Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare si reabilitare pentru conversie spatiu din spatiu hotelier in spatiu administrativ? ? Lucrari suplimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 322149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 322149/19.03.2012
Denumire contract: ?Amenajare si reabilitare pentru conversie spatiu din spatiu hotelier in spatiu administrativ? ? Lucrari suplimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures, str. Primariei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare si reabilitare pentru conversie spatiu din spatiu hotelier in spatiu administrativ? ? Lucrari suplimentare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare de constructii si instalatii
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 185, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan. de partic. se constituie de catre ofertant in scopul de a protejaautorit. contract. fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achiz pub: a)Cuantumul :23.715 lei.b)Valabilitate: 120 zile de la data primirii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, nr. RO11TREZ4765006XXX000224 deschis la Trez. Tg-Mures, cod fiscal 4322980 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Se vor respecta prev.art 87 si art 88 din HGR 925/2006.d) in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractantava retine din garantia de participaresuma de 4965, 79 lei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prev. legis. in vigoare (Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : o declaratie pe proprie raspundere cu numarulmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Formular nr.17
Garantie de buna executie
Cuantumul garan. de buna executie e suma egala cu procentul de 10% dinval contr, exclusiv T.V.A.Gar. de buna executie se va constitui prin instr de garantare emis in conditiile legii de o soc banc sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Eliberarea garantiei de buna executie se va realiza conform prevederilor art. 92 alin 4, din HGR nr.925/2006.a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Art.180 din OUG 34/2006 Formularul nr. 1., vor fi depuse si de terti sustinatori2. Art.181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 2, vor fi depuse si de terti sustinatori3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare datei depunerii ofertelor- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile, scadente in luna anterioara depunerii celei in care se depune ofertaSe pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", (pentru sediul social si pentru toate punctele de lucru identificate in certificatul constatator eliberat de ORC) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente echivalente cu cele mentionate anterior, eliberate de autoritatile legale competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in traducere legalizata in limba romana.Pentru acestea se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, asa cum a fost aprobata, modificata si completata ulterior.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 35. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr. 286. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic;Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; consilieri: Ene Gabriela, Bojthe Irina, Magyari Zoltan, Plesa Adrian Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPentru persoane juridice/fiziceromaneb. Se va atasa Certificatul constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteNota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice/fizice strainese solicita: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasafaptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofert treb. sa aiba Cifra medie de afac gen pe ultimii 3 ani de cel putin 2.371.582 lei.Echiv in euro se va calc la curs valut mediu anual comunic deBNR2008 1 euro = 3, 6827 lei, 2009 1 euro = 4, 2373 lei, 2010 1 euro = 4, 2099 lei, 2011 1 euro = 4, 2379 leiNota: In sit in care op ec si-a inreg bilantul cont aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl nivel impus si prin rap la ultimii 3 ani finan, respec. 2011, 2010, 2009.Pt op ec care nu au avut activ in unul sau mai multi din anii 2010, 2009 sau 2008, cifra de afac se va lua in consid in mod cores: daca a avut activ doar pentru 2 ani din cei 3 ment, atunci media se va calc impart val cifrei de afac cumul pe cei 2 ani cu 2; daca a avut activ doar intr-un singur an, atunci cifra de afac va fi cifra de afaceri pt anul respectiv.Capacit ec si finan poate fi sustinuta si de o alta pers, conf art.186 OUG34/2006; op. ec. care benef de sustin sit ec si finan treb sa doved aceasta prin prez unui angajament ferm alpers ce il sustin
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (perioada se calculeaza calendaristic exact pana in data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de executie, beneficiari, etc., Exp similara.Se vor prez inf relev din max 2 ctr de exec (insot de inf relev din acte adit la ac ? daca e cazul), pt dom. preciz ca si exp sim , ca fiind constr si inst aferente avand val insumata, fara TVA, egala sau > de 1.100.000 lei (fara TVA)NOTA: - Val ment treb sa reprez contrib proprie a ofert in exec lucrari prez ca exp simil.- In sit in care ofertant a avut calit de subcontractant/asociat va prezenta o copie a ctrde subctr/asociere, din care sa rezulte ca val lucrarilor executate este de cel putin 1.100.000 lei fara TVA, pt echiv euro, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunic BNR/BCE- In cazul in care ctr contine clauze de confident, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte doar pag din contract din care sa rez part , ob, durata , pretul ctr, precum sipag cu semnaturi.- Daca din ob ctr prezentat ca exp similara nu rezulta lucrarile ce s-au exec, se va atasa acestuia lista sit de lucr centr din care sa rez naturlucr, Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): - un sef de santier- un responsabil tehnic cu executia, - un responsabil cu controlul calitatiiCapacitatea tehnica si profesionalapoate fi sustinuta si de o altapersoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.190 din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Din Acordul de asociere, trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Capacitatea economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulativ).Daca nu sunt asociati, in Formularul nr.13 se va trece ? nu este cazul? Cerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic trebuie sa aiba Sistemul de Management al Calitatii certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer