Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SI DOTARE PUNCT PSI IN LOCALITATEA PRESACA AMPOIULUI, COMUNA METES, JUDETUL ALBA.


Detaliu pentru invitatia numarul 339456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA METES (PRIMARIA COMUNEI METES)
Numar invitatie: 339456/15.11.2012
Denumire contract: AMENAJARE SI DOTAREPUNCT PSI IN LOCALITATEA PRESACA AMPOIULUI, COMUNA METES, JUDETUL ALBA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA METES (PRIMARIA COMUNEI METES)Cod fiscal: 4562150, Adresa: Com. METES, NR.24, Metes, Telefon: 0258/849003, Fax: 0258/849071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. METES, NR.43, Metes, Romania, cod postal: 517445, telefon: +40 258849003, fax: +40 258849071, persoana de contact: Gligor Nicoleta Silvia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. METES, NR.43, Metes, Romania, cod postal: 517445, telefon: +40 258849003, fax: +40 258849071, persoana de contact: Gligor Nicoleta Silvia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SI DOTAREPUNCT PSI IN LOCALITATEA PRESACA AMPOIULUI, COMUNA METES, JUDETUL ALBA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE SI DOTAREPUNCT PSI IN LOCALITATEA PRESACA AMPOIULUI, COMUNA METES, JUDETUL ALBA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 777 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de participare in cuantum de 2.290 lei, prin ordin de plata in contul RO22TREZ01021360250XXXXX, Trezoreria Zlatna, beneficiar Primaria Metes, CUI 4562150; prin scrisoare de garantie bancara; printr-o societate de asigurari, sau numerar la casieria autoritatii contractante.Pentru ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor cuantumul este de 1.145 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea garantiei de participare se face conform art 86 si art 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o inteprindere mica si mijlocie. In cazul unei asocieri , instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii.
Garantie de buna executie
Da. Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie in termenul valabil al ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG nr 34/2006, actualizata.Mod de dovedire :1.Declaratia privind eligibilitatea.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca nu se afla in situatiile art.180, incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 1, se va depune in original.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 180 al OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , vor fi depuse si de tertul sustinator, unde este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 al OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 2, se va depune in original.Nota: Documentele solicitate pemtru neincadrarea in art 181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, unde este cazul.2.1.Prezentare cerificat de atestare fiscala emis de ANAF pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau in tara in care este stabilit. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.2. Prezentare certificat fiscal de structura de impozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: a)Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata saucopie cu mentiunea?conform cu originalul?.b)Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul /bugetele din tara de rezidenta fiscala a ofertantului.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic, asa cum este acesta reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Completarea si prezentarea Formularului 3.In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul 4.5. Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 5, se va prezenta de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 dlit a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este domnul primar Traian Nicolae Ursales.Persoanele cu atributii privind derularea procedurii de achizitie sunt Viceprimar: Haragus Nicolae, Contabil-Gligor Nicoleta , Referent- Pastiu Elisabeta, Secretar UAT- Man Elena.Consilieri locali: Man Ioan, Marincas Silvia, Haragus Cornel, Miron Gabriel, Bacila Petru, Gavrila Traian Nicolae, Pascu Gligor, Roman Constantin, Sanzaiana Daniel, Todea Marin. Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Mod de dovedire: 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/echivalente- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Secompleteaza Formularul 6 si se depune in original., Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizate in ultimii 3 ani financiari incheiati 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie cel putin egala cu 229.554 lei, Bilantul contabilBilanturile contabile sau extrasele de bilant pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente se vor depune in copii legalizate, copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie privind lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul 8- (01.01.2007 ?prezent).Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, se va completa Formularul 8.a, Experienta similara ? ofertantul vor prezenta 1 sau mai multe contracte semnat/incheiat sau inceput in ultimii 5 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, avand caobiect : ?Lucrari de constructii cladiri noi/similare?, in valoare totala minima de 114.777 lei fara TVA, insotita de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale.Se considera cerinta indeplinita si pentru acel contract prezentat care a fost semnat/incheiat si/sau sa fi inceput in urma cu mai mult de 5 ani, dar sa poata prezenta experienta similara realizata pe o perioada solicitata.Contractele si documentele care certifica executarea lucrarilor se vor prezenta in copie legalizata, copie "conform cu originalul"., Lista cu pers. de specialitate.Declaratie pe propria rasp.care sa cuprinda: 1.Lista cu pers. de specialitate pentru executie pe care il va folosi ofertantul, pentru exec.lucrarii.Lista prezentata va trebui sa cuprinda un nr.suficient de pers.de executie pentru toate categ.de lucrari prev.in caietul de sarcini(betonisti, instalatori autorizati, faianteri, zugravi, zidari, etc).2.Lista cu pers.responsabil pentru indeplinirea contractului.Informatiile referitoare la pers.trebuie sa cuprinda toate cele 3 forme de punere la dispozitie a acestora: angajat/contract de colaborare sau angajament de participare.Nota: Listele vor fi insotite de certificate/diplome(in copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata)care sa ateste autoriz./calif., pers.responsabil si a pers.de specialitate pentru executie, care va participa la indeplinirea contractului.Certif./diplomele prez.in alta lb.trebuie traduse in lb romana, de un traducator autorizat, traducerea se prez.in orig.si copie legalizata., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice, pe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului de lucrari.Declaratia va fi insotita de ?Lista utilajelor si echipamentelor?- Formularul 11., Informatii privind subcontractantii-declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinitede subcontractant si specializarea acestora -Formularul 25, Informatii privind asociatii. Mai multi operatori economici audreptul de a se asocia cu scopulde a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere- Formularul 26, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligate sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respective faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: - Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate, pentru ?Lucrari de constructii a cladirilor cu (instalatii electrice, sanitare si termice) aferente, finisaje exterioare si interioare?.Se accepta echivalent al certificatului ISO 9001 cu precizarea ca acest echivalent sa fie emis de o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a face dovada echivalarii acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer