Achizitie publica - ,,AMENAJARE SPATIU CENTRU DE ABILITATI CLINICE FUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE"
Detaliu pentru invitatia numarul 337647
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337647/18.10.2012
Denumire contract: , ,AMENAJARE SPATIUCENTRU DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,AMENAJARE SPATIUCENTRU DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Spatiul destinat , ,Centrului de abilitati clinice fundamentale" se va amenaja printr-o compartimentare cu pereti de rigips adecvata cerintelor posturilor de lucru, se vor reface finisajele, conform cerintelor caietului de sarcini.A doua etapa a contractului este aceea de furnizare aparate si produse medicale, sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate, pachete software pentru uz medicale si lucrari de instalare echipamente de incalzire, de ventilare si aerconditionat, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor si instalare de cabluri de retele informatice si servicii de consultanta si proiectare(constructii si instalatii)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 893, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 57874 lei se va constitui in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI , COD FISCAL 4701100, prin virament bancar sau printr-un orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, sau orice alta modalitate prevazuta de art 86 HG 925, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, nu mai tarziu de data si ora deschiderii ofertelor. Pentru participantii care participa in asociere, se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta. Participantii pot beneficia de reducerea cuantumului garantiei in conditiile art 16 din L 346/2004, caz in care se va prezenta si Declaratia privind incadrarea in categoria IMM. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Restituirea garantiei se face in conditiile art 88 - HG 925/2006.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la datalimita depunerii ofertelor.Garantia se retine in conformitate cu prederile art.87 din HG 925/2006 si art 278 ind.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui in maximum 3 zilede de la semnarea contractului , cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazut de art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare FormularCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularCerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. FormularCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante care aproba si/ sau semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetulachizitiei in cauza: Prof. univ. dr. Vasile Astarastoae, Ec. Dana Drugus, Ec. Petronela Baranetchi, Ec. Ioana Alexa, Dr. Ovidiu Petris, Ing. Maria Arhip, Jr. Nicoleta Nastase, Ing. Mircea Cojocaru, Ing. Dana Octavia Pacurici, Arh. Sebastian Savescu FormularCerinta nr. 7Calitatea de participant la procedura a ofertantului : in nume propriu, ca asociat sau subcontractantFormular Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator emis de O.N.R.C.in forma originala sau copie legalizata.Cerinta 2. Autorizare ANRE pentru proiectare sistem de distributie gaz conform prevederilor Normativ I6-98 privind Proiectarea, avizarea si executarea lucrarilor de instalatii de gaze naturale- Prezentare autorizatieCerinta 3. Autorizatie de montare, reparare si punere in functiune cazan de apa calda PT C9/ 2010 colectia ISCIR Prezentare autorizatieCerinta 4.Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conformLegii 307/2006- aparare contra incendii, OMAI 163/2007privind aprobare norme aparare incendii, OMAI 87/2010- autorizare persoane care efectueaza lucrari in domeniu prot. incend., NP I18/2-02 proiect si exec. inst. semnaliz. incend.Prezentare autorizatieCerinta 5. Licenta pentru activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, conform HG. 301/2012. Prezentare licentaCerinta 6. Autorizare eliberata de Ministerul Sanatatii privind montarea echipamentelor medicale, conform Legii 176/2000.Prezentare autorizatie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabilsau extrase de bilantpe ultimul an (prescurtat), Cerinta nr. 2Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media anuala minima impusa fiind de 5.787.454 lei.Pentru situatiile financiare intocmite in vauta la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE aferent fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri. In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16, pct.(2) cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoareasolicitataNota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor contracteexecutate in ultimii5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara ? Prezentarea unui contract sau mai multor contracte de lucraria caror valoare sa fie deminim 1.348.702 lei fara TVA si a unui contract sau mai multor contracte de furnizarea caror valoare minima sa fie de 1.534.931 lei fara TVA., Cerinta 3. Document constatator/recomandare/proces-verbal de receptieSe vor atasa in copie certificat pentru conformitate cu originalul : parti relevante din contractul mentionat din care sa reiasa partile contractante, valoarea contractului sau document constatator privind indeplinirea contractului/recomandare/proces-verbal de receptie, Cerinta 4. Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Cerinta 5. Informatii privind subcontractantii, Cerinta 6. Informatii privind capacitatea profesionalaLista cu personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea si calitatea . Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2Standarde de protectia mediuluiCertificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertanteISO 14001 /2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: oferta cu cel mai mic pret va avea punctaj maxim-60 puncte, urmand ca celelalte oferte sa aiba punctajul diminuat proportional cu valoarea ofertei prezentate astfel: P(n)=(pret minim/pret(n))x60, unde pret (n)= pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
Garantia acordata lucrarilor aferente
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: durata de garantie se exprima in luni. Durata de garantie minimaeste de 48 luni, maxima este 120 luni. Ofertele care propun durate de garantie mai mici de 48 de luni se vorconsidera neconforme, iar cele mai mari de 120 de luni nu se vor puncta suplimentar. Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte. Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica punctajul se acorda astfel: P(n)= (durata de garantie (n)/durata de garantie maxim ofertata) x 20 puncte, unde durata de garantie (n)=durata de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
Durata de excutie
20
Descriere: Durata de executie se exprima in zile. Durata de executie minima este de 40 de zile si maxima de 90 de zile Ofertele care propun durate de executie mai mici de 40 de zile, nu vor fi punctate suplimentar, iar cele mai mari de 90 de zilevor fideclarate neconforme. Pentru durata minima de executie se acorda punctaj maxim 20 puncte. Pentru alta durata de executie decat cea minima se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de executie minim ofertata/durata de executie (n))x20 puncte, unde durata de executie(n)=durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 08:47