Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare si intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 323981
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 323981/11.04.2012
Denumire contract: Amenajare si intretinere spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Municipiului Botosani - str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231530143, fax: +40 0231515142/ +40 0231531595, persoana de contact: Dana Anitei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local- Piata Revolutiei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare si intretinere spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Spatiile verzi din municipiul Botosani trebuiesc amenajate anual pentru imbunatatirea aspectului estetic al orasului. Aceasta presupuneamenajarea rondurilor si rabatelor florale precum si intretinerea spatiilor verzi, cosirea acestora, toaletarea gardurilor vii, fertilizarea solului, si lucrari comune de intretinere ( plivit, prasit , udat, greblat).
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 032.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.de P.-3.600lei.Perioada de valabilitate a G.P.va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, G.P. va fi emisa fiein numele asoc.fara a se crea o noua personalitate juridica, in numele Liderului asocierii (se vaatasa la scrisoarea de garantie aceasta imputernicire semnata de asociati) sauin numele oricarui membru alasocierii.G.P. seconstituie prin: 1. - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . G.P.trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executaneconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. - a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006 .Daca CNSC respinge contestatia - ca nefondata a.c. retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cuprevederile art. 278^1, alin (1) , lit b)din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare (modificata prin Legea nr.279/07.12.2011), in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 3.600 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)-Formular 4.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006- Formular 5. In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic ( doar punct/puncte de lucru implicate in derularea contractelor), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010- Formular 6, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 7 din sectiunea Formulare .In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Mugurel Flutur ? primarAdrianaZaiceanu ? administrator publicFlorin Ioan Ghiorghita ? viceprimarCatalin Virgil Alexa ? viceprimarIoan Apostu ? secretarValerian Sanduc ? director economicNicolae Semenescu ? director edilitareAnitei Daniela ? sef birou achizitii publicePersonalul Primariei Municipiului Botosani cu functie de decizie poate fi consultat pewww.primariabt.roAtentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Ptr. persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca.a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Ptr.persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: completarea Formularului8 -Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinte minime de calificare : Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani2008, 2009, 2010 sa fie cel putin egala cu suma de200.000 lei. In sit.in care op.ec.si-a inreg.bilantul contab.aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea niv.impus al C.A. si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv, 2009, 2010, 2011, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 ), vizate si inregistrat de organele competente in conformitate cu prevederile legalecu anexele: Contul de profit si pierderi si Date informative.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.- Completarea si prezentarea Formularului 9?Declaratie + Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani?.2. Prezentarea amaxim 2documente/ paginirelevante ale contractului care sa confirme prestarea de serviciisimilare .Acestea vor fiinsotite de procesele verbale de receptie a serviciilor si dupaRecomandare/ Document constatator emis de beneficiar pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Completarea si prezentarea Formularului 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?;, Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora -Formular 11-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 11 - Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 12 - Acord de asociere-din Sectiune formulare., Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora-Formular 11-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 11 ? din SectiuneaformulareAceasta lista va fi insotita si de acordurilede subcontractare-Formularul 13- Acord desubcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer