Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare si mobilare birouri din imobilul BNR Doamnei nr.8?


Detaliu pentru invitatia numarul 321427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 321427/06.03.2012
Denumire contract: ?Amenajare si mobilare birouri din imobilul BNR Doamnei nr.8?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323220, persoana de contact: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Cod 030035, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Banca Nationala a Romaniei, str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Cod 030035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare si mobilare birouri din imobilul BNR Doamnei nr.8?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare si mobilare spatiidemisol Doamnei 8, aripa Carada, amenajare si mobilare fostele spatii procesare parter Doamnei 8 si dotari cu mobilier in birourile din imobilul BNR Doamnei 8.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 301, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 43.000 Lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila si se va executa neconditionat.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. c din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 7.990 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ori prin retineri succesive din facturile executantului. Contractantul are obligatia de a deschide inainte de initierea semnarii contractului un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in cuantum de 0, 5% din pretul contractului, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Completarea formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificat de participare la licitatii-Completarea formularului C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Completarea formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ?Vasile Ifrim, Director Achizitii?Niculae Dumitrache, Director Adjunct Achizitii?Valentin Urlan - expert, Directia Achizitii, presedinte comisie?Cristiana Cretulescu - referent de specialitate, Directia Achizitii, membru comisie?George Ratoiu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, membru comisie?Cristina Turlea ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, membru comisie?Cristina Podariu ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii, membru comisie?Dan Durleci - sef serviciu, Directia Achizitii, inlocuitor?Eugen Teodorescu ? expert, Directia Achizitii, inlocuitor?Catalin Hanu ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, inlocuitor?Iosefina Schirger ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, inlocuitor Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantulstrain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 8.600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Aceasta lista va fi insotita de copii ale partilor relevante ale unor contracte separate de lucrari similare, procesele verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarului prin care sa se confirme cumulativ executarea lucrarilor in valoare de cel putin 3.000.000 lei. Se va permite demonstrarea experientei similare prin asociere, subcontractare etc., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii despre un inginer constructor sau mai multi, cu activitate in constructii; se va/vor prezenta un CV/CV-uri care sa cuprinda informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la lucrarile executate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa documentele de studii si atestare profesionala., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiSe solicita completarea formularului G, Alte autorizatii specifice domeniului de activitateOperatori economici titulari de Atestat ANRE de tip B, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr.24 din 2007 cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la operatorii economici care desfasoara activitati de executare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National., Informatii privind subcontractantiDaca este cazul se va completa Formularul H, cu subcontractantii si specializarea acestora. Certificate specifice - ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer