Achizitie publica - AMENAJARE SECTIE STERILIZARE SUBSOL (PROIECTARE SI EXECUTIE)
Detaliu pentru invitatia numarul 339600
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339600/16.11.2012
Denumire contract: AMENAJARE SECTIE STERILIZARE SUBSOL (PROIECTARE SI EXECUTIE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania, cod postal: 310031, telefon: +40 257211233, fax: +40 257211233, persoana de contact: IOAN GRAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD, STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SECTIE STERILIZARE SUBSOL (PROIECTARE SI EXECUTIE)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE SECTIE STERILIZARE SUBSOL, CONFORM CERINTELOR STIPULATE IN CAIETUL DESARCINI
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 962 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata = 7.619, 24. - reducere 50% pentru IMM-uri (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - formular nr. 19. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin -Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la TrezoreriaMunicipiului Arad, Cod Fiscal 3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit.A din OUG nr.34/2006 actualizataNota: Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta inclusiv Euro : cursul comunicat de BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executiedupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1;2. Declaratii privind eligibilitatea Formular nr. 3. Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - completare Formular nr. 4.4. Prezentare documente (sub oricare din forme: original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea coform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si cel consolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice -certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, actualizata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie conform cuoriginalul , insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 6 - din Sectiunea Modelel de formulare.Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil Ing. Viorel Sabau; Ing. Dorin Mohorea; Ec. Ioan Grat; Ec. Florin Redis; Ec. Slagean Petcov; Jr. Mihaela Jurgiu;6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta prezentarea Formular nr. 1.1. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului, prezentat oricare din urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte urmatoarele : - Obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - executieOfertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(socotiti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a cel mult 3contracte de natura similara lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduriEchivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediu anualcomunicat de BNR/BCE., Experienta similara proiectareOfertantul trebuie o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anisoctiti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a cel mult 3 contracte de natura similara serviciilor care fac obiectul prezentei proceduriEchivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediu anualcomunicat de BNR/BCE., Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie privind personalul ce va fi angajat in contract Pentru personalul tehnic responsabil cu executia se vor prezenta copii dupa diplomele de studii ce atesta specializarea acestora si copii dupa atestate sau autorizatii emise de organisme acreditate in domeniu, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, actualizata.Pentru personalul responsabil cu asigurarea calitatii se solicita decizia de numire a acestuia de catre conducatorul unitatii incare isi desfasoara activitatea , avand la baza experienta si performantele sale care va putea fi demonstrata prin curriculum vitae, UtilajeSe va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor.- In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloace fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului trebuie sa prezintecontractele/conventiile de inchiriere sau prezentarea unor angajamente, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari -Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZULSe va completa Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; - in lista vor fi inclusi toti subcontractantii.Se va completa - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de acordurile de asociere Formularul nr. 17 - prin care liderul asociatiei este imputernicit, sa se oblige si sa primeasca instructiuni, de la si in numele tuturor asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executiacontractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie / Consortiusunt obligati sa ramana in Asociatie / Consortiu pe intreaga durata a contractului. Cerinta nr. 1- ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;Prezentarea ? Certificatului de implementare a sistemului de managemental calitatii potrivit standardului ISO 9001sau echivalent, similar ca activitatecu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copiei legalizata.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001, trebuie indeplinita defiecare asociat in parte.Nu se accepta ofertanti in curs de implementare, certificare, - ISO 14001 sau echivalent Se va prezenta sistemul de management demediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, similar cu obiectuluiprezentei achizitii sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat deemitent, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copieilegalizata. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 14001 trebuieindeplinita de fiecare asociat. Nu se accepta ofertanti in curs deimplementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 08:43