Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SPATIU CENTRU DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 349134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 349134/25.06.2013
Denumire contract: AMENAJARE SPATIU CENTRU DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE SPATIU CENTRU DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE SPATIU CENTRU DE ABILITATI CLINICE FUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTEValoare totala estimata = 2893727 lei fara tvaValoare lucrari = 1339702lei fara tvaValoare echipamente si accesorii = 1554025 lei fara tva.Cheltuieli diverse si neprevazute (asa cum au fost prevazute de proiectant in devizul general)= 0 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 893, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 57874 lei in cont RO29TREZ4065005XXX000410 Trezoreria Iasi, cod fiscal 4701100. Se va constitui in oricare din instrumentele permise de art. 86 HG.925/2006.Se va prezenta in original in cuantumul si perioada prevazutanu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii se va constitui de un asociat in numele asocierii.IMM beneficiaza de reducerea garantiei de participare la 50%, daca va prezenta declaratia de IMM, conf Anexei 1 L346/2004, daca toti asociatii sunt IMM.Sunt incidente prevederile art 87 si art. 88 HG.925/2006.Scrisoarea de garantie bancaraFormular 17. Garantii prin asigurare in favoarea A.C.: asiguratorul trebuie sa isi asume obligatia de despagubire in mod irevocabil.Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, curs valutar BNR de la data publicarii invitatiei de participare.Dovada constituirii garantiei se va incarca in SEAP si se va transmite in originalla sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din valoarea contractului fara tva. Se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului, cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor. Sunt incidente prevederile art. 16 legea 346/2006 si art. 90 alin.1, art.91 si respectiv 92 HG 925/2006.FORMULAR 18
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu art. 11 alin.(4) din HG 925/2006, participantii pot prezenta initial doar Formularul 1 - Declaratie in conformitate cu art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 si Anexa 1 a acestei declaratii (alaturi de garantia de participare, propunerea tehnica, formularul de oferta si modelul de contract asumat), urmand ca ofertantul castigator sa prezinte, in termen de minim 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii din partea autoritatii contractante, toate documentele de calificare cuprinse inprezenta Fisa de date achizitie.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 **in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii Formular 5Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii In oricare dintre formele permise de Ordinul 509/2011: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii In oricare dintre formele permise de Ordiinul 509/2011: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii Formular 7Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante: aproba bugetul (Rector, prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, Director General Administrativ, ec.Daniela Drugus, Director Financiar Contabil, ec. Petronela Iuliana Baranetchi, CFPP ? ec. Ioana Alexa), semneaza referatul de necesitate (prof. univ. dr. Doina Azoicai, Dr Ovidiu Rusalim Pietris), semneaza caietul de sarcini (arh. Sebastian Savescu), intocmesc si aproba documentatia de atribuire (Rector, prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, Director Adjuncting.Maria Arhip, sef Birou Tehnic, ing. Mircea Cojocaru, jr.Ionica Barca-Vasiliu, responsabil achizitie, ing. Pacurici Dana Octavia), evalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluare (ing. Dana Octavia Pacurici, ing. Mircea Cojocaru, jr. Ionica Barca-Vasiliu, Director Adjuncting.Maria Arhip , dr. Ovidiu Rusalim Petris, (jr. Nicoleta Nastase si ing. Victor Mosescu ca membri de rezerva), experti cooptati (arh. Sebastian Savescu, jr. Alina Munteanu)*in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocieriiFormular 4Cerinta nr. 7Calitatea de participant la procedura a ofertantului: in nume propriu, ca asociat sau subcontractantFormular 6Tertul sustinator va trebui sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, a neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006si a neincadrariiin prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Subcontractantul va trebui sa faca dovada neincadrariiin prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator emis de O.N.R.C.in forma originala sau copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice romane -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte numele complet, sediul, detinatorii de parti sociale sau de actiuni, persoanele autorizate/administratori, sediile si activitatile autorizate Activitatile CAEN specificate la activitati autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie conform cu originalul.Informatiile dincertificatul constatator sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Prezentare Certificat constatatorCerinta nr. 2Autorizare ANRE pentru proiectare sistem de distributie gaz, conform prevederilor Normativ I6-98 privind , ,Proiectarea, avizarea si executarea lucrarilorde instalatii gaze naturale? Prezentare autorizatieCerinta 3Autorizatie de montare, reparare, punere in functiune cazan de apa calda PTC9/2010 colectia ISCIR Prezentare autorizatieCerinta 4Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conf. Legea 307/2006 aparare contra incendiilor, OMAI 163/2007 privindaprobare norme de aparare incendii, OMAI 87/2010- autorizare persoane care efectueazalucrari in domeniul prot. Incend. NP/18/2-02 proiectare si executieinstalatii de semnalizare incendiu Prezentare autorizatieCerinta 5Licenta pentru activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, conform HG 301/2012 Prezentare licentaCerinta 6Autorizatieeliberata de Ministerul Sanatatii privind comercializarea, distributia, instalare si intretinere pentru echipamentele medicale, conform Legii 176/2000 Prezentare autorizatieCerintele se considera indeplinite daca sunt prezentate documente relevante de catre ofertantii individuali sau de minim un asociat in cazul participarii in asociere.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim de 5.787.454 lei(valoarea fiind stabilita cu respectarea limitei maxime impuse de prevederile art. 9, lit b din HG 925/2006): 2010, 2011, 2012 Se va completa Formular 8 ?Fisa de informatii generale?Pentru situatiile financiare intocmite in alta valuta la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR aferent fiecarui anin parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri.In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform L 346/2004, conform art.16, alin.(2), beneficiaza de facilitatea injumatatirii valorii impuse.Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati. Se va completa Formular 8 ?Fisa de informatii generale?, Cerinta 2Angajamentul ferm ? incheiat in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta2 -Experienta similaraLista va fi insotita de documente/certificari emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa experienta similara in livrari de produse in valoare cumulata de 1554025 lei fara tva si prezentarea mai multor documente/certificari de buna executie din care sa reiasa experienta similara in executarea de lucrari similare in valoare cumulata de 1339702 lei fara tva. Operatorii economici nerezidenti(straini)vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Se poate prezenta cel putin un contract sau mai multe contracte care sa cuprinda ambele componente(furnizarede produse similare si executie de lucrari similare)in cuantumul precizat., Cerinta 3Informatii privind dotarile tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Cerinta 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta 5Angajament ferm in forma autentica? daca ofertantul este sustinuttehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2Implementarea si mentinerea unor standarde de protectie a mediului - Certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante respectiv ISO 14001 /2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie
Garantia acordata lucrarilor aferente
5
Descriere: Garantia acordata lucrarilor aferente
Garantia acordata echipamentelor si dotarilor
15
Descriere: Garantia acordata echipamentelor si dotarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer