Achizitie publica - AMENAJARE SEDIU DE FORMATIE LA BAIA DE ARIES
Detaliu pentru invitatia numarul 310347
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Cod de identificare fiscala: RO 23719936
Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures
Telefon: 0265260289
Fax: 0265264290, 0265267955
Denumire invitatie: AMENAJARE SEDIU DE FORMATIE LA BAIA DE ARIES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract executie de lucrari: Amenajare sediu de formatie la Baia de Aries.Lucrarile constau in : lucrari de rezistenta, finisaje interioare si exter., instalatii (sanitare, de incalzire, electrice, de curenti slabi), amenajare exterioara.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.08.2011 17:44
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Koteles Samuel, nr.33, Targu Mures, et.2, Birou Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Koteles Samuel, nr.33, Targu Mures, et.2, sala de sedinte a A.B.A.Mures
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 451, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in preved. art.181-OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indelinirea oblig. exigibile de plata a impositelor si taxelor catre stat- inclusiv cele locale;
-certificat constatator emis de ORC; -ultimul bilant contabil-vizat si inregistrat de org. competente; - certificate (ISO-9001, ISO-14001, OHSAS-18001)sau echivalente;
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ofertantul va prezenta cel putin o lucrare de valoare(actualizata la data ofertei)de minim 451600, 0 lei , lista cu subcontractanti insotita de acordurile de subcontractare, informatii privind personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului cuCV-urile acestora, decl. privind efectivele medii anuale di a cadrelor de conducere, declaratie privind dotarile tehnice
SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE- ET.3 BIROU ACHIZITII;GARANTIA DE PARTICIPARE: 9000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei