Achizitie publica - Amenajare si imprejmuire Scoala nr.1 din Comuna Balotesti
Detaliu pentru invitatia numarul 337598
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337598/17.10.2012
Denumire contract: Amenajare si imprejmuire Scoala nr.1 din Comuna Balotesti
Stare procedura: Anulata
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare si imprejmuire Scoala nr.1 din Comuna Balotesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare si imprejmuire Scoala nr.1 din Comuna Balotesti dupa cum urmeaza: asfaltare teren sport si acces scoala, marcaje vopsea teren sport, imprejmuire cu gard din beton armat si plase prefabricate.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 153 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2003 lei. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii). In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI BALOTESTI, RO30TREZ4215006XXX000285 deschis la Trezoreria Ilfov; c) plata la casieria achizitorului. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr.34/2006). Mentionam ca suma care se va retine potrivit prevederilor art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 este: 1001, 53 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contr. Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011. Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1, se va prezenta Cazierul judiciar pentru operatorul economic; se va prezenta Cazierul fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Contabil - Margareta LICSANDRU.d)Compartiment Achizitii - Constanta DUMITRU.e)Secretar ? Cojocariu MARIANAf)inspector urbanism - Ion Madalin Virgilg)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, MUSTATA ALEXANDRU CORNEL, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE, TIGANASU IONUT.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de: 200.306, 00 lei. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 (se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (2009 1 euro=4.2373 lei; 2010 1 euro=4.2099 lei; 2011 1 euro=4.2379 lei)-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul la resurse financiare. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 33.384 lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 1 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului. Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.(repartizator mixturi asfaltice, cilindrii compactori, buldoexcavator, masina de marcat cu vopsea, autobetoniera), Cerinta nr.3Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor cel putin un contract de natura similara in valoare de: 100.153, 00 lei fara TVA.Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa: certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala si certificari de buna executie de la beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
Durata de executie a lucrarilor (exprimata in zile)
20
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
Garantia lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: Conform prevederilor din caietul de sarcini
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 13:51