Achizitie publica - AMENAJARE SI DOTARE DISPECERAT INTEGRAT LA SEDIU ISU BANAT , STR INFRATIRII , 13
Detaliu pentru invitatia numarul 349148
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349148/25.06.2013
Denumire contract: AMENAJARE SI DOTARE DISPECERAT INTEGRAT LA SEDIU ISU BANAT , STR INFRATIRII , 13
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406362, fax: +40 256406424, persoana de contact: GOIA DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Timis, B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, Sala E09, Etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SI DOTARE DISPECERAT INTEGRAT LA SEDIU ISU BANAT , STR INFRATIRII , 13
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de amenajare si dotare dispecerat integrat la sediu Inspectoratului pt Situatii de Urgenta la asediul din Municipiul Timisoara , Str Infratirii , nr 13
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de partic va fi de 1.008, 06 lei.Per valab gar.particip.va fi cel putin egala cu 60 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se exprima si se constituie numai in lei intr-unadin urmatoarele forme: 1.OP, in contul?RO71TREZ6215006XXX000339, CUI RO 4358029, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. 2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea aut contr, conf Form15 in original;3.La casieria CJTimis, B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Timisoara, Etaj 3, intre orele 9, 00-12, 00 In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea gar.part printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc de asig, aceasta se prezinta in original conf doc atrib.Dovada constituirii gar de particip este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original; Daca of nu este insotita de dovada constituirii garant ptparticip in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitatesolicitate va fi respinsa la deschidere.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ulterioare.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in mas in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1008, 06 lei.Echival leu/euro BNR cu 5 zile inainte de data limita de dep oferta .
Garantie de buna executie
1) Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. La constituirea garantiei de buna executie sunt aplicabile prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul6- semnata si stampilata de ofertant;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul 7 ? semnata si stampilata de ofertant;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 7.1;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul7.2 ? semnata si stampilata de ofertant.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Titu Bojin , Marian Vasile Constantin , Dobra Calin , Marcu Marcel , Borza Petru , Goia Daniela , Paveloiu Ion , Cocioroaba Corina , Bufu Viorel5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?semnata si stampilatade ofertant in conformitate cu Formularul56. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii;Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara sa fie obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea Se va completa Formularul 3 . Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in careoferta comuna va fi declarata castigatoare. Oferta este semnata in mod egal de toti membrii asocierii.Unul din membrii asocierii trebuie numit ca lider- responsabil de contract si aceasta trebuie confirmata in scris , printr-o imputerncire semnata de fiecare partener in parte ?Formularul 2.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana sub aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic ( lider ) se va atasa o imputernicire( Formularul2) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se va declara cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani : cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu200.000leiSe va completa de fiecare membru al asocierii.Cifra medie de afaceri , in cazul asocieriise va calcula prin cumulul cifrei medii corespunzatoare fiecarui membru al asocieriiEchivalenta leu -euro , la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr 2Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate de catre organele competente in conditiile art 185 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior . Toate documentele /certificatele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul . Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit 1 contract lucrari similare in valoare de minim 100.000 leiexclusiv TVA insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul minim impus. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual leu-euro comunicat de BNR pt fiecare an in parte , respectiv 2010, 2011, 2012, Cerinta nr. 2PersonalResurse umane: Ofertantul va asigura personal autorizat /calificatin vederea indeplinirii contractului de executie lucraricare face obiectul procedurii de achizitie publica.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat sa asigure indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura cu personal specializat atestat- 1 electrician , atestat ANRE- 1 inginer constructii civile si industriale, Cerinta nr. 2PersonalResurse umane: Ofertantul va asigura personal autorizat /calificatin vederea indeplinirii contractului de executie lucraricare face obiectul procedurii de achizitie publica.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat sa asigure indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura cu personal specializat atestat- 1 electrician , atestat ANRE- 1 inginer constructii civile si industrialeCerinta 3Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:56