Achizitie publica - Amenajare spatii pentru depozitare piese,echipamente primare,echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita
Detaliu pentru invitatia numarul 346774
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346774/15.05.2013
Denumire contract: Amenajare spatii pentru depozitare piese, echipamente primare, echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ST CRAIOVA, str. Brestei, nr.5, CRAIOVA, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 251307136, fax: +40 251307108, persoana de contact: SERVICIUL COMERCIAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ST CRAIOVA, str. Brestei, nr.5, CRAIOVA, Romania, cod postal: 200581
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatii pentru depozitare piese, echipamente primare, echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui spatiu de depozitare a echipamentelor de rezerva necesare pentru interventiiin cadrul incintei statiei de 220 kVIsalnita .Se va realiza o platforma cu dimensiunea de 35x40m din care o zona acoperita cu dimensiunea de 31x16 m pentru depozitarea de piese, echipamente primare si echipamente secundare. Pe zona de platforma descoperitase va reakiza o cale de rulare prevazuta cu o cuva cu basa pentru depozitarea unui trafo de la 16 la 40 MVA, Nu sunt aplicabile prevederile art.29alin.21
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 623, 781 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei;a)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea oferteib)Modul de constituire: prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO21RNCB 0134 0416 5271 0001, sau prin instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctele a si b de mai sus, in original in limba romana sau, in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: 1) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau2) neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.-prin numerar la casieria autoritatii contractante.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileIn cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta .in cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarilor din garantia de participare in raport cu o valoarea estimata a contractului de 623.781 lei, suma de 4.403, 78 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin retineri succesive din facturile partiale introduse la plata.In acest caz operatorul economic are obligatia , in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 din 19 octombrie 2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010 (Formmular F3)Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (Formular F4), Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul ST Craiova-Ion Merfu- Director-Paul Dadulescu - Director Tehnic-Ioan Florescu-Director Economic-Constantin Rusoiu -Sef Serv.Investitii-Ion Geica ?Responsabil proiect-Mirela Mateescu-Oficiul Juridic-Jeana Croitoru-responsabil achizitieCerinta nr. 2Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea Formular B0Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formular B1.1Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatsi bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei.Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. Cerinta nr. 1Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataCerinta nr. 2Atestat ANRE de tip E2-executarea de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor, in conformitate cu prevederile Regulamentului ANRE 2007 pentru atestarea opertoriloe economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat cu Ordinul 24/2007
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimi 3 ani sa nu fie mai mica de900.000 lei-cursul mediu leu/euro20104, 2099lei20114.2379 lei20124, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii( daca exista)
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati. ( Formular F 7 din Formulare)
-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2.-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Dotari O declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Formular B7si anexa, Lucrari similare in valoare de minim 400.000 lei. . Lista principalelor lucrarii similare executatein ultimii5 ani, continand beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Declaratie ( Formular B5 si anexa)-cursul mediu leu/euro20094, 2373 lei20104, 2099lei20114.2379 lei20124, 4560 lei20134, 3117 leiDecalaratia va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ISO 9001 sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 07:35