Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SPATII VERZI IN INCINTA STATIEI DE EPURARE ? MUNICIPIUL TIMISOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 327724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AQUATIM S.A. Timisoara
Numar invitatie: 327724/24.05.2012
Denumire contract: AMENAJARE SPATII VERZI IN INCINTA STATIEI DE EPURARE ? MUNICIPIULTIMISOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUATIM S.A. TimisoaraCod fiscal: RO 3041480, Adresa: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Telefon: 0256200262, Fax: 0256294753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 256200262, fax: +40 256294753, persoana de contact: DIANA COTOP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Timisoara, Jud. Timis, Sediul AQUATIM, Sala de sedinte - Etaj 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SPATII VERZI IN INCINTA STATIEI DE EPURARE ? MUNICIPIULTIMISOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru: ?AMENAJARE SPATII VERZI IN INCINTA STATIEI DE EPURARE ? MUNICIPIULTIMISOARA?
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 776, 106 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ? 10.000 leiCuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - egala cuperioada de valabilitate a ofertei data ? 90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei pentru participare : prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? RO63BRDE360SV07245353600 BRD Timisoara, sau printr-un instrument de garantare, prezentat in original, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? formular 17in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006se va retine suma de 4.556, 10lei.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie?10% din valoarea contractului fara TVA.Cuantumul garant de buna exec pentru IMM e de 50% din cuantumul solicitat, cu decl pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Perioada de valab a garant de buna exec este egala cu perioada de valab a contractuluib)Garant de buna executie se constituie astfel: 1.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari?form16;2.prin retineri succesive din platile partiale efectuate, ofertantul prezentand in conformitate cu HG 1045/2011 scrisoarea Trezoreriei Statului prin care are deschis un cont special constituit pentru depozitarea garant aferente prez contract, la dispozitia achizitorului. Val de deschidere a cont va fi de 0, 5% din valoarea contractului(fara TVA).In acest caz achizitorul va retine o cota de 20% din valoarea primelor facturi emise de executant pentru lucrarile de baza, pana la concurenta sumei corespunzatoare garantiei cuprinse la alin.a)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5), conform Ordin ANRMAP314/20102. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in atribuirea contractului in cadrul SC AQUATIM sunt: - dr.ing. Ilie Vlaicu- ec. Rozalia Giuchici- ing. Petru Hidis- ing. Nicolae Ghelsingher- ing. Cornel Schiop- jr. Alina IvanescuDeclaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 privind prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 3). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 4). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 7)5. Certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In cazul sustinerii se vor completa declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 de fiecare tert sustinator.In cazul subcontractarii se va completa declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 de fiecare subcontractant declarat prin oferta. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizataNota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul contractului, mai mare sau egala cu: 1.000.000 lei.Declararea cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, conform formularului nr. 8- informatii generale, pentru Euro se va folosi cursul mediu BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propie raspundere privind masuri de protectie a mediului pe toata perioada derularii contractului, Cerinta nr. 2Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Se completeaza formularul nr.9 impreuna cu tabelul anexa. Se anexeaza Acordul de subcontractare Model 2. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001 sau echivalent.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.Note: - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr. 2Certificare ISO 14001 sau echivalent ( pentru executie).Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente.Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele e solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie accesibila in SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer