Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare spatii pentru birouri in Statia de transformare Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 51, sector 5, Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 333302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 333302/07.08.2012
Denumire contract: Amenajare spatii pentru birouri in Statia de transformare Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 51, sector 5, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, persoana de contact: Mihaela LEFTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, persoana de contact: Mihaela LEFTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatii pentru birouri in Statia de transformare Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 51, sector 5, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare spatii pentru birouri in Statia de transformare Panduri
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 269, 523 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar partic: 22.852 lei/11.426lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a contractului-suma: 5.049, 52 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2; Docum soliitate pentru neincadrarea in prev art 181 lit a), lit. c') si lit. d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul; 3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Pers cu funct de decizie din cadrul Autoritatii contractante: Director General Enel Distributie Muntenia: Giuseppe Fanizzi - Aprobare Buget -Director Adjunct Juridic si Afaceri Corporatiste: Alina Dumitrascu -Director Adjunct Facility: Marcia Taiachin -Director Achizitii si Servicii-Cosmin Trofin -Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta -Responsabil procedura achizitie ? Mihaela Helstern -Responsabil cu derularea contractului, Daniela Budan- Facility Management-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participar la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4. 5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa reiasa ca nu au datorii scadente. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contratului.- Licenta de functionare in domeniul sistemelor impotriva efractiei, eliberata de Inspectoratul Judetean de Politie sau Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz, conform Legii 333/2003 si Normelor metodologice HG 1010/2004;
- Autorizare IGSU pentru executia si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare si alertare in caz de incendiu cf Ordinului MAI/IGSU 701/2009;
- Autorizatie gradul II ANRE pentru electricieni cf. Ordinului 90/2009- Licenta pentru verificarea/masurare cabluri UTPConform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 2.539.046 LEI (1.269.523 LEI pentru I.M.M.).In cazul in care, op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3ani financ incheiat(2009, 2010, 2011).- Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei - Informatii privind situatia economico financiara din bilantul contabil sau alte documente relevante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantii vor prezenta o Lista de lucrari similare -Formular F5-, care va cuprinde lucrari de natura similara celor descrise in Caietul de Sarcini, realizate in ultimii 5 ani. Aceastalista va fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie etc), prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 1.079.094 lei. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar, din care sa reiasa ca au fost executate, pana la data depunerii ofertelor, lucrari similare., Declaratie care contine informatii privind personalultehnic de pecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor deconducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, pe intreaga durata de derulare a ctr si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca, Declaratie care contine informatii privind faptul ca ofertantul dispune de spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor, pe intreaga durata de derulare a ctr, informatii privind subcontr.In situatia in care of. intentioneaza sa subcontr. parti din contr.de exec., are oblig.de a preciza: 1.Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr. resp. indicarea procentajului din total lucr.; 2.Indicarea activit. ce vor fi realiz. de subcontr. si valoarea ac.; 3. Datele de recunoastere ale subcontr., precum si specializarea acestora; 4.La incheierea contr.(in situatia in care este desemnat castig.) are oblig. de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contr. Res mat si umane ale subcontr. declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indepl., daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus of.aresubcontr., intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb. indepl. de acesta. Subcontr. nu pot subcontr. la randul lor parte din activ. alocate., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof sedemonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl dacaunul dintre asociati detine autoriz sol. cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatiacontractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vordeclara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer