Achizitie publica - ?Amenajare si Modernizare drumuri comuna Mihail Kogalniceanu- judetul Constanta?
Detaliu pentru invitatia numarul 340885
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340885/12.12.2012
Denumire contract: ?Amenajare si Modernizare drumuri comuna Mihail Kogalniceanu- judetul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAIL KOGALNICEANUCod fiscal: 4515328, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Telefon: +40 241258787, Fax: +40 241258156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: BELU ANCUTA DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare si Modernizare drumuri comuna Mihail Kogalniceanu- judetul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ?Amenajare si Modernizare drumuri comuna Mihail Kogalniceanu - judetul Constanta.Lungimea drumurilor ce vor fi modernizate este de13, 189 km km.Valoarea estimata fara TVA este11.959.911 lei fara TVA1. Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.2. Executia lucrarilor
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 959, 911 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 150.000 lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori. Pentru terti sustinatori se va depune declaratie conform art. 181 lit a c1 si d din OUG nr. 34/2006.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: Ancuta Daniela BeluSecretar: Panfile ElenaContabil: Pariza GabrielaResponsabil achizitii: Giambazu FloricaConsilieri locali: Balamace Gheorghe, Boldea Iulian, Caracostea Gheorghe, Caliga Lacramioara Emilia, Gachi Costel, Ghita Ion, Marian Anton, Muresan Valer Iosif, Panainte Toader, Pandrea Daniel Ionel, Petre Floriana, Puiu Constantin, Revnic Claudiu, Rusu Marcian, Sandu Adrian, Scupra Ion, Seicahmed UmiranSe va completa si prezenta Formularul nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/reabilitare/ modernizare drumuripentru minim 150.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim11.000.000 lei, fara TVA.Se poate completa si un singur contract care sa includa ambele cerinte de mai sus, sau contracte separate.Se vor prezentaparti relevante dupa contractul de executie care certifica experienta similara, insotit de Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor/si sau procese verbale de receptie partiala a lucrarilor/ si sau procese verbale de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate si recomandate din partea beneficiarului., Cerinta nr. 2Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pt: 1.Statie producere mixturi asfaltice;2.Repartizator, finisor mixtura asfaltica ;3.cilindru compactor asfalt4.cilindru compactor terasamente5.Incarcator frontal6.Autobasculante;7.Autobetoniere;8.Laborator de gradul II;9.Autogudronator;10.Autogreder;Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instal., echipam. tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului pentru: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii sau sa faca dovada prezentand un contr. de prestari servicii/un precontract sau alt doc. prin care operatorul ec. desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator., Cerinta nr.31. Manager de proiect licentiat al unei al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in contracte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect., 3. Responsabil Tehnic cu Executia ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii- diploma de inginer., 5. Coordonator securitate si sanatate in munca- licentiat al unei Facultati de Constructii, diploma de inginer. Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate., 6. Manager al sistemelor de management de mediu7. Proiectanti ? 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDPa)Se va completa si prezenta Form.nr10 -Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului., Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi., - diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)., - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului.In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiIn conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 50de puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 50
Durata de proiectare si executie: - P2
30
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 30 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 30. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 17luni vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 8 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de garantie a lucrarilor: - P3
20
Descriere: Pentru oferta cu perioada de garantie a lucrarilor exec. cea mai mare (Gmax), se acorda punctajul maxim subfactorului de evaluare, resp. 20 puncte.Pentru perioada de garantie a lucrarilor mai mica decat aceasta(G max) se acorda punctajul astfel: P durata de garantie= (G ofertat/ Gmax) x 20 puncte . Perioada de garantie minima acceptata (sub care ofertele vor fi declarate neconforma) este de 24 de luni. Ofertele cu o perioada de garantie mai mare de 96 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Punctajul va fi acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare, publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 12:49