Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Spatii Verzi si de Agrement in Zona Caminului Cultural Limba - Comuna Ciugud, judetul Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 323945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CIUGUD
Numar invitatie: 323945/11.04.2012
Denumire contract: Amenajare Spatii Verzi si de Agrement in Zona Caminului Cultural Limba - Comuna Ciugud, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUGUDCod fiscal: 4562516, Adresa: Str. PRINCIPALA Nr. 157., Ciugud, Telefon: 0258 841205, Fax: 0258 841205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. PRINCIPALA Nr. 157., Ciugud, Romania, cod postal: 517240, telefon: +40 0258841205, fax: +40 0258841205, persoana de contact: DAN DORU POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada principala nr. 157 localitatea ciugud, jud. Alba / cladirea Primariei comunei Ciugud - Sala de : edinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Spatii Verzi si de Agrement in Zona Caminului Cultural Limba - Comuna Ciugud, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lucrari de constructie a unui parc modern in localitatea Limba, comuna Ciugud pe suprafata de 1 ha
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a ofertei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile din O.U.G. 34/2006cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ce catre C.N.S.C. ca nefondata din garantia de participare, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1
Garantie de buna executie
se solicita ca si garantie de buna executie un procent de 10% din valoarea contractului de lucrari.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind EligibilitateaCompletarea formularului privind informatii generale despre ofertant Nr. 2Completarea formularului Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea formularului Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele localeimputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulin conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaCertificatul de inregistrare ? copie si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (nu mai vachi de 30 zile la data depunerii ofertelor)Statutul societatii si actele aditionale la zi ? in copie certificata conform cu originalulPentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioareneincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul nu trebuie sa aiba datorii la bugetul de stat sau bugetele localeCodul CAEN al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectivul contractului atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifradeafaceri globalapeultimiitreiani, respectiv2008, 2009, 2010trebuiesa fie de minim 800 000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1. Buldozer pe senile minim 1 buc;2. compactor static ? minim 1 buc;3. Incarcator frontal pe pneuri ? minim 2 buc4. Autobasculante ? minim 2 buc.5. Betoniera ? 101-250 l minim 1 buc6. Picamer - minim 1 buc7. Placa vibratoare - minim 1 buc8. Ferastrau mecanic tip Drujba - minim 1 buc9.Vibrator pentru beton ? minim 1 buc10 Automacara ? minim 1 buc11. Malaxor pentru mortar ? minim 1 buc12. Turbosuflanta ? minim 1 buc13. Autocisterna cu dispozitiv de stropire ? minim 1 buc, Asigurarea de resurse umane ce vor fi implicate in executia contractului: ? 1 inginer in specialitatea Constructii civile, Industriale si Agricole (C.C.I.A.) licentiat al unei facultati de constructii cu experienta profesionala de minim 3 ani;? 1 inginer/subinginer in specialitatea Drumuri, cu experienta profesionala de minim 3 ani;? 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul ?Drumuri?licentiat al unei facultati de constructii, ?1 responsabil cu asigurarea calitatii, Ofertantul trebuie sa detina ca si experienta similaraminim un contract similar executatcu valoarede minim 430 000 lei avand ca obiectiv amenajare de spatii verzi, parcuri alei, zone de agrement. Ofertantul trebuie sa detina care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data deschiderii ofertelor., Ofertantul trebuie sa detina certificate prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului (ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = valoarea ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 80
garantia lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantie a lucrarii: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = (perioada (n) / 5 ani) x punctajul maxim acordat;. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5(cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5(cinci) ani, vor primi punctajul maxim.Se solicita o perioada de garantie de minim 2 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in intregime in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer