Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare sistem rutier drum acces cartier AS Werner, municipiul Medias


Detaliu pentru invitatia numarul 355697
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Medias
Numar invitatie: 355697/13.11.2013
Denumire contract: Amenajare sistem rutier drum acces cartier AS Werner, municipiul Medias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: +40 269803827, Fax: +40 269803829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Medias, P-ta C. Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare sistem rutier drum acces cartier AS Werner, municipiul Medias
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il reprezinta necesitatea functionala a realizarii investitiei cu cerintele incadrariiin parametrii optimi privind urmatoarele aspecte: fiabilitate, siguranta in exploatare, eficienta, costuri reduse, etc, ca urmare s-a propus amenajarea unui sistemrutier de acces in cartier AS Werner..Valoarea estimata totala a contractului este de 1021453, 00 lei, fara TVA, a?a cum reiese din devizul general. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 62395, 00 lei, adica in cuantum de 6, 5% din valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse ?i neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara cheltuieli de diverse ?i neprevazute este de 959058, 00 lei fara TVA, adica 1021453 lei ? 62395 lei = 959058 lei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 021, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19180, 00 lei; Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila cec, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda va fi cel publicat de BNR la data publicarii invita?iei de participare. Se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR, fara a limita la echivalenta lei/euro.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi prezentata si de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul); Formularul 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, prin care sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, prin care sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, iardin acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 situa?ie an care devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Posibilii ofertanti vor prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Teodor Neamtu ? primar; Petrescu George Stelian ? viceprimar; Maria Minea ? secretar; Puscas Daniela ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Rau Lucia ? Sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Bucsa Ionel ? consilier; Mocanu Adriana ? inspector; Pietraru Ovidiu ? consilier; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Ioana Bleahu ? consilier; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 1918000, 00 lei raportata la activitatea din anii 2010, 2011 si 2012; Operatorii economici pot depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la CA. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei referitoare la cifra de afaceri, ofertantii vor aplica pentru calculul echivalentei cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? cerinta obligatorieCerin?ele solicitate sunt in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizi?iilor publice (OUG nr. 34/2006 actualizata si HG nr. 925/2006 actualizata), respectiv sa nu restric?ioneze posibilitatea participarii operatorilor economici la procedura de atribuire.Se vor prezenta min 1 (unul) max. 2 (doua) contracte de lucrari similare (lucrari de drumuri si sistem pietonal) a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie min 959000, 00 lei, conf art. 9, lit. a) din HG 925/2006.Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca lucrarile executate au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Informatii referitoare la personalul de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere., Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 1: Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri (conform art. 9, alin. (1) din Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii aprobat prin Ord. 777/2003) se va prezenta ? (cerinta obligatorie): o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a atestatului profesional si/sau legitimatiei, valabil(a) la data limita de depunere a ofertelor., Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 2: Pentru Responsabilul cu Controlul Tehnic de Calitate in Constructii, in domeniile: Drumuri, podete, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu; (conform Anexei 2 ? Regulament privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii) se va prezenta ? (cerinta obligatorie): o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a deciziei de numire/dispozitiei interne, valabila la data limita de depunere a ofertelor., DECLARATIE ? Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au in dotare (sau au drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului in termenul stabilit si in bune conditii, conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de dotare tehnica necesara pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie). Dotarea minima obligatorie, conform normativelor tehnice in vigoare (SR 174-1 si SR 174-2) si Indicatorului de norme de deviz (D): - Statie de preparat mixturi asfaltice in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998 - 1 buc.; - Repartizator de mixturi asfaltice -1 buc.; Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare/cumparare sau angajament de punere la dispozitie in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii vor completa Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul), Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; Declaratie tert sustinator privind capacitatea profesionala. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d), art. 180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul))., Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului., Informatii privind intreprinderile afiliate: Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau b) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau c) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. Certificatul privind ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR in domeniul contractului, se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat in documentatia de atribuire, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, inclusiv prin asociere ? conform art. 190 din OUG 34/2006 actualizata. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana ? conform art. 193^1 din OUG 34/2006 actualizata., Certificatul privind ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat in documentatia de atribuire, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, inclusiv prin asociere ? conform art. 190 din OUG 34/2006 actualizata. Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana ? conform art. 196^1 din OUG 34/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer