Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SI DOTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI TRASEE TEMATICE LOC. IZV.MURESULUI, COM. VOSLABENI, JUD. HR


Detaliu pentru invitatia numarul 332166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Voslabeni
Numar invitatie: 332166/20.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE SI DOTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI TRASEE TEMATICE LOC. IZV.MURESULUI, COM. VOSLABENI, JUD. HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VoslabeniCod fiscal: 4612495, Adresa: str. Principala nr. 62, Voslabeni, Telefon: 0266/351602, Fax: 0266/351602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 62, Voslabeni, Romania, cod postal: 537355, telefon: + 40 266351602, fax: +40 266351602, persoana de contact: Chindea Adela Emilia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr. 62, Voslabeni, Romania, cod postal: 537355, telefon: + 40 266351602, fax: +40 266351602, persoana de contact: Chindea Adela Emilia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SI DOTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI TRASEE TEMATICE LOC. IZV.MURESULUI, COM. VOSLABENI, JUD. HR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii la cladire terminata partial, conform celor precizate in Proiectul TehnicFurnizare de bunuri pentru Centru de informare turistica si pentru trasee turistice, conform listei de bunuri din Proiectul Tehnic
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termenul de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire/depunere ofertelor.Lot 1Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, Lucrari si instalatii, Lucrari de constructii aferente organizarii de santier, Dotari aferente instalatiilor PSI, sistemului de telefonie, sistemului de securitate, sistemului de supraveghere si sistemului de detectie incendiu, Dotari aferent traseelor turistice si panouri directionare 3.520, 00Lot 2 Dotari - echipamente electronice si electrice, Pachet softurin 910, 00Lot 3 Dotari - mobilier 250, 00Lot 4 Materiale promotionale imprimate 4.350, 00Lot 5 Material promotional pe suport DVD 190, 00Mod de constituire :1) Scrisoare de garantie, virament bancar sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA aceasta trebuie emis conform Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare.2) Depunerea la caseria primariei a unui ordin de plata in contul nr. RO91TREZ3535006XXX001948la Trezoreria Gheorgheni CUI 4612495.3) In numerar la caseria primariei Prevederile art. 16 din Legea 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile
Garantie de buna executie
Cuant.garan.de buna exec: 5% din pret.contr.pt.fiecare lot in parte.Poate fi constit.prin: Un instr.de garant.emis in cond.Lg.de o sc.banca sau de o sc.de asig, care dev.anexa la contr, cu resp.art.89, 90 din HG 925/2006;In cazul const.garan.de buna exec.prin scris.de garan, se va util.Form.11.din Sect.Form.AC are oblig.de a elib/rest.Garan.de buna exec.dupa cum urm: Pt.contr.de lucr: a)70% din val.garan, in trm.de 14 zile de la data inch.PV de recep.la term.lucr, daca nu a ridic.pana la acea data prete.asp.ei, iar risc pt.vicii ascunse este min;b)rest de 30% din val.garan, la exp.per.de garan.a lucr.exec, pe baza PV de recep.finala.Pt.contr.de furn: In trm.de cel mult 14 zile de la data indepl.de catre contr.a oblig.asum.prin contr.resp, daca nu se ridica pana la aceea data prete.asp.ei.Ofert.care solic.red.cerin.priv.cuant.garan.de bunaexec.la 50% va prez, anexat Form.pt.garan, o decl.pe prop.rasp, cf.Anexei 1 din L.346/2004 din care sa rez.ca se incadr.in cat.IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.- prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 si Formularul 3? din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 4 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr.3Informatii despre ofertant privind concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/ societatea mixta/ consortiu a declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta prevazute la Art. 2 si in Anexa Ordinului nr. 314 din 12 Octombrie 2010, emis de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, in conformitate cu Formularul nr. 22 din Sectiunea Formulare. Declaratie pe propriaraspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4Declaratie privind conflictul de intereseModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie prezentarea Declaratiei privind conflictul de interese, in conformitate cu Formularul nr. 23 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire.Formularul nr. 23 se refera la situatiile prevazute de art. 14 din OUG nr. 66/ 2011 si de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/ 2006Lista persoanelor care detin functii de decizie la Autoritate contractata este urmatoarea: 1. Tinca Mihail Dumitru, primar2. Forika Istvan, viceprimar3. Colceriu Dandu Madalina, consilier cu atributii de secretar4. Tinca Florina, contabil5. Baricz Vincze Jozsef - consilier local6. Bucur Georgeta - consilier local7. Colceriu Dandu Ioan - consilier local8. Vaidos Alexandru - consilier local9. Vaidos Marcel Nucu - consilier Local10. Chindea Valentin - consilier local11. Tinca Valentin - consilier local12. Bernad Levente - consilier local13. Gyorgy Elemer - consilier local14. Toplician Viorel - consilier localCerinta nr. 5Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDoc. solic. se vor prez. in orig./in copie legal./in copie lizib. cu ment. ?in cf. cu orig.? cu semn. si stam. Op. ec.Cerinta oblig. Prez. Urm.: 1.Certif.de atest. Fisc. emis de ANAF, DGFP, priv.indep. oblig. Exigib. de plata a imp. si tx catre stat, cu sit. Oblig. scad. in luna anter.celei in care se dep.ofer.2. Certif.de atest. Fisc.emis de APL, priv. Indep. Oblig. Exigib. de plata a imp. si tx, cu sit. Oblig. Scad. in luna anter. celei in care se dep. Ofer.Se solic. orice doc. consid. Edifi., pt. Indep. Oblig.exig. de plata, a imp. si tx. catre stat, incl.cele loc., pt. Sed. central si pct. de lucru decl. in Certif. constat.PJ/fiz. straine vor prez. oblig.: Se solic. Pt.demons. indep. Oblig.r exigib. de plata, a imp. si tx. catre stat, incl. cele loc., pt.sed.centr. si pct. de lucru orice doc. consid. edifi., din acest pct. de vede., in tara de orig. sau in tara in care ofert/candid.este stab., cum ar fi certif., caz. Jud. sau alte doc. echiv. emise de aut. comp. din tara resp.In cazul in care in tara de orig. sau in tara in careeste stab. ofert/candid nu se emit doc. de natura celor solic. sau resp. doc. nu viz. toate sit. prev. la art. 180 si 181, se accepta o decl. pe prop.a rasp. sau, daca in tara resp. nu exista prev. legale ref. la decl. pe prop. rasp., o decl. auten. data in fata unui notar, a unei aut. adm.sau jud. sau a unei as. prof.care are competente in acest sens.Doc. trans. de PJ/fiz. straine se vor accep. trad. autor.Cerinta nr. 6In cazul ofertelor care cuprind subcontractantiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta oblig.: In cazul in care oferta incl.subcontractanti, se va completa oblig. Formularul nr.12 din Sect. Formulare cu denum. subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucr. care urm. a le exec. subcontractantul/subcontractantii; subcontractantii careurm. sa indepl. mai mult de 10 % (in expr. val.) din contr. de achiz. publ. trebuie sa compl.si sa prezinte, cu prop. date, Formularul nr 5 (pt. subcontractant pct. 9 din Formular nr. 5 nu este oblig. de compl.) din Sect. II.Aut. contr. are oblig.de a solici, la inche.contr.de achiz.publ, prez.contr.inche.intre viitorul contractant si subcontractantii nominal.in oferta.Contr.prez.trb. sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr. de achiz. publ. Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominal. in oferta fara acceptul aut. contr., iar eventuala inloc. a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop. teh. sau fin. initiale.Cerinta nr. 7In cazul ofertelor care sunt prezentate in urma asocierii operatorilor economiciModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta oblig.: prez. Formularului nr. 13 din Sect.Formulare.Formularul se va prez.. in cazul in care un grup de op. ec. se asociaza cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi oblig. sa isi legal. asocierea.Atunci cand un grup de opi ec. depune oferta/candidatura comuna, capacitatea teh. si prof.a se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care contr. este atrib. unei asocieri de op.ec. care au depus oferta comuna, au oblig. sa legal. asocierea . Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incad. in categ. IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta oblig.: Certif.constat.emis de ORC, in orig./copie legal/ copue lizibila cu mentiunea conf. cu originalul., emis cu cel mult 30 zile inainte de data stab.pt.depun.ofertelor, din care sa rezu.: a) asociatii firmei ofertante; b)obiectul de activitate relevant pentru oferta facuta, lucr.de constr., lucr.de instal.electr.si lucr.de instal.sanit. (pt. ofertanti de lucr.) si/sau furnizor de bunuri (relevant pt.bunurile ofertate); c)faptul ca nu sunt inscr.ment.cu priv.la aplic. L.85/2006. PJ/fizice straine vor prez.oblig.: a)Certif.Constat.(sau doc.echiv.)emis de ORC (sau aut.echiv.din tara in care ofertantul esterezid.), emis cu cel mult 30 zile inainte de data stab. pentru depun.ofertelor, in orig./copie legal., din care sa rez. obiectul de activ. relevant pt.obiectul prez.achiz., lucr.de constr., lucr.de instal.Electr.si lucr.de instal.sanit.(pt.ofertanti de lucr.)si/sau furnizor de bunuri(relevantpt.bunurile ofertate).Inaintea transmiterii rezultatului procedurii se va solic.ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pt.conformitate a documentului in original/in copie legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte min. Oblig.: val. media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani intregitrb. sa fie de min.: 350.000 lei lot. 1, 91.000 lei lot. 2, 26.000 lei lot. 3, 435.000 lei lot. 4, 19.000 lei lot. 5, Daca o asociere de op.ec. depune ooferta com., atunci sit. ec. si fin. se demonstr.prin luarea in consid.a resu.tuturor memb. asocierii. Op. Ec. care benef. de sust. Fin. a unei terte pers.Trb. sa doved. aceasta prin prez. unui angajament ferm, al pers. Resp. princare aceasta confirma faptul ca va pune la disp. Op. Ec. Resur. Fin.(Formularul nr. 5.Doc. vor fi prez. de fiecare dintre op.Ec., in cazul unei asocieri. Doc. solic. de la susti. Fin.: Pentru echivalenta se va lua in considerarecursul mediul anual lei/valuta, comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an.prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 sunt aplicabile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Cer. oblig.: indeplinirea cel putin a unui contract similar(din ultimii 5 pentru lucr. simil. si din ultimii 3 ani pentru bunuri simil.) a carorval. Cumul. ating cifra ceruta: 177.000 lei pt. lot 1, 46.000 lei pt. lot 2, 13.000 lei pt. lot 3, 218.000 lei pt. lot 4, 9.500 lei pt. lotul 5, Pt. Lucr.: Prez. Listei cu princ. Lucr. Simil. exec. in ultimii 5 ani calculati de la depunerea ofertelorPt. bunuri: Prez. Listei cu princi. bunuri simil. furni. inultimii 3 ani calculati de la depunerea ofertelorListele trb. sa fie insotite de contracte de lucr.Simil./ bunuri simil. (in copii certif. de ofertant).Pentru echivalentase va lua in considerare cursul mediul anual lei/valuta, comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an., Informatii privind personalul teh. de speci.: 1) responsabil tehnic cu executia2) responsabil cu controlul calitatii3) responsabil cu protectia mun., sana. Mun. si PSI.4) responsabil cu furnizareaSe prezinta: atestat MDRT pentru RTE; pentru CQ este suficienta decizia de numire, diplome de studii de lunga durata din domeniu.Op. ec. care benef. de sust. Teh. si prof. a unei terte pers. Trb. sa doved. aceasta prin prez. unui angaj. ferm si in forma auten., al pers.Resp. prin care aceasta confi. faptul ca va pune la disp. Op. Ec. Res. Teh.si prof.Doc. solic. de la susti. Teh. si prof. Certificarea calitatii lucrarilor si a furnizarii bunurilor.Cer. Oblig: pt. exec. Lucr.: Certif. ISO 9001/echivalent pt. sist. de manag. alcalit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca din Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer