Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare spatiu depozit arhiva-Statia 220/110 kV Timisoara.


Detaliu pentru invitatia numarul 330726
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 330726/29.06.2012
Denumire contract: Amenajare spatiu depozit arhiva-Statia 220/110 kV Timisoara.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11., Timisoara, Romania, cod postal: 30100, telefon: +40 256492313, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul Comercial-Dorel ONIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNTEE Transelectrica-Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatiu depozit arhiva-Statia 220/110 kV Timisoara.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va proiecta si amenaja spatiu de arhiva de la statia 220/110 kV Timisoara in cladire existenta, la parter. Se va moderniza cladirea in vederea schimbarii destinatiei acesteia in depozit de arhiva pentru achizitor cu spatiile de birouri aferente. Lucrari necesare: modificari interioare si exterioare ale finisajelor precum si marirea gradului de confort in incaperi pentru realizarea depozitului de arhiva cu spatiile de birou aferente, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este9.500, 0 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, in conditiile HGR 925/2006, art.87.Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, emis in conformitate cu legea, Formularul F19; Instrumentul de garantare va fi emis in conditiile legii de o banca sau o societate de asigurari si va fi prezentat in original. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, iar garantia va fi de 4.750, 0 lei.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2012.
Garantie de buna executie
Este 7% din pret contract fara TVA. GBE trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Se prezinta in original. Formularul F20. In cazul in care op. economic se incadreaza in categoria IMM, va prezenta doc. doveditoare iar garantia va fi de 3, 5%.Constituirea GBE conform art. 90, al. 2 si al. 3, din HGR 925/2006, implica depunerea textului contractului semnat si obiectiunile la contract, daca exista, anexand si propunerea sa privind modul de constituire al GBE.In acest caz contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045 din 2011. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Valabilitatea GBE conform clauzei ?GBE a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadraerea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular F22. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 180.2. Neincadraerea Operatorului economic in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular F23. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 181, litera a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente, iar pentru straini eliberate in tara in care candidatul / ofertantul este rezident si traduse si legalizate in limba romana. In cazul in care in tara de origine su rezidenta nu se elibereaza astfel de certificate, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autengtificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juduciare sau a unei organizatii profesionale care au astfel de competente). Documentele emise de autoritatile abilitate trebuire sa certifice ca ofertantul nu are deatorii scadente la plata pina la finele lunii anterioare depunerii ofertelor.4. Certificat de inregistrare fiscala in scop de TVA eliberat de ANAF, dupa caz. Copie certificat conforma cu originalul5. Neincadraerea operatorului economic in dispozitiile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006. Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular F24. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati sau subcontractantii. Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 69 1.Nota Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Director : Ovidiu SAMUIL MOZADirector tehnic: Nicolae CHIOSA loctiitor directorDirector economic: Carmen Mirela TARANUServiciul comercial : Aurel CICLOVAN Sef ServiciuServiciul Comercial: Dorel ONINCompartiment Consilier Juridic: Alexandra NITUServiciul Buget Finante Contabilitate: Mihaiela COTUMBIANU Sef ServiciuServiciul Investitii: Doru MACAVEIU Sef ServiiciuServiciul Investitii: Corneliu BALINT-CODREAN responsabil proiect6. Certificarea faptului ca participa la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/210 Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute ofertantul va prezenta declaratia ? Formularul F25. In cazul unei asocieri / subcontractari Formularul F25 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii desemnati. Demonstrarea ca in cadrul codurilor CAEN certificate de ORC se regaseste si codul CAEN specific lucrarii licitate.Copie certificat ORC conform cu originalul in care trebuie sa se regaseasca codul CAEN specific contractului de servicii. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.Nota: Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca in documentele prezentate la licitatie a transmis o copie2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, traduse si legalizate in limba romana). Copie certificat conform cu originalul in care trebuie sa se regaseasca codul CAEN specific contractului de servicii. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.Nota: Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca in documentele prezentate la licitatie a transmis o copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente. Pentru persoane juridice/fizice straine: se prezinta in cazul in care legislatiea tarii in care este stabilit ofertantul prevede publicarea acestor bilanturi., Cifra de afaceri in domeniul de activitae pe ultimii 3 ani, daca exista
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale despre ofertant, Lista a lucrarilor executae in ultimii 5 ani, daca exista, insotita de cel putin o certificare de buna executie/recomandare pentru cele mai importante dintre lucrarile similare realizate.Cerinta: -Se solicita experienta in domeniul lucrarilor specificate in documentatie( lucrari asemanatoare), Lista cu subcontractantii si informatii privind asocierea, daca e cazul si acordurile de subcontractare;, Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu al personalului angajat, in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Cerinte: -Executantul va avea si personal tehnic c alificat pentru executia acestui tip de lucrare, sau personnL angajat prin contract de colaborare.- Responsabilul tehnic cu executia va fi autorizat MLPTL.Conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii ., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari precum si a echipamentelor de protectie a muncii. Certificat ISO9001 sau echivalent, Certificat ISO1 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer