Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, COMUNA FARAOANI, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 279642
Autoritate contractanta
COMUNA FARAOANI
Cod de identificare fiscala: 4670178
Adresa: COMUNA FARAOANI, NR 34, JUDETUL BACAU, Faraoani
Telefon: 0234/254152
Fax: 0234/254010
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, COMUNA FARAOANI, JUDETUL BACAU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: AMENAJARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.02.2011 17:30
Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.03.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 355, 416 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibDeclaratie neîncadr. în prev. art. 181Documente îndeplinirea obligatiei de plata la bug local si bug consolidat.Declaratie calitatea de ofertantCertificat de inregistrare si constatator, Fisa de informatii generale, cifra medie anuala pe ultimii 3 ani de cel putin 350.000 lei, Bilantul 31.12.2008 si 31.12.2009, Balanta de verificare la 31.12.2010.Lista princip. lucrariîn ultimii 5 ani, cel putin unu contract, cu obiect cladiri administrative sau sedii primarie sivaloare minima30% din valoarea lucrarii licitate, recomandarea beneficiarului, Declaratie echipamentul tehnic, Informatiipersonalul tehnic de specialitate.cerinta minima un responsabil tehnic cu executia, un coordonator lucrare, un responsabil atestat al calitatii CQ, Informatii protectia muncii. certificat OHSAS 18001, Informatiisubcontractantii, programulde asigurare a calitatii, sistemul de managment de calitate, Certificat ISO 14001.Garantia de participare 7100 lei
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE
20
Descriere: DURATA DE EXECUTIE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer