Judetul Brasov(executie lucrari si mentenanta 2 ani de la data receptiei la terminarea lucrarilor)Conform Caietelor de sarcini si Documentatiei descriptive anexate prezentei fise de date, ce pot fi obtinute in format electronic prin descarcare de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Brasov. RO09TREZ1315006XXX012532, CUI 4728326.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 7.000lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1CPersonal: Taus Sorin ? primar; Silviu Trifan - viceprimar; VartolomeiAurel ?secretar; Ungureanu Marilena ? responsabil Achizitii Publicee) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii(Cod CAEN 8130 ? activitati de intretinere peisagistica, amenajari spatii verzi si cod CAEN 4312 ? lucrari de pregatire a terenului, platformelor).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, ,Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 750.000 lei., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calculade la data depunerii ofertelor, in urma)., Prezentarea fisei de exper. sim., pt contracte al caror ob. a fost lucrari de constructii/modernizare/infiintare, reabilitari/intrtineri ale unui obiectiv cu destinatie teren de sport/zone de agrement, parcuri, zone verzi. Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii dupa elem. relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrar., recomandari din partea benefic Pt executie se va prez minim 1 contract sim., exec. in ultimii 5 ani, avand ca ob. executia de lucrarisimilare codului CPV de la pct.II 1.2, a carui val. sa fie cel putin egala cu 250.000 lei fara TVA(cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii of, in urma). Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin(3)lit.d) din OUG 34/2006., Personal minim necesar: - Sef santier: inginer diplomat licentiat ? 1 persoana, - nominalizare inginer constructor ? 1 persoana, - nominalizareinginer silvic cu experienta de min.5 aniin domeniu ?1 persoana- nominalizare Inginer/Arhitect peisagist -1 persoana- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL (in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ? lucrari tehnico edilitare toate cerintele )Ofertantul va prezenta in copie certificata pt conformitate cu originalul urmat. doc: contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau angajamentul de participare a personalului, conf. art. 188 alin (3) lit. b) din OUG 34/2006. -diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calific.si atestarea profesionala); - autori, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Utilaje necesare: 1. Autobasculante? min 1 buc2. Buldoexcavator? min 1 buc3. Cilindru compactor t ? min 1 buc4. Autogredere ? min 1 buc5. Buldozer ? min 1 buc6. Tractor agricol dotat cu remorca ? min 1 buc7. Freza de pregatit suprafata pentru gazonare ? min 1 buc8. Utilaj compactare teren placa vibranta ?min 1 buc9. Motopompa irigat -? min 1 buc10. motofierastrau ? min 1 buc11. Motofoarfeca pentru tuns gard viu/toaletat arborii ? min 1 buc12. Rezervor de apa minim 1000 l ? min 1 buc13. Tractor de tuns gazon -? min 1 buc, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie., Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie, ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Nota: Pentru acceptarea pretului ofertei autoritatea contractanta impune urmatoarele conditii: - Calitatea materialelor puse in opera trebuie sa respecte prescriptiile si specificatiile tehnice din Caietul de sarcini.Calitatea materialelor se certifica prin agrementele tehnice, certificatele de calitate, alte documentesimilare emise de producator (nu de furnizor) - Preturile oferite trebuiesc justificate prin oferte furnizor din care sa rezulte clar si fara echivoc de ce preturile din oferta sunt mai mici decat media pietei (daca este cazul) - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca lucrarile se vor executa cu personal cu calificarea impusa de prescriptiile tehnice pentru lucrarile cerute in Caietul de sarcini.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 12 luni (365zile) termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 2 luni (60 zile) Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 20 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic.Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Garantia minima acordata este de 24 luni. Garantia maxima admisa este de 120 luni. Orice durata de garantie sub garantia minima va fi punctata cu 0 puncte. Duratele de garantie ofertate peste garantia maxim admisa nu se va puncta suplimentar. Punctajul pentru toate celelalte oferte se vaacorda astfel: P(n)=(garantia (n) /garantie max) xpunctaj max alocat. Ofertantii au obligatia sa fundamenteze garantia acordata prin agremente tehnice si certificate de calitate emise de producatori pentru materialele puse in opera.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer