Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 319663
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAGROPNITA (CONSILIUL LOCAL GROPNITA IASI)
Numar invitatie: 319663/20.01.2012
Denumire contract: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGROPNITA (CONSILIUL LOCAL GROPNITA IASI)Cod fiscal: 4540534, Adresa: sat.Bulbucani, com.Gropnita, jud.iasi, Gropnita, Telefon: 0232414222/0232414124, Fax: 0232414222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat.Bulbucani, com.Gropnita, jud.iasi, Gropnita, Romania, cod postal: 707226, telefon: +40 232414124, fax: +40 232414124, persoana de contact: Tutuianu Neculai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI GROPNITA, SAT BULBUCANI, COM. GROPNITA, JUD. IASI, COD POSTAL 707226, TELEFON +40 232414124, FAX +40 232414124, PERSOANA DE CONTACT TUTUIANU NECULAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita jud. Iasi prin crearea de spatii verzi si locuri de joaca pentru copii
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 379 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in valoare de 14000 lei, iar pentru IMM este de 7000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieGarantia de buna executie in procent de 10%din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit si se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se poate constitui in maxim 15 zile de la data semnarii contractului.Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: la solicitarea prestatorului, a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: 1.prezentare Declaratie privind eligibilitatea referitoare la respectarea arti 180 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 A din sectiunea FormulareDaca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea , ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere.2. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinte obligatorii: prezentarea urmatoarelor documente :1. Declaratie pe propria raspundere, referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara de origine sau in tara in care este stabilit).a. pentru candidatii din tara? Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice? Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeSe solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original sau copie pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, pentru punctele de lucru care au legatura cu obiectul contractului declarate in certifiactul constatatoare care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formulare tip eliberate de autoritatile competente- perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor).? Certificat de cazier fiscalb. pentru candidatii din alta tara? Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatul 2 lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a une iasociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Cazier judiciar ? formular tipeliberat de organismele abilitate pentru persoane juridice..4.Certificat de atestare privind taxele datorate fondului de mediu (in original sau copi legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul).5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12 C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 12 D.-Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ipate Geogeta ? Aurora- referent - presedintele comisiei, Ivan Ionut ? Florinel- secretar- membru, Chirila Angela ? Gabriela ? operator rol- membru, Birlescu Ioan ? consilier local- membru, Sarban Paul- consilier local- membru.Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi prezentate in original saucopii legalizate sau copii cu mentiunea conform cu originalul.Pentru a fi valabile , certificatele , cazierele si documentele solicitate, trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.Cerinte obligatorii de calificare: 1.prezentarea documentelor solicitate mai sus pentru indeplinireacriteriului de calificare aplicat;2. ofertantii sa respecte prevederile art. 46 si art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. ofertantii sa nu se afle in niciuna dinsituatiile prezentate la art. 180 si art. 181din ordonanta ;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. 1.Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: a. prezentare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copii legalizate sau copii cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; cod CAEN 8130 -Activitati de intre?inere peisagistica- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Cerinte obligatorii de calificare: 1.prezentarea documentelor solicitate mai sus pentruindeplinireacriteriului de calificare aplicat;2.in certificatul constatator nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei ;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2) Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si ofertantul roman in tara in care ofertantul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii: 1.Prezentarea Fisei de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul 6;2. Cifra de afceri medie anuala pe ultimi 3 ani(2008, 2009si2010)-sa fie precizata expres cifra de afaceri globala medie anuala- acestea au fost avizate si inregistratede catre administratia financiara de care apartine operatorul economic, in original sau copii legalizate sau copii cu mentiunea conform cu originalulNota : (1). In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri neta medie se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate .-Pentru tertul sustinator se solicita angajamentul ferm in forma autentica persoanele care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatiaprevazutaconform art. 180 si 181 lit a c1 si ddin OUG34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. informatii privind experienta similaraB.efectivele medii anuale ale pernaluluiangajat si al cadrelor de conducereC. informatii privind dotarileD.informatii privind subcontractantiiE.informatii privind asociatii1.F.Decl. privind lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani (formularul 8) insotita de cert. ale mod. de indeplinire a obl. contractuale. Se sol. recom. pt lucr reprez declarate. Recom vor contine perioada de executie, locul de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta necesara pntru a executa o lucrare asemanatoare cu cea cuprinsain prezentul contract. ofertantul va prezenta: -original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente codului CAEN 8130 Activitati de intre?inere peisagistica (Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent)-original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente codului CAEN 8130 Activitati de intre?inere peisagistica ;(Certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent)Cerinta minima ? prezentarea certificatelor mentionate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul la data depunerii ofertei , certificatele fiind in perioada de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
185.71
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 65 puncte),
Termenul de executare al lucrarii
42.86
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 15 puncte), Perioada de executie ofertata se completeaza in luni. Pentru un termen de executie mai mare de 12 luni oferta va fi declarata neconform, iar pentru un termen mai mic de 5 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a llucrarilor
28.57
Descriere: a) Pentru oferta care prevede cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarulor se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte);
perioada de garantie acordata lucrarii
28.57
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrariiP3 = (g ofertat / g max X 10 puncte), Nu se admit ofertele care consemneaza o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni simai mare de 60 luni.Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada mai mare de 60 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA PE S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer