Achizitie publica - "Amenajare si extindere gradinita tip parter Vasaiesti"
Detaliu pentru invitatia numarul 322257
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322257/20.03.2012
Denumire contract: "Amenajare si extindere gradinita tip parter Vasaiesti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Amenajare si extindere gradinita tip parter Vasaiesti"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladire tip parter: suprafata construita 232, 18 mp(suprafata contruita exitaenta 152, 35 mp, suprafata construita extindere 79, 83 mp), infiintare gradinita cu trei sali de grupa, acoperis tip sarpanta, invelitoare din tabla tip tigla, executie termosistem, instalatiii electrice, sanitare si termice.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 590 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.300 Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 24 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceastasituatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic.Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0234365428 pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4245, 58 conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati incategoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui fie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 26 din Sectiunea Formulare;fie prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale(ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la trezorerie iar sumainitiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati deconstituire si va mentiona acest lucru intr-un formular - model propriu, incadrul propunerii tehnice.Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusivdin operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza dereducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederila art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAFprivind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are locdepunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscalavalabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrareaofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii dedecizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Neculai Catana - Secretar, Elena Anghel - consilier juridic, Iustina Petecuta - Sef Serviciu UATAP, Gabriela Padureanu- sef serv. Buget Contab.; Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoanestraine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesionalA C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului inoriginal sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei deafaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 900.000 lei.Pentruprezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valutacomunicat de BNR prin http: //www.bnr.ro.Nota: nu se ia in considerare anulin curs., Cerinta 2: Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economicidepune oferta comuna , atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.In cazul in care ofertantul esteo asociere, incadrarea in categoriaIMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.Daca toti asociatii seincadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia dereducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., Cerinta 3: Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitateaeconomica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatorieconomici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre op. ec. si persoana respectiva.Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lita), c1), d) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti laprocedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesaraca poate realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari., Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada executarii inultimii 5 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor lucrari de naturasimilara duse la bun sfarsit in valoare de 450.000 lei fara TVA., Cerinta 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantultrebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori.Se solicita celputin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginer constructorsau absolvent al cursului de management al calitatii)., Cerinta 4: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa aiba incomponenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului(angajatiproprii sau colaboratori) respectiv: -sef santier cu experienta profesionala inconstructii civile, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrarisimilare;
-inginer/subinginer CCIA; -responsabil tehnic cu executia atestatMDRT in domeniul constructiilor civile., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari., Cerinta 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care existasubcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sareiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta 7: Informarii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Cerinta 8: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau agrupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent denatura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoanarespectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) mdin OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare. ISO 9001 sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 16:41