Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare sediu primarie, comuna Oltenesti, judetul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 334696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAOLTENESTI (Primaria comunei OLTENESTI judetul VASLUI)
Numar invitatie: 334696/03.09.2012
Denumire contract: Amenajare sediu primarie, comuna Oltenesti, judetul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAOLTENESTI (Primaria comunei OLTENESTI judetul VASLUI)Cod fiscal: 3337737, Adresa: loc.OLTENESTI com.OLTENESTI jud.VASLUI, Oltenesti, Telefon: 0235485010, Fax: 0235485017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc.OLTENESTI com.OLTENESTI jud.VASLUI, Oltenesti, Romania, cod postal: 737380, telefon: +40 235485010, fax: +40 235485017, persoana de contact: IORGU SONEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Oltenesti, judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sediu primarie, comuna Oltenesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de: refaceri fatadahidroizolatiezugraveli, tencuieli, zidariitamplarieinvelitoareinstalatii sanitareinstalatii electrice
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 912, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data depunerii ofertelor. - Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta, intr-una dintre formele precizate de art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Garantia de participare constituita prin Virament Bancar ?Ordin de plata, plata se va face in contul: RO45TREZ6585006XXX001423, deschis la Trezoreria Husi, titular de cont - Comuna OLTENESTI, CIF: 3337737 - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primarului comunei OLTENESTI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului. Modul de constituire conform art.89, alin. (2) si 90 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; modul de restituire, conform art. 92, alin. (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 3 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69A1 din OUG nr.34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Sonea - primar comuna Oltenesti, Brasoveanu Elena- contabil, Manole Sergiu- consilier, Birou Achizitii Publice, Antohi Edmond - consilier Juridic.consilieri locali: Scutaru Petru, Manole vasile, Sonea Gelu, Butnaru Ion, Iacob Fanica, Galeru Constantin, Malancus Izabela, Tigau Marian, Secobeanu Ion, Bulugu TimoteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul") privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate). Lipsa acestor certificate in forma solicitata conduce la descalificarea ofertantului Persoane juridice/fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" sa rezulte ca : - obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
- asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)- atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare2. Atestat ANREAtestatul ANRE se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", in termen de valabilitate si va fi eliberat pentru firma si pentru lucrarile de instalatii electrice aferenta obiectivului. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrate si atestate) trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Se precizeaza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani - declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani Se va prezenta Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi pe anul 2009, 2010 si 2011 vizat si inregistrat de organele competente. 3. Se va prezenta cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.180.000. Lei Ofertantul trebuie sa completeze Formular 6 din sectiunea formulare (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului Formular 5 - Informatii generale Operatorul economic trebuie sa prezinte in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", bilantul contabil inclusiv contul de profit si pierdere
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari in ultimii 5 ani Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (sau de la infiintare daca perioada e mai mica de 5 ani). Ofertantul trebuie sa completeze Formular 8 Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului, Lista de experienta similara Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor, executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari si care vor contine beneficiarii, valori, perioada si locul executiei lucrarilor. Lucrarile executate prezentate, vor fi insotite de copii ale proceselor verbale la terminarea lucrarilor recomandari si contractele de lucrari ? se va completa Fisa privind experienta similara Formular 9. Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Lista echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau inchiriere: utilaje pentru transport materiale (autobasculante )utilaje pentru sapat(buldoexcavator), automacara, statie preparare beton ? se va prezenta autorizatia de mediu valabila; rotopercutante, vibrator beton, compactor. Se vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare, de leasing, de inchiriere, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare). Cerinta minina: Se vor prezenta toate mijloacele tehnice necesare care rezulta din tehnologia impusa conform caietului de sarcini, avand caracteristici tehnico-functionale adecvate Se completeaza Formular 11.Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: -completare Formular 12 Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului. -lista pers.resp.-?cheie? care va fi angajat in cadrul contr., sef santier, RTE, CQ, Sef proiect, Arhitect. --In cazul in care peroanelenominalizate ca pers. cheie sunt angajate in cadrul soc. ofertante se va prezenta o decl. pe proprie rasp. din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul soc. ofertante; Decl. va fi insotita de un extras din Reg. de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la pers. nominalizate; sau - In cazul in care pers. nominaliz. ca pers. cheie sunt colab. ai soc.ofertante se va prezenta copii dupa contr. de colab. / angajamente de participare / decl. de disponibilitate -Pentru persoanele prezentate se vor prezenta CV-uri., Informatii privind subcontractantii Autoritatea contractanta solicita declararea Subcontractantilor. In cazul subcontractarii ofertanti au obligatia de a prezenta subcontractantii , procentul in care subcontracteaza , capitalul majoritar (romanesc sau strain) pentru fiecare subcontractant, acordul de subcontractare. In aceasta situatie se solicita completarea Formularului 14 Lipsa acestui formular conduce la descalificarea ofertantului. In cazul asocierilor intre mai multi ofertanti se va prezenta acordul de asociere, care, in cazul in care oferta este desemnata castigatoare se va face legalizarea acestuia si va fi prezentat beneficiarului ISO 9001:2001 sau echivalent ISO 14001:2005 sau echivalent.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si vor fi prezentate in orifinal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conf.cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer