Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SISTEM DE COLECTARE SI EVACUARE A APELOR PLUVIALE, SATUL URDARI, JUDETUL GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 330417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Urdari (Primaria Comunei Urdari)
Numar invitatie: 330417/26.06.2012
Denumire contract: AMENAJARE SISTEM DE COLECTARE SI EVACUARE A APELOR PLUVIALE, SATUL URDARI, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Urdari (Primaria Comunei Urdari)Cod fiscal: 4666410, Adresa: Comuna Urdari, Sat Urdari, Judet Gorj, Urdari, Telefon: 0253/233465, Fax: 0253/233465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Urdari, Sat Urdari, Judet Gorj, Urdari, Romania, cod postal: 217540, telefon: +4 0253233465, fax: +4 0253233465, persoana de contact: Sanda Laurentiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Urdari - satul Urdari, comuna Urdari, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SISTEM DE COLECTARE SI EVACUARE A APELOR PLUVIALE, SATUL URDARI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJAREA SISTEMULUI DE COLECTARE SI EVACUARE A APELOR PLUVIALE DIN SATUL URDARI, JUDETUL GORJ
II.1.6) CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4000lei.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancarab.direct la casieria Primariei comunei Urdaric. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.c. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNeincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAP Se va prezenta in originalCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile)Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente. Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferteleDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: CALOTA MIHAI- primar.MORENCI VALERIA ? contabil.SANDA ELENA ? secretar.CALOTA ALEXANDRA-consilier superior birou urbanism.SANDA LAURENTIU CLAUDIU -inspector achizitii publice.LEUCA ROBERT ? inspector. . COJOCARU NICOLETA ? inspectorCULMES FANEL ? CONSILIER LOCALCURELEA EMIL ? CONSILIER LOCALDOBRE NICOLAE - CONSILIER LOCALFECHETA NICOLAE - CONSILIER LOCALFOTA BRANDUSA - CONSILIER LOCALLEUCA CONSTANTIN- CONSILIER LOCALMACRIS ADRIAN - CONSILIER LOCALHONCILA GHEORGHE - CONSILIER LOCALSANDA CONSTANTIN - CONSILIER LOCALTEPORU ION - CONSILIER LOCALVADUVA CONSTANTIN - CONSILIER LOCALTAURU BEBE - CONSILIER LOCALOfertantii vor completa Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in original Persoane juridice- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 201.881 lei fara TVApentru executia lucrarilor . pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 aniinclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL, Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie conform cu originalulInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 75% din valoarea estimata, respectiv 151.410 leipentru75% din perioada de executie a acestora
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor (se permite si prezentarea de procese-verbale de receptie finala a lucrarii/lucrarilor )pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, ce va cuprinde: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (Constructii civile);
- sef punct de lucru (Constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), se prez. copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M.;
- se permite si prezentarea unei declaratii de disponibilitate sau orice alta forma de angajament- un responsabil CQ in domeniul lucr. care urmeaza sa fie exec.; In ceea ce priveste CQ se permite si se cons. suficienta prezentarea deciziei de numire, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Informatii privind subcontractantii/ asociatii1. Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora, Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 201.881 lei fara TVA pentru executia lucrarilor. pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare documentatie atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer