Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare spatii cabinete medicale imobil str. 9 Mai nr. 10? din Municipiul Codlea , jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 327172
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Codlea
Numar invitatie: 327172/18.05.2012
Denumire contract: ?Amenajare spatii cabinete medicale imobil str. 9 Mai nr. 10? din Municipiul Codlea , jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CodleaCod fiscal: 4777108, Adresa: str. Lunga, nr.33, Codlea, Telefon: 0268251650, Fax: 0268251809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lunga, nr.33, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251650, fax: +40 268251809, persoana de contact: SILVIA BANCEU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Codlea, str. Lunga, nr. 33, Etaj 1, Cam. 22 - Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare spatii cabinete medicale imobil str. 9 Mai nr. 10? din Municipiul Codlea , jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajari interioare pentru cabinete medici de familie, tehnica dentara si oftalmologie ( finisaje interioare siexterioare, compartimentari rigips, schimbare tamplariesi refacere instalatii interioare apa - canal , electrice)
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 659, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? 13.000 lei ( redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de IMM ) conform prevederilor Legii nr. 346/2004Forma de constituire: Formularul P ? Scrisoare de garantie bancara / Societate de asigurariGarantia de participare, se poate constitui si prin depunerea la autoritatea contractanta: a) a unui Ordin de plata sau aunei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar, depuse la casieria Primariei municipiului Codlea, din str. Lunga, nr. 33, jud. Brasov.Contul autoritatii contractante: Municipiul Codlea RO63TREZ1375006XXX000033, deschis la Trezoreria Codlea, CIF 4777108.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse ca inacceptabile( conform art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006 actualizata).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita sau o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie, in termenul stabilit.d) Ofertantul se afla sub incidenta art.I punctul 68 din OUG 76/2010, ofertantul pierde din garantia de participare calculata conform art. 2781 din OUG 34/2006.Garantia pentru participare se returneaza ofertantului in conditiile legii, dupa completarea Formularului V.Perioada de valabilitate a Garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Contractantul are obligatia de a constitui Garantia de buna executie in maxim 5 zile de la data semnarii contractului ce catre ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Va fi constituita de comun acord intre parti, prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? respectand prevederile legislatiei in vigoare;Retineri succesive conf. art. 90, alin. 3 din HG 925//2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz operatorul economic va deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante;prin depunerea in numerar la casieria municipiului Codlea.Restituirea garantiei de buna executie se va face?conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM?urile beneficiaza de 50% reducere din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular A, Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B, Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular C;Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta - (Formular D), Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);Certificat de cazier judiciar al societatii, eliberat de organele abilitate, Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Certificat fiscal - eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Certificat de atestare fiscala - eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul U, Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante - Popa Alexandru ( primar), Ivan Calin Felician (viceprimar), Rotaru Vasile (secretar) si membrii comisiei de evaluare numiti prin Dispozitia Primarului;Certificat de cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse;Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006. Certificat constatator ? eliberat de ONRC, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 60 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare), din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrari supus si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vorprezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul F.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizataPentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 60 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare- traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.Persoane juridice /fizice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilantcontabil vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;, Fisa de informatii generale, Formularul E , completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri globala, realizata in ultimii trei ani, in RON si Euro (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare). Echivalenta Ron/Euro se stabileste la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantul are obligatia de a prezenta Scrisori de bonitate din partea bancilor, prin care sa-si poata dovedi capacitatea economico-financiara.-Se vor prezenta declaratii bancare confirmate de emitent care sa ateste ca ofertantul are resurse reale negrevate de datorii sau orice mijloace financiare suficiente ? in valoare minima de 219.888 lei.Valoarea a fost stabilita dupa formula : VestS=-----------X Per.sol.TexecUnde: Vest = este valoarea estimata = 659.663 lei ;Texec.= termen de executie lucrare = 3 luni ;Per.sol = perioada solicitata de sustinere = 1 luna;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelor prestari de lucrariin ultimii cinci ani - Formularul G, Ofertantul va proba experienta similara prin ctr de lucrari finalizat - in copie, Sesolicita prezent. inform. relevante din ctr in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, iar exec. lucrarilor din ctr se confirma prin prezent: PVreceptie partiala a lucrarilor/PV la terminarea lucrarilor/PV receptie finala.Daca ctr. au fost semnate inainte de 5 ani, AC ia in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata.Se prezinta o scrisoare de recomandare din partea beneficiarului lucrarilor, in original sau copie conform cu originalul, nominalizata la exp. similara, care sa precizeze urmatoarele aspecte: beneficiarul;valori, perioada si locul executiei lucrarilor;modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii ctr.respectiv; certificari de buna executie., Ofertantul va completa -Formularul I din SECTIUNEA III ? FORMULARE care contine lista cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, cu mentiunea ca sunt in proprietate sau in chirie, sau alte forme de punere la dispozitie ., Informatii privind studiile, pregatirea prof si calificarea pers de conducere, si ale pers responsabile pentru executia lucrarilor; Ofert va completa ? Form. J care va cuprinde: 1 sef de santier ( pers cu studii superioare), specialist in instalatii edilitare: 1apa-canal ( maistru/ subinginer/inginer), 1specialist in instalatii electrice ( pers atestata in domeniul instalatiilor electrice/maistru/ subinginer/inginer), 1RTE atestat MDRTin domeniul lucrari de constructii, 1resp CQ. Ptr toate pers solicitate va prezenta certificatele, atestarile si autorizatiile valabile la data limita a depunerii ofertelor, cu exceptia resp CQ ptr care nu se solicita atestat, dar se solicita Decizie de numire.Pentru manager proiect, RTE si CQvor anexa CV-uri, autorizatii RTE si CQ, ctr de munca sau colaborare, sau angajament de particip. Inform. privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;, Ofertantii demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare prin depunerea doc solicitate mai sus, ori prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, semnata de reprez legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare cum au fost solicitate in fisa de date (Form L). Decl va fi insotita de o anexa in care ofert va mentiona, modul concret de indeplinire a cerintelor. Daca ofertantii depun declaratia privind indeplinirea cerintelor de calificare, au obligatia de a prezenta doc cerute in fisa de date in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la solicitarea A.C. Daca ofertantul nu indeplineste integral cerintele de calificare stabilite prin doc de atribuire, oferta va fi descalificata in urmatoarele situatii: Ofert nu prezinta toate doc de calificare solicitate sau declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificaresi nu depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea AC doc care atesta indeplinirea cerintelor de calificare., Date privind subcontractantii - Formularul N, daca este cazul conform OUG 34/2006., Mai multe PJ au dreptul de a se asocia si de a depune oferta comuna; prezentand simultan cu oferta un acord de asociere, conform Formularul O. Acordul va fi semnat de fiecare dintre asociati si va desemna obligatoriu liderul asociatiei. Oferta tehnica si financiara va fi semnata de catre asociati.Asocierea se va legaliza de catre un notar public, inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna va fi declarata castigatoare, structura asocierii nu va fi putea fi modificata pe toata durata contractului decat cu aprobarea A.C.Daca mai multi ofertanti vin in asociere, documentele privind situatia personala a ofertantului precum si cele referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Criteriile referitoare la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionalavor fi indeplinite, conform art 186, alin 3 si art. 190, al. 3, din O.U.G nr. 34/2006, in mod cumulativ de grupul de asociati, Daca ofertantul demonstreaza sit.economica-financiara sau capacitatea tehnica si profesionala, invocand sustinerea de catre o alta pers.(conf.art.186 si 190 din OUG 34/2006), va prezenta unangajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Pers. ce asigura sustinerea economica-financiara sau capacitatea tehnica si profesionala, sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 si art.181 lit.a, c 1 si d din OUG 34/2006. Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conf.: Anexelor 19, 20, 21, 22si23. Sustinatorul tert va prezenta decl. privind neincadrarea in sit.prev.la art.180, 181si691din OUG34/2006 si semnand angajamentul ferm sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate A.C. ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament. Angajamentul ferm face parte integranta din ctr.de achizitie publica. CertificatdeatestareISO-9001/2008 sau echivalent, privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru tipul de lucrari supus ofertarii ? copie.Nota: Nu se accepta ca ofertantii safie in curs de certificare., Certificat de atestare ISO-14001/2008 privind protectia mediului, sau echivalent, pentru tipul de lucrari supus ofertarii ? copie. Nota: Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer