Achizitie publica - Amenajare sistem de drumuri forestiere in trupul de padure Zarna ? Valea Rea , Comuna Nucsoara, jud. Arges.
Detaliu pentru invitatia numarul 356463
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356463/11.12.2013
Denumire contract: Amenajare sistem de drumuri forestiere in trupul de padure Zarna ? Valea Rea , Comuna Nucsoara, jud. Arges.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSRT SILVIROM TIMBER GMBH SCSCod fiscal: RO24102075, Adresa: STRADA ALBATROSULUI NR.2, APATAMENT 14, Brasov, Telefon: +40 721246424, Fax: +40 268/894631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: sediul str. Albatrosului , nr2, camera 1, ap. 14, Brasov, judetul Brasov, BRASOV, Romania, cod postal: 022621, telefon: +40 0721246424, fax: +40 0268894631, persoana de contact: Dnei MIRON ONCIUL GEANINA MARINELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul str. Albatrosului , nr2, camera 1, ap. 14, Brasov, judetul Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (forestier)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sistem de drumuri forestiere in trupul de padure Zarna ? Valea Rea , Comuna Nucsoara, jud. Arges.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie care urmeaza a se realiza sunt aferente proiectului ?Amenajare sistem de drumuri forestiere in trupul de padure zarna ? Valea Rea , Comuna Nucsoara, jud. Arges.?, conform codului CPV 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri, 45233160-8 Drumuri si alte asuprafete pietruite, 45233330-1 Lucrari de fundatii pentru drumuri.Sistemul de drumuri forestiere noi, are o lungime de 9, 383 m si se compune din urmatoarele pricipalele lucrari de constructie: Denumirea capitolelor de cheltuieli U.M. Cantitate PTLucrari pregatitoare ha 14, 79Lucrari protectia muncii km 9, 383Plantari taluzuri ha 8, 26Terasamentem3 121542, 00Suprastructura m3 21726, 93Anrocamente m3 15291, 92Podete 400 mm m 614, 00Podete 600 mm m 132, 00Podete 800 mm m 34, 00Podete 1200 mm m 12, 00Lucrari accesorii km 9, 383Valoarea lucrarilor de constructie propuse a se realiza este de 7.472.437.lei din care: - Pentru lucrari eligibile?6.393.664. Lei, din care : a. Pentru amenajare teritoriului39.878 leib. Constructii- 6353786 lei- Pentru lucrari neeligibile- 1.078.773lei din care: a. Constructii 440.814 leib. Pregatiri pentru amenajarea teritoriului-31.503 leic. Cheltuieli pentru protectia mediului 90.279 leid. Organizare de santier -147.090 leie. Diverse si neprevazute -- Diverse si neprevazute 5, 309 % , reprezentand 369.087 leiValoarea estimata cuprinde si valoarea pentru lucrarile diverse si neprevazute: 369.087 lei, reprezentand 5, 309 % din valoarea estimata a lucrarilor.Valoarea procentului aferent capitolului diverse si neprevazute din devizul general va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi considerate incidente pe parcursul derularii prezentului contract si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie.Valoarea la care se vor elabora si evalua ofertele este cea fara procentul de diverse si neprevazute. Aceast procent si suma aferenta vor fi prevazute/preluate in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentate de ofertanti.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 472, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 37.000 RON.Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO 46RZBR0000060013516418: deschis la.RAIFFEISEN BANKSA , AGENTIA BEGA TIMISOARA , STRADA PARIS , NR. 2 A , TIMISOARA , JUDETUL sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, in conditiile dispozitiilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante, in original, cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderea ofertelor .Ofertantii care vor constitui garantia conform art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor atasa o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila
Garantie de buna executie
GBE :5% din pret cont fara TVA. Se const in conf cu prev : - art.90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 ?gr de buna exec se consti printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract [...]? sau - art.90 alin. (3) modif prin din HG . nr. 1045/2011si anume , gr de buna exec.se poate const. si prin ret. succ. din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti sau, dupa caz, la Trez. Stat.din cadrul organului fiscal competent in adminis. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept gr de buna exec in documen. de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez. Stat.pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trez. Stat., cat si de unitatea Trez. Stat.la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.valabilitatea gr de buna exec : Perioada de valabilitate a gr de buna exec a contractului este egala cu durata contractului.Ofertantul declarant castigator are obligatia de a constitui gr de buna exec a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006le va prezenta si tertul sustinator, daca este cazul.Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in situatiile articolului 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ultaerioare ?Formularul 2? Documentul pentru neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se vor prezenta: a. Certificat de cazier judiciar al societatii.b. Declaratii privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3) . In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat se prezeinte acest formular.c. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr.314 din 12.10.2010. Formularul (6).d.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat si la bugetul asigurarilor sociale - trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelore. Certificat de ateastare fiscala privind impozitele si taxele locale- trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelorMentiune: Daca procedura de emitere a documentelor de la pozitile d, e nu permite conformarea situatiei datoriilor la data solictata, operatorii economici pot depune o declartie pe propria raspundere potrivt art.11 alin (4) din HG nr.925/2006.f. Declaratie pe propira raspundere ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. (Formularul 5). Aceasta declaratie se va prezenta de catre toti participantii la licitatie, inclusiv de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din partea SRT SILVIROMTIMBER GmbhSocietate in comandita sunt: Dna. Miron Onciul Geanina Marinela ? reprezentant legalMiron Onciul Liviu- membru comisieiElena Vasile-membru cooptat in domeniul achizitiilor publiceMitrache Stefan- membru supleantNota: In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate la acest capitol in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul.Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu vor fi relevante.Beneficiarul are dreptul de a solicta in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol.Beneficiarul are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 si va uza de dreptul de a exclude ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Tertul sustinator va depune in cadrul procedurii urmatoarele formulare: Formularul nr. 1- Declaratie eligibilitate, Formularul 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - cu referire exclusiva la lit. a), c1 ) si d), Formularul nr. 5 - Declaratia pe propira raspundere privind conflictul de interese, potrivit dispozitiilor art. 691) din OUG nr. 34/2006 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se solicta : Persoane juridice / fizice romane : - Certificat constator emis de ONRC / Autorizatie de functionare / altele echivalente, Persoane juridice / fizice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de rezidenta fiscal (evitarea dublei impuneri), 2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din Certificatul constator emis de ONRC , conform anexei 1 la Ordinul 509/2011. Se vor atasa documentele relevante si traducerea certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.3. In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol.4. Ofertantul este autorizat sa depoziteze, sa detine , sa transporte si sa foloseasca materii explozibile conform Legii 126/1995, in vedere executarii derocarilor prevazute in documentatia tehnica , aspect dovedit prin Autorizatie pentru depozitare, detinere, transport si folosire a materiilor explozibile, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila .In cazul in care oferta comuna este depusa de un grup de operatori economici, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al grupului de operatori. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru documentele prezentate in copie cu mentiunea ? conform cu originalul? , in etapa de evaluare a ofertelor se va solicitapentru ofertantul clasat pe primul lor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele prezentate in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 12.000.000 lei.Cursul mediu lei/euro comunicat de BNR aferent celor trei ani: 2010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 5 ani, respectiv sa prezinte maxim 2 contracte similare, a carorvaloare sa fie cel putin egala cu suma de 7.100.000 lei ., Operatorii economici, impreuna cu ofertantul asociat si / sau subcontractantii, sau tertul sustinator, dupa caz, vor face dovada accesului la minim urmatoarele utilaje, indiferent de forma detinerii acestora: -a - excavator pe senile-b - autogreder-c - compactor-d - incarcator frontal-e - autocisterna-f - mai mecanic., Personal1. Inginer CFDPCerinte: - studii superioare inginer CFDP- experienta in cel putin 3 proiecte/contracte similare.2. Sef santierCerinte: - sudii superioare- experienta relevanta in aceasta calitate -sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef santier? in 3 proiecte/contractesimilare.3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitareCerinte: - atestat ca responsabil tehnic cu executia in domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele2. Sef santier: Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.4. Responsabil cu executia in domeniul imbunatatirilor funciareCerinte: Atestat ca reponsabil tehnic cu executia in doemniul imbuntatirilor funciare, SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, se va solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantiinominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie, Asociati: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011.Mentiune: ? In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea, Vizita la amplasament Sistemul de management al calitatii- Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, eliberat de un organismacreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, valabil la data depunerii ofertelor., Sistemul de management al mediuluiSe solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelorrelevante in domeniu, valabil la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
DURATA DE REALIZARE A CONTRACTULUI
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 11:21