Achizitie publica - AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 319989
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319989/07.02.2012
Denumire contract: AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GROJDIBODUCod fiscal: 5148360, Adresa: Com. Gojdibodu jud. Olt, Grojdibodu, Telefon: +40 249536001, Fax: +40 249536001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Gojdibodu jud. Olt, Grojdibodu, Romania, cod postal: 237210, telefon: +040 249536181, fax: +040 249536001/ +040 249536022, persoana de contact: Primaria Grojdibodu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Grojdibodu, judetul Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CURATAT PAJISTI PERMANENTE DE RESTURI VEGETALE PRIN COSIRE SI TOCARE
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind situatia personala (in temeiul art. 69 1. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006), completata in conformitate cu Formularul 10;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt persoanele care alcatuiesc Consiliul local Grojdibodu.- Cerificate fiscale ? sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in cere se depun ofertele ? copie conform cu originalul;
- Prezentarea unui certificat cu oferta independenta conform Ordin 314/2010Formularul 12; - in cazul persoanelor juridice: prezentarea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ? copie conform cu originalul.- in cazul persoanelor fizice: prezentarea unui Certificat Constatator sau a unei Autorizatii de functionare - copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul original sau copie legalizata inainte de comunicarea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular 15), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati______________________________________________2)O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 13)______________________________________________3)Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze (Formular 18)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 12:57