Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare si igienizare a spatiilor (holuri) de la intrarile principale in Spitalul Jud. Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 309507
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4243983
Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava
Telefon: 0230222098 INT.242
Fax: 0230520412
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare si igienizarea spatiilor (holuri) de la intrarile principalein Spitalul Jud. Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari- amenajare si igienizarea spatiilor (holuri) de la intrarile principale in Spitalul Judetean de Urgenta «Sfantul Ioan cel Nou» Suceava .
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.08.2011 13:54
Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237,
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 265, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.eligibilitatea-Form. nr.12A, Decl.priv.neîncadrarea în prev.art.181-Form.nr.12B, Decl. priv. calitatea de part. la procedura-Form.nr.12C, Decl. conf.art.69¹ din O.U.G. nr. 34/2006- Form.art. 69¹, Certif. de participare la licitatie, conf. Ord. A.N.R.M.A.P. 314/2010-Form.nr.12¹C, Certif. constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, în original sau copie ptr.conformitate cu originalul, în termen de valabilitate, Certif. de înregistrare fiscala?copie simpla, Experienta similara-prezentarea unui contr. de lucrari similar celui ce face ob. licitatiei, Cerinte minime priv.calitatea-Ofert.vor prezenta dovada ca sunt autorizati de catre A.N.R.E. ptr. executia lucrarilor de instalatii electrice interioare cu tensiune pana la 0, 4 KW sau are încadrat personal autorizat A.N.R.E.Informatii privind subcontractantii: se va completa Formularul nr.12G-Decl.privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
DIN SEAP. Se constituie garantia de participare in suma de 5300 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer