Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare si modernizare strazi in zonele noi de locuinte-mun.Bistrita-str.Compozitorilor;Amenajare strazi in zonele noi de locuinte mun.Bistrita-str.Mateiu Eminescu;Amenjare si modernizare strazi in localitatea componenta Unirea-str.Vasile Petri;Bretea d


Detaliu pentru invitatia numarul 353912
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 353912/20.09.2013
Denumire contract: Amenajare si modernizare strazi in zonele noi de locuinte-mun.Bistrita-str.Compozitorilor;Amenajare strazi in zonele noi de locuinte mun.Bistrita-str.Mateiu Eminescu;Amenjare si modernizare strazi in localitatea componenta Unirea-str.Vasile Petri;Bretea de legatura intre str.Tarpiului si str.Subcetate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: +40 263237323/+40 263223923, Fax: +40 263237323/+40 263224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Doina Naghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Centrala nr.6, Bistrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare si modernizare strazi in zonele noi de locuinte-mun.Bistrita-str.Compozitorilor;Amenajare strazi in zonele noi de locuinte mun.Bistrita-str.Mateiu Eminescu;Amenjare si modernizare strazi in localitatea componenta Unirea-str.Vasile Petri;Bretea de legatura intre str.Tarpiului si str.Subcetate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1-Amenajare si modernizare strazi in zonele noi de locuinte-mun.Bistrita-str.Compozitorilor;Lot2-Amenajare strazi in zonele noi de locuinte mun.Bistrita-str.Mateiu Eminescu;Lot3-Amenjare si modernizare strazi in localitatea componenta Unirea-str.Vasile Petri;Lot4-Bretea de legatura intre str.Tarpiului si str.SubcetateValoarea estimata totala este de 5.931.665, 66 lei din care: Lot1- 3.413.795, 42 lei total, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute estede 0 lei, reprezentand procent 0% din valoarea calculata conform HG 28/2008, cap.5, pct.5.3. (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);Lot2-1.242.776, 52 lei total, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 59.179, 84 lei, reprezentand procent 5% din valoarea calculata conform HG 28/2008, cap.5, pct.5.3. (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);Lot3-298.523, 72 total din care, valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 14.215, 41 lei, reprezentand procent 5%din valoarea calculata conform HG 28/2008, cap.5, pct.5.3. (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);Lot4-976.570, 00 lei din care, valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 41.070 lei, reprezentand procent 4, 5% din valoarea calculata conform HG 28/2008, cap.5, pct.5.3. (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier).Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de: Lot1-3.413.795, 42 lei;Lot2-1.183.596, 68 lei;Lot3-284.308, 31 lei;Lot4-935.500 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 931, 665.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1-16.000lei;Lot 2-10.000 lei;Lot 3-5.686, 16 lei;Lot 4-10.000 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569; Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de: Lot 1-7.193, 79 lei;Lot 2-4.963, 59 lei;Lot 3-2.843, 08 lei;Lot 4-4.715, 49 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa pe fond de CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (completare Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr.4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr.5;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular nr. 9;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 - Completare Formular nr. 6 - Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ovidiu Teodor Cretu - Primar; 2. Gaftone Floare ? secretar; 3. Albu Maria?Director executiv; 4. Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct; 5.Filipoi Leontin?Sef serviciu;6.Grecu Elena-consilier;7. Scurtu Nicolae?Director executiv adjunct;8. Fechete Valentina ? Director executiv; 9. Ciupe Emilia ? consilier;10.Silas Dorin-inspector;11. Pop Monica?Arhitect sef; 12. Bretfelean Nicoleta ? Sef serviciu; 13. Popescu Mihaela -inspector;14.Ciherean Ionut? inspector;15. Varjan Cornelia ? inspector;16.Morar Andrei-inspector . Consilieri locali: 1. Avram George; 2. Antal Attila; 3. Bria Dumitru Alexandru; 4. Gagea Maxim; 5. HanganSorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7. Kiss Laszlo; 8. Moldovan Vasile; 9. Molnar Iosif Augustin ; 10. Muthi Adrian Gelu ; 11. Moisil Filip ; 12.Peteleu Ioan; 13.Kozuc Andre; 14. Sarmasan Mihai Lucian; 15. Rus Constantin; 16. Armean Marius Lucian; 17.Seserman Sorin Alin; 18. Tabara Camelia; 19.Talos Florin; 20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1. se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Subcontractantii invocati de ofertanti vor prezenta si eiDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1. Pentru persoane juridice - Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie cf.cu originalul, emis de ORC, din care sa rezulte si obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul in care Certificatul constatator este depus in copie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatasi legalizata a acestora in limba romana.Pentru persoane fizice - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Pentru persoanele fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Se va completa Formularul nr.8Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu Lot1-1.400.000lei;Lot2- 700.000lei;Lot3-100.000 lei;Lot4-600.000 lei. Valoarea in EURO a cifrei medii globale de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pentru anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant, documente aferente anilor 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri aferentafiecarui an.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant vor fi prezentate numai in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda decat leu, se va lua inconsiderare cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( impliniti la data limita dedepunerea a ofertelor), continand valori, perioade si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati.( Se va completa Formular nr.18). Operatorul economic va face dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari similare in baza unuinumar maxim de 3 contracte de executie lucrari a caror valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoarea de Lot1-3.400.000lei, fara TVA ;Lot2-1.100.000 lei;Lot3-250.000 lei;Lot4-900.000 lei.Pentru contractul / contractele propus / propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriu urmatoarele documente : Formular nr.19 privind experienta similara, certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiar care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit. Se lasa la latitudinea ofertantilor documentele care se prezinta cuprecizarea ca aceste documente trebuie sa cuprinda informatiile prevazute la art.188 alin.(3) lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.Prin lucrari similare se intelegelucrari de constructii de drumuriPentru conversia in lei, daca contractele propuse la cerinta minima ca experienta similara sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul in care contractul a fost semnat., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa Formular nr.11, Lista cu personal tehnic de specialitate1.Sef santier cu experienta profesionala, dovedita prin participare la cel putin o lucrare in calitate de sef de santier.2.Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniu II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;3.Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniu IX Constructii edilitare si de gospodarire comunala;4.Responsabil control tehnic de calitate;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal cu specializarile solicitate, angajat sau cu contracte de colaborare pentru derularea contractului de lucrari .Se vor prezenta: - copie dupa atestatul RTE si legitimatia RTE pentru responsabilul tehnic cu executia, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor.- pentru seful de santier se vor prezenta documente relevante prin care se face dovada indeplinirii cerintei solicitate;
- pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate- decizia de numire ;
-CV-uri pentru toti specialistii nominalizati pentru indeplinirea contractului, ( se va completa Formular nr. 13 ) si Declaratii pe propria raspundere privind disponibilitatea( se va completa Formular nr. 14). Pentrucolaboratori se permite, in cadrul ofertei, prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia, la semnarea contractului, sa faca dovada incheierii contractului de colaborare.Completare Formular nr. 12Nota: Nu se cer CV-urile pentru responsabilii tehnici cu executia(RTE)., Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti. Se va completa Formularnr. 16Prezentarea acordului de subcontractare. Se va completa Formular nr. 17, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv lista cu aceste utilaje. Seva completa Formular nr.20.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer