Achizitie publica - Amenajare spatiu in care va functiona Parchetul de pe langa Judecatoria Turda
Detaliu pentru invitatia numarul 336210
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336210/27.09.2012
Denumire contract: Amenajare spatiu in care va functiona Parchetul de pe langa Judecatoria Turda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL CLUJCod fiscal: 4722439, Adresa: Calea Dorobantilor nr.2-4, Cluj-Napoca, Telefon: 0264431732, Fax: 0264431041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor nr.2-4, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431732, fax: +40 264431041, persoana de contact: Corin Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Parchetul de pe langa Tribunalul Cluj, Calea Dorobantilor nr.2-4, etaj II, Cluj-Napoca, telefon: +40 264431732, fax: +40 264431051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare spatiu in care va functiona Parchetul de pe langa Judecatoria Turda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru amenajare spatiu in care va functiona Parchetul de pe langa Judecatoria Turda, reparatii curente constructii, instalatii electrice, de telefonie, internet, intranet inclusiv bransament electric, instalatii apa-canal si sanitare, instalatii termice
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare astfel: in valoare de: 2854, 83 lei. Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (art.85 lit.b) din HG 925/2006), respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: sunt reglementate de art. 86 din H.G. nr. 925/ 2006, (casieria unitatii: l-v: 08.00?09.00 si 14.00?16.00, inainte de data de deschidere a ofertelor). Pentru OP, cont RO02TREZ2165005XXX006856, deschis la Trezoreria Cluj. Dovada constituirii garantiei de participare - cel mai tarziu la deschiderea ofertelor: Scrisoare de garantie bancara, in original, celelalte documente - copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, purtand confirmarea bancii emitente. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Retinerea / restituirea garantiei pentru participare - in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, respectiv art. 278 ind. 1 din OUG. 34/2006. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.(Formularul 11)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din val.contractului.Se constituie astfel: instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular 18);prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trezorerie, cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - formularul A2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C3. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul A;4. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul BB5. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local(original/copie lizibila certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata)6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(original/copie lizibila certificata"conform cu originalul", semnata si stampilata).Certificatele de la 5.si 6. trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 69 1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu formularul 1C.Nota: Ofertantii care se afla intruna din situatiile prevazute la art.69 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare vor fi exclusi de la procedura de achizitie. Persoanele care semneaza documente in cadrul autoritatii contractante sunt Edu Ana-Maria, Bota Dumitru, Tomas Lucian, Marian Radu, Bobis Dorina, Corin Mariana8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul M9. Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform formularului C Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea de lucrari in concordanta cu specificul obiectului achizitiei, NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011, precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copii conforme cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Responsabil tehniccu executia. Se poate prezenta doar declaratie privind disponibilitate., Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita : - copie dupa contractele/informatii relevante din contract aduse ca referinta, o declaratie in original de la partenerii de asociere pentru autenticitatea procentului de participare, -recomandari din partea beneficiaruluiPentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente: -fisa privind experienta similara- copie dupa informatiile relevanta din contractul cu care se va face dovada experientei similare- copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiarului.Documentele solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini., Informatii privind subcontractantii, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele pentru indeplinirea contractului, Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, Certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 10:49