Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare spatii pentru depozitare piese,echipamente primare,echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita


Detaliu pentru invitatia numarul 353550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 353550/10.09.2013
Denumire contract: Amenajare spatii pentru depozitare piese, echipamente primare, echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Craiova, str. Brestei, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 251307136, fax: +40 251307108, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Craiova, str. Brestei, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatii pentru depozitare piese, echipamente primare, echipamente secundare si base pentru trafo 25 MVA-Rezerva sistem in statia 220/110 kV Isalnita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui spatiu de depozitare a echipamentelor de rezerva necesare pentru interventiiin cadrul incintei statiei de 220 kVIsalnita .Se va realiza o platforma cu dimensiunea de 35x40m din care o zona acoperita cu dimensiunea de 31x16 m pentru depozitarea de piese, echipamente primare si echipamente secundare. Pe zona de platforma descoperitase va realiza o cale de rulare prevazuta cu o cuva cu basa pentru depozitarea unui trafo de la 16 la 40 MVA, Procentul de 5, 1944% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 50.800 lei(5, 1944% din valoaea estimata a contractului fara diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 028, 788.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
19.500 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.b) Modul de constituire: - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO21RNCB 0134 0416 5271 0001, sau -prin instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctele a si b de mai sus, in original : in limba romana sau, in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: 1) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau 2) neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. -prin numerar la casieria autoritatii contractante. c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin retineri succesive din facturile partiale introduse la plata.In acest caz operatorul economic are obligatia , in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 din 19 octombrie 2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010 Formular F.3, Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (FormularF4), Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul ST Craiova-Ion Merfu- Director-Paul Dadulescu - Director Tehnic-Ioan Florescu-Director Economic-Constantin Rusoiu -Sef Serv.Investitii-Ion Geica?Responsabil proiect-Mirela Mateescu-Oficiul Juridic-Jeana Croitoru-responsabil achizitie-Roxana Ionescu-economist-Silvu Costache-InginerCerinta nr. 2Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea Formular B0Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181-Formular B0Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei.Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. Cerinta nr. 1Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataCerinta nr.2Atestat ANRE de tip E2-executarea de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor, in conformitate cu prevederile Regulamentului ANRE din 17 aprilie 2013pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice dib sistemul electroenergetic, aprobat cu ordinul 23/2013-Copie de pe atesta emis penumele operatoruluiu economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lucrari similare. Lista principalelor lucrarii similare executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Declaratie ( Formular B5 si anexa) Decalaratia va fi insotita de Certificari de buna executie(unul sau mai multe documente cu rol de certificare), Cerinta nr.2 Dotari O declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Formular B7si anexa, Cerinta nr.3 Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4 Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze., Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii ( daca exista) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati. ( Formular F 7 din Formulare) -fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2. -indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului ISO 9001 sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer