Achizitie publica - Amenajare sediu birou vamal DROBETA TURNU SEVERIN
Detaliu pentru invitatia numarul 334731
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334731/31.08.2012
Denumire contract: Amenajare sediu birou vamal DROBETA TURNU SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +40 213102977, fax: +40 213102977, persoana de contact: Valentina Boros, Florin Bobosila-Iosif
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Autoritatea Nationala a Vamilor din Bucuresti, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sediu birou vamal DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru amenajarea sediului vamii Drobeta Turnu Severin
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 764, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 20.000 lei, cu o valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 2781 , in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului 5545 lei.Garantia de participare va fi constituita astfel: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu suntinsotitela sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile. In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata, aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale a Vamilor nr. RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B., CUI 4192650Pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare acesteia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o Declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1. Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul 12ADocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. 34/2006vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular, conduce la respingerea lui.3. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul D4. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale - Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul de Stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul (cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata).Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul (cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata).Nota 1: Pentru demonstrarea criteriului solicitat se vor prezenta obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Pentru demonstrarea criteriului solicitat, din aceste certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu se inregisteraza cu datorii exigibile de plata .Nota3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatele 1 si 2 sau respectivele documente nuvizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, se accepta o Declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/asociati/subcontractanti, conform prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 - Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul 13BOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutela art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dorel Fronea ? Vicepresedinte, conf. art. 5, alin.(1) si alin.(2) din H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2) din H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 , alin. (1) din H.G. 110/2009.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul 12C Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1. Informatii privind Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator.Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.2. Informatii privind Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in confoarmitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala-operatorul economic (sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minimum 3.000.000 lei, fara T.V.A.Demonstrarea situatiei economico-financiara se realizeaza dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1 litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a executat si finalizat cu succes in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, cel putin un contract de lucrari, similar, in valoare egala sau mai mare decat 1.500.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta si Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, pentru cele mai importante lucrari prezentate, care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari., 2. Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., 3. Documente privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propusea fi angajate in cadrul contractului de lucrari si prezentare de CV ?uri pentru cadrele de conducere si persoanele responsabile cu executia. Se vor prezenta copie a Certificatului de atestare si legitimatiei aferente, conform prevederilor Legii 10/1995, ale specialistului atestat ?Responsabil tehnic cu executia? (RTE) in domeniul constructiilor civile, cu valabilitate la zi, copie a Certificatului de atestare, conform Legii 10/1995, a specialistului atestat ?Controlor de calitate? (CQ) in domeniul constructiilor civile, cu valabilitate la zi si copie a actului de abilitare (diploma, certificat, atestat, etc.), conform Legii 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, a persoanei fizice sau juridice cu responsabilitati in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu valabilitate la zi, 4. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, si/sau Acord de asociere, daca este cazul. Ofertantul va prezenta un Acord de asociere preliminar, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. In cazul Asocierii, un partener trebuie sa fie nominalizat ca lider, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor individuali. Fiecare nominalizare de reprezentare va fi confirmata prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura, din partea tuturor asociatilor individuali. Certificat ISO 9001 (pentru executia de lucrari de constructii civile). Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008, la ofertant sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei Certificat ISO 14001. Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului managementului de mediu, ISO 14001/2004, la ofertant sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare; b)pentru alte preturi decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel ; P(n) = (pret minim/pret(n)) x 80 puncte
Durata de executie
20
Descriere: a)pentru durata minima de executie se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare ; b)pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x 20 puncte; -durata de executie este de maxim 12 luni calendaristice de la data ordinului de incepere; -pentru o durata mai mare de 12 luni, oferta va fi respinsa ca neconforma; -pentru o durata mai mica de 8 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 12:30