Achizitie publica - Amenajare sediu Agentia Constanta a Bancii Nationale a Romaniei
Detaliu pentru invitatia numarul 336761
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336761/04.10.2012
Denumire contract: Amenajare sediu Agentia Constanta a Bancii Nationale a Romaniei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian, nr.51, Constanta, jud.Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241546900, fax: +40 241546104, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Banca Nationala a Romaniei ? Agentia Constanta : Str.Traian, nr.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sediu Agentia Constanta a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajari, demolari, betonari, zugraveli, reparatii, instalatii, sali conferinta.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 428, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 400.000 Lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. c din OUG 34/2006 (obligatoriu de precizat in scrisoarea de garantie de participare).In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) lit.c) / OUG.34/2006 este de 9.602, 81 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90, alin. (1)-(3) din HG 925/2006.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSe va completa formularul A. - Completarea formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa formularul B. - Completarea formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa formularul C. - Completarea formularului C.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director adjunct, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiMihai Dascalescu - director, Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Belghiru - director adjunct, Directia Patrimoniu si InvestitiiCameliaArdelean ? director agentia ConstantaComisia de evaluare a ofertelorPresedinte: Dan Durleci ? sef serviciu, Directia AchizitiiMembri: Valentin Urlan - expert, Directia Achizitii, Catalin Broasca ? referent, Directia Achizitii; Cristina Raducan ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, Anica Lacusta ? referent de specialitate, Agentia Constanta.Inlocuitori: George Ratoiu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, Gabriela Voicu ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii, Ioan Spineanu Georgescu - referent de specialitate, Agentia Constanta Completarea formularului D.Prezentarea unei declaratii semnate si stampilate, conform art. 69^1 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare iar daca este cazul si de catre tertul sustinator sau subcontractant. Persoane juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului 1. certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii fertei.2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatatorPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Aceasta lista va fi insotita de informatii relevante prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 19.000.000 lei din maximum 2 contracte de lucrari similare, cumulativ.Prin contracte de lucrari similare se inteleg contracte ce au avut ca obiect lucrari de constructii civile noi si/sau de finisare, de reparatii si renovare, lucrari de instalatii (electrice, incalzire, ventilatii si aer conditionat, sanitare, stingere incendii, sisteme de securitate).Se va permite demonstrarea experientei similare prin asociere., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor si informatii despre un inginer constructor sau mai multi, cu activitate in constructii (experienta generala minima 5 ani); se va/vor prezenta un CV/CV-uri care sa cuprinda informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la lucrarile executate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa documentele de studii si atestare profesionala., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, se solicitacompletarea unui tabel cu subcontractantii si cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractata.Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris, al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management de mediu, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 10:45