Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 324187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAGROPNITA (CONSILIUL LOCAL GROPNITA IASI)
Numar invitatie: 324187/13.04.2012
Denumire contract: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGROPNITA (CONSILIUL LOCAL GROPNITA IASI)Cod fiscal: 4540534, Adresa: sat.Bulbucani, com.Gropnita, jud.iasi, Gropnita, Telefon: 0232414222/0232414124, Fax: 0232414222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat.Bulbucani, com.Gropnita, jud.iasi, Gropnita, Romania, cod postal: 707226, telefon: +40 232414124, fax: +40 232414124, persoana de contact: Tutuianu Neculai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Bulbucani, com. Gropnita, jud. Iasi la sediul Primariei Gropnita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita, jud. Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare spatii verzi in comuna Gropnita judetul Iasi, prin crearea de spatii verzi si locuri de joaca pentru copii
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 379 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 14000 lei, iar pentru IMM este de 7000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita astfel :1. scrisoare de garantie bancarain original, in favoarea autoritatii contractante, de preferat sa fie emisa de catre o societate bancara saude asigurari din Romania; utilizand modelul indicat in sectiunea Formulare(Formularul 2)Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantiile de participare/buna executie la licitatie in cuantum de 50% din valoarea solicitata, completand in acest sens DECLARATIA privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform anexei din Legea 346/2004.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor, in contul Comunei Gropnita RO56TREZ4065006XXX017334 deschis la Trezoreria Iasi, Cod fiscal 4540534.Sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006;In cazul in care se depun contestatii la CNSC, iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4480, 08 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10%din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit si se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau daca partile convin prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria statului conform HG 1045/2011.Incazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de bina executie se constituie in procent de 50% din valoarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: la solicitarea prestatorului, a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: 1.prezentare Declaratie privind eligibilitatea referitoare la respectarea arti 180 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea Formulare ? se va completa atat de ofertanti, de ofertantii asociati cat si de tertii sustinatori daca este cazul.Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea , ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere.2. Declaratieprivind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinte obligatorii: prezentarea urmatoarelor documente :1. Declaratie pe propria raspundere, referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare- se va completa atat de ofertanti, de ofertantii asociati cat si de tertii sustinatori daca este cazul.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prevederilor art. 181 lit.a, c^1si din OUG 34/20062. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara de origine sau in tara in care este stabilit).a. pentru candidatii din tara? Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice? Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeSe solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original sau copie pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara in care se depun -formulare tip eliberate de autoritatile competente. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.pentru candidatii din alta tara? Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatul 2 lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a une iasociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12 C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 12 D.-Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ipate Geogeta ? Aurora-referent- presedintele comisiei, Ivan Ionut ? Florinel-secretar- membru, Chirila Angela ? Gabriela ?operator rol- membru, Birlescu Ioan ?consilier local- membru, Sarban Paul-consilier local- membru- se va completa atat de ofertanti, de ofertantii asociati cat si de tertii sustinatori daca este cazul.Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi prezentate in original saucopii legalizate sau copii cu mentiunea conform cu originalul. 1.Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: a. prezentare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original sau copii legalizate sau copie cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; cod CAEN 8130 -Activitati de intre?inere peisagistica- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original , copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul.2) Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si ofertantul roman in tara in care ofertantul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara2.Informatii privind cifra de afaceri ? realizarea unei cifre globale medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2008, 2009, 2010)egala sau mai mare cu 1.400.000, 00 lei. Se va permite operatorilor economici care pot prezenta cifra de afaceri si pentru 2011 sa demonstreze indeplinirea cerinteii pentru anii 2009, 2010 si 2011 - pentru echivalenta lei/euro se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR.-Pentru tertul sustinator se solicita angajamentul fermin forma autentica .- Formularu 12?Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O: G. 27/2006) beneficiaza de re
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privindexperienta similara2. Informatii privind subcontractantii3. Informatii privind asociatii4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 3 contracte de lucrari similare iar valoarea cumulata a acestora sa fie de minim 700.000, 00 lei fara TVA. Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara poate fi realizata din cuantumul a cel mult 3(trei)contracte. Se vor atasa copii ale proceselor verbale de receptie din care sa reiasa obiectul contractului, valoarea contractului, perioada de executie a lucrarii., 5. Informatii privind personalul-Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, Se solicita asigurarea de catre ofertant a : ?Responsabil manager contractpentru care se va prezenta CV si diploma /certificat manager proiect in copie cu mentiunea conform cu originalul;?Responsabil tehnic cu executia, specialist in domeniul arhitecturii peisagere, arboriculturii ornamentale, organizarii si sistematizarii mediului-?Responsabil tehnic cu executia RTE autorizat ANRE;?Inginer silvic (min 1 pers)?Inginer horticol (min 2 pers) ? cu specializare in domeniuarboriculturii oornamentale;?Inginer constructor, specializarea constructii civile, industriale si agricole (min 1 pers)?Arhitect peisagist (min 1 pers)-sa aiba experienta in domeniu arhitecturii peisajelor, domeniul?G6 ?Arhitectura Peisagera?;?Peisagist ?floricultor(min 2 pers)?Muncitor calificatspecializarea electrician(min1pers)?Ingrij spatii verzi(min3pers)?Pers de specialit priv protec muncii, 6.Informatii privinddotarile specifice - solicitare conf. Art.188, alin (3), lit.f) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareLista privind utilajele si echipamentele tehnice, inclusiv dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje , mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - Buldoexcavator 1 buc)- Autobasculanta (1 buc)- Autoutilitara de transport materiale(pamant, pietris etc)(2 buc)- Excavator pesenile (2 buc)- Excavator pe pneuri (1 buc)- Cilindru compactor (1 buc)- Betoniera (1 buc)- Vibrator pentru beton (1 buc)- Placa vibratoare (1 buc)- Convertizor sudura (1 buc)- Motocultor (2 buc)- Tavalug (1 buc)- Utilaj pentru scarificare gazon (1 buc)- Masina tuns iarba (2 buc) Ofertantul va prezenta : - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente codului CAEN 8130 Activitati de intre?inere peisagistica (Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent)- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente codului CAEN 8130 Activitati de intre?inere peisagistica ;(Certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent)Cerinta minima ? prezentarea certificatelor mentionate in copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul la data depunerii ofertei , certificatele fiind in perioada de valabilitate .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara;Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X70 puncte),
termenul de executare a lucrarii
30
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 30 puncte), Perioada de executie ofertata se completeaza in luni. Pentru un termen de executie mai mic de 2 luni nu se va acorda punctaj suplimentar, iar pentru un termen mai mare de 6 luni oferta va fi considerata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer