Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare sediu administrativ si garaje Ambulanta Galati- substatia Ivesti


Detaliu pentru invitatia numarul 341822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Galati
Numar invitatie: 341822/17.01.2013
Denumire contract: Amenajare sediu administrativ si garaje Ambulanta Galati- substatia Ivesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean GalatiCod fiscal: 7465720, Adresa: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Telefon: 0236411000, Fax: 0236464772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Romania, cod postal: 800509, telefon: +40 236411000, fax: +40 236464772, persoana de contact: ELVIS - SILVIU TIMARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sediu administrativ si garaje Ambulanta Galati- substatia Ivesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE DE LUCRARI ? AMENAJARE SEDIU ADMINISTRATIV SI GARAJE AMBULANTA GALATI-SUBSTATIAIVESTI, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 711, 786 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantia de particip eliberata in numele ofert-lui in conformit cu preved art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si complet ulterioare. II.Perioada de valabilitate a garant de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilit pt depunerea ofertei. Garant de particip va fi emisa in suma fixa de 6 000 lei si se constituie prin : a) virament bancar cu OP in ct RO 37 TREZ 3065 005 XXX 004429 deschis la Trez Mun Galati, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; b) instrument de garantare emis in cond legii de o societ. bancara ori de o socitetate de asigurari ;c) depunerea la casieria AC a unei sume in numerar;d) Scrisoare de garantie bancara - se completeza conform Formularului nr. 18 - in original. III. Garantia de particip trebuie sa fie irevocabila. IV. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garant de particip se va executa conf preved art.86 alin. (3) din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare.Nota 1: Garant de particip se va returna de catre AC in conf. cu prev art.88 din HG 925/2006 si se va retine (daca este cazul) conf art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare.Nota 2. Docum emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere autoriz in lb romana.Ofert incadrati in catreg IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garant de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. In orice situatie, dovada constituirii garant. de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea of-lor.Oferta va fi respinsa la deschidere [art.33(3)HG925/2006] daca nu este insotita de garant de particip in cuantumul, forma si avand perioada de valabilit solicitate in document de atrib.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este data publicarii prezentei invitatii de participare.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 si a HG 1045/2011. Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari si completata conform Formularului nr.26 din Sectiunea 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: I.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (informatiile vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Ofertantul va prezenta -Formularul nr.1 semnat de catre reprezentantul sau legal/imputernicit.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pt fiecare dintre membrii asocierii;2.In cazul in care, pt indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Ofertantul va prezenta -Formularul nr.2, semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit.III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: 1.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.B.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1.Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata;3.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Lg nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii;5.In cazul in care, pt indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana(tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.2 semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator cuprinzand numai pct a), c), d).ATENTIE!: a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica;c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul(dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu(institutiile autorizate aletarii de origine)in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.IV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr.3.V.Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^ din OUG 34/2006 ?Formularul A.VI.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul B.Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager -Dr.Polinschi Mihai ; Director Economic - Ec. Pintilie Angelica ; Director Medical - Dr. Ursu Domnica ; Director Tehnic - Ing. Timaru Elvis ; Comp Juridic - Enciu Daniela; Comp RUNOS - Ref. Draganescu Camelia Persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatulconstatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale;structura actionariatului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: 1.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;3.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare(executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pt indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate(principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE!: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 Lei. Pentru cerinta nr. 1 se vor prezenta: 1. Formularul nr. 4 ?Fisa de informatii generale, semnata de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv :2010 ? 1 Euro = 4.2099 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2373 Lei, 2012 ? 1 Euro = 4.4393 lei). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/inforeuro., 2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare: Documente inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ofertantul are dreptul de a-si demonstra sit.economica si finanaciara prin prezentarea oricaror documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si finanaciare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare., Nota 1: Pentru persoanele juridice romane raportul de audit aferent anilor 2010 si 2011.Acesta va fi prezentat numai de catre acei op.ec.care au obligativitatea auditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 si OMFP 3055/2009. Nota 2: Pentru persoanele juridice straine raportul de audit aferentanilor 2010 si 2011. Acesta va fi prezentat numai de catre acei op.ec.care au obligativitatea auditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, tradus in limba romana si legalizat de un traducator autorizat., Cerinta nr.2 Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace/instrumente financiare in valoare de minim: 150.000 lei, pentru o perioada de 3 luni. Ofertantul va prezenta Formularul nr.5-Scrisoarea de Recomandare ce va fi emis de catre o societate bancara numai in original, sau orice alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Nota 2: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata prin prezentarea unei declaratii bancare din partea fiecarui membru al asocierii, a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata sau orice alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Nota 3: Suma solicitata la cerinta 2 poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani(perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul va completa Formularul nr. 6 reprezentand lista contractelor de lucrari executate si detalii de executie realizate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importante lucrari executate., Cerinta nr. 2 Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani ( perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) cel putin o lucrare similara sau maxim 3 lucrari (cumulate)cu cea supusa prezentei proceduri , in valoare totala cumulata de minim :600.000 Lei fara TVA. Ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va prezenta Formularul nr. 7 ?Certificat privind experienta antreprenorului? , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia., Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2008- 1 Euro = 3, 682 Lei; 2009 ? 1 Euro = 4, 237 Lei, 2010 ? 1 Euro = 4.209 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei , 2012 ? 1 Euro = 4.4393 lei ).Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/inforeuro., Cerinta nr. 3 . Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, mijloace de transport, statie de betoane, laborator gradul II, baze de productie, alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru derularea contractului. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 si Anexa (lista privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile). Pentru echipamentele declarate in formularul 8, se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalul documentele din care sa rezulte forma de detinere(in proprietate sau chirie) si anume: carti de identitate/acte de proprietate/contracte/conventii de inchiriere, etc precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora, valabile la data limita de depunere a ofertelor(Legea 64/2008, OG 20/2010, HG 1756/2006, Ordinul MLPTL 11/2003, Ordinul MDRT 2656/2011., Cerinta nr. 4. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de specialitate, EXPERTI CHEIE, necesar pentru indeplinirea contractului si anume Cerinta nr. 4.1 Responsabil cu Calitatea - licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer .Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract. Cerinta nr. 4.2 Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructiilor civile-licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer si atestat conform HG 925/1995 si Ordinul 777/2003 in domeniul constructiilor civile., Cerinta nr. 4.3- Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul lucrarilor tehnico-edilitare-licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer si atestat conform HG 925/1995 si Ordinul 777/2003 in domeniul constructiilor tehnico edilitare. Cerinta 4.4- Sef de Santier - licentiat al unei Facultati de C.C.I.A. cu diploma de inginer Experienta profesionala generala minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract. Experienta profesionala specifica- minim 3 ani experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau in pozitii similare care sunt : Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructii in domeniul constructiilor civile., Cerinta 4.5 - Inginer de structuri/civile- 5 ani experienta profesionala generala; Cerinta 4.6- Inginer electrician autorizat 5 ani experienta profesionala generala; Cerinta 4.7 - Inginer instalatii 5 ani experienta profesionala generala Cerinta 4.8- Responsabil mediu Cerinta 4.9- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca Pentru fiecare expert cheie se va prezenta: 1. Formularul nr. 9 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului., 2. Formularul nr. 10 in original, semnat de catre expertul propus, precum si certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae si ale actelor de identitate(buletin/pasaport/carte identitate). 2. Formularul nr. 10 in original, semnat de catre expertul propus, precum sicertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinireacerintelor de calificare : copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conformcu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilormentionate in Curriculum Vitae si ale actelor de identitate(buletin/pasaport/carte identitate). Pentru experienta profesionala specifica operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa demonstreze experienta prezentata in CV, Pentru operatorii economici straini se vor accepta documente doveditoare echivalente, traduse in limba romana si legalizate si vor face dovada prin completarea CV-ului ca au cunostinte bune de limba romana si /sau engleza. Pt experienta profesionala generala se vor prezenta documente edificatoare, copii conform cu originalul, din acre sa reiasa perioadele lucrate ce au fost mentionate in CV Nota: Autoritatea Contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor originale., Cerinta nr. 5 PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATE? dulgheri, fierari, betonisti, instalatori apa, instalatori gaze autorizati, electricieni autorizati ANRE, sudori autorizati ISCIR in OL. Se va completa Formularul nr. 11 - lista cu personalul muncitor de specialitate care va cuprinde specialitatea, numele, prenumele, pentru fiecare persoana calificata precum si copii dupa documentele care dovedesc calificarea/atestarea/autorizarea.- copii, ?conform cu originalul?., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 si anexa semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului., Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul A din Sectiunea 2 ?Formulare? prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante., Nota 1: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Nota 2: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., ATENTIE! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 13 ?Informatii privind asocierea? dinSectiunea 2 ?Formulare? - al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. 2. Formularul nr. 14 Acordul de Asociere? din Sectiunea 2 ?Formulare? - al Documentatiei de Atribuiresemnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii. Cerinta nr. 1 STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Se vor prezenta: 1Formularul nr. 15 din Sectiunea 2 ?Formulare? - al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului;2Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificarein copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, cerinta se demonstr individual de fiecare membru al asoc. pentru partea din contr. pe care o realizeaza.Cerinta privind certif. ISO 9001 sau echiv. nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).In cazul in care op ec nu detine un certif. de calit. asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele /dovezile prezentate confirma asig.unui nivel corespunz. al calitatii., STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.Se vor prezenta: 1Formularul nr. 16 din Sectiunea 2?Formulare? al doc de atrib. semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofert-lui;2Certificate /documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?;Cerinta se demonstr.individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta privind certif. ISO 14001 sau echiv. nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane(tertulsustinator)In cazul in care op ec nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta fin: Pl (lei)= (pret minim/pret (n)) x 80; Unde: pret (n) ? pretul ofertei n. Punctajul pt. acest criteriu se acorda astfel: a. pt. cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului de evaluare, respectiv 80 de puncte; b. pt. alt pret decat cel prevazut la litera a). punctajul se acorda dupa formula mentionata mai sus.
Termenul de garantie al lucrarii (luni)
20
Descriere: Componenta teh: Pg (luni)= (termen garantie (n)/termen de garantie maxim) x 20;Unde termen de garantie (n) ? termenul de garantie al ofertei n. Durata de garantie a lucrarii trebuie sa fie de minim 24 luni, dar nu mai mult de 60 luni. Punctajul pt. acest criteriu se acorda astfel: a.pt. o perioada de garantie mai mare sau egala cu 60 luni, se acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte; b. pt. o perioada de garantie a lucrarilor cuprinsa intre 24 luni si 60 luni, punctajul se acorda dupa formula mentionata anterior; c. pt. o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni ofertele vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer